TD5 a "chip"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TD5 a "chip"

#401 Příspěvek od Jenda » 27 srp 2013 19:10

Miloš II píše:Co se týče čipu tak ho mám od http://bellautoservices.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; před GO motoru najeto 350tis jsem jezdil na čip ... ted jezdím na základní mapu protože to stačí ...mám přepínací ECU (mapy) a funguje to parádně... ale jak jsem psal používám základ... teplota jde samo nahoru utržené štefty potrubí mám již také zasebou atd. ... jen názornej příklad teplot motorového oleje ... Mopadži v Gruzii v kopci teplota oleje 130 C já měl v 90 v základní mapě, ale pravdou je že mám přídavný chlazení motor. oleje někde tu jsou fota http://www.landroverforum.cz/forum/view ... avy+pro+D2" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II

....tohleje prave to co jsem myslel Milosi. Jenze od toho Bella mate vsichni tak cca 150 koni ne ? Pri vice kobylach uz bych sel do hlubsi upravy,jak pises :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Sajmon
Příspěvky: 159
Registrován: 01 úno 2011 18:58
tel.: 0918334337
auto: DiscoveryII
Bydliště: Šumiac

Re: TD5 a "chip"

#402 Příspěvek od Sajmon » 09 lis 2013 16:18

Tak som to absolvoval aj ja .Na začiatku to malo138konikov a potom 170.

Uživatelský avatar
Laci DII
Příspěvky: 245
Registrován: 04 pro 2011 18:40
tel.: 0903155696
auto: DII TD5 02
Bydliště: okr. Levice

Re: TD5 a "chip"

#403 Příspěvek od Laci DII » 09 lis 2013 16:47

kde si to dával chipovať? ako to ide?
D2 Td5

Sajmon
Příspěvky: 159
Registrován: 01 úno 2011 18:58
tel.: 0918334337
auto: DiscoveryII
Bydliště: Šumiac

Re: TD5 a "chip"

#404 Příspěvek od Sajmon » 11 lis 2013 19:14

Čas ukaže ,zatial je to lepšie
Přílohy
DSCN4428uuz.jpg
DSCN4430uuz.jpg
DSCN4431u.jpg
Land_Rover_DISCO_td5_138k_uprava_177k_364Nm_01.jpg

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: TD5 a "chip"

#405 Příspěvek od Kangaroo » 23 bře 2014 11:43

Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: TD5 a "chip"

#406 Příspěvek od mr-tomas » 23 bře 2014 11:55

Někde jsem četl že škodlivá teplota je nad 740°C.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#407 Příspěvek od Kokesek » 23 bře 2014 13:04

Kangaroo píše:Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

teploty nad 750stupnu jsou destruktivni... pokud mas v tahu do kopce mezi 600-700 pak je to prave tolik kolik staci uz vice ne.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: TD5 a "chip"

#408 Příspěvek od Kangaroo » 23 bře 2014 16:54

Kokesek píše:
Kangaroo píše:Protože mám již několik úprav kvůli zvíšení výkonu, pořídil jsem si měření teploty výfukových plynů. Ví někdo jaká nejvyšší teplota je ještě v normě, případně jaká je kritická (může poškodit motor). TD5 2004.

teploty nad 750stupnu jsou destruktivni... pokud mas v tahu do kopce mezi 600-700 pak je to prave tolik kolik staci uz vice ne.
To je OK, zatím jsem se jen jednou dostal kousíček nad 600 ale zatím je poměrně chladno, uvidím až bude venku 35. Dík za info.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a "chip"

#409 Příspěvek od MadTom » 23 bře 2014 17:11

Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: TD5 a "chip"

#410 Příspěvek od RudaK » 23 bře 2014 22:34

MadTom píše:Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.
Ale mu to stojí u baráku - tak teplota motoru stejná jak ve stínu :chuckle
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: TD5 a "chip"

#411 Příspěvek od Kangaroo » 24 bře 2014 08:18

MadTom píše:Ondro, zeptej se Miloše, co mu to ukazuje. Má to už docela dlouho.
Dík, co to ukazuje je jedna věc (Miloš to tu psal že se dostane k 800 stům) , ale mě zajmá nějaká hranice kdy je to OK, prodejce teploměru píše něco o 750 stupních.
Takže budu si hlídat abych nešel přes 700 a nic nemůžu zkazit. :)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a "chip"

#412 Příspěvek od MadTom » 24 bře 2014 08:40

Ondro, já jsem to myslel jako praktickou zkušenost. S těma 700st souhlasím. Jde taky o to, jestli je to krátkodobý výkyv, nebo trvalá teplota třeba v náročném stoupání nebo na dálnici.
A hlavně, aby to mělo nějakou akustickou indikaci překročení nastavitelného limitu. Není nic lepšího, než buďto furt sledovat budíky a nekoukat se ven, nebo se kochat a na budíky se podívat, až když auto nechce jet. To už je většinou pozdě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#413 Příspěvek od Miloš II » 24 bře 2014 17:04

U toho teploměru jde nastavit mezní hodnota, kdy se podsvícení displeje změní na červenou barvu a začne problikávat. Mám nastavenou teplotu na 650 C ale jak jsem tu psal je to na chipnutou jednotku na tu v soucasné době jezdím minimálně Základní soft mi nepřeleze na dálnici přes 550 C. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Hroch
Příspěvky: 89
Registrován: 02 kvě 2014 17:00
tel.: 604512740
auto: Defender 110SW
Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou

Re: TD5 a "chip"

#414 Příspěvek od Hroch » 11 pro 2014 16:10

Opět trochu oživím toto téma.Oslovila mě nabídka na "chip" od firmy Toomich.Mám Td5/2003 s necelými 100tis.Nechci žádné brutální navýšení parametrů,ale hlavně vyhlazení křivky krouťáku a posunutí záběru už od nižších otáček pro pohodovější ježdění - prostě taková klasika pro majitele Td5.Samozřejmě nějaká ta kobylka navíc na předjetí náklaďáku taky nebude špatná :lol: Máte to někdo dělané od této firmy?Je třeba se něčeho bát z hlediska životnosti komponent motoru?Dík Petr

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: TD5 a "chip"

#415 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 11 pro 2014 16:40

Kdybych v téhle republice napočítal na prstech, od koho bych si nechal na motor šáhnout (víc by jich nebylo), tak toomich bude jeden z prvních, na který si vzpomenu. Nemusíš se bát, nějakého nesmyslu a kdybys nebyl spokojenej na první pokus - neotočí se k tobě zády.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 a "chip"

#416 Příspěvek od DanoDEF » 11 pro 2014 17:17

... pri tak "novom" motore sa nemusis bat zivotnosti. Ja som moju Td5/2004 chipoval ked mala pred 300tkm a teraz mam 439tkm a stale to jazdi v pohode. Pravda uz mierne podymuje ale neskumal som dovod.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: TD5 a "chip"

#417 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 11 pro 2014 17:20

já se ani hrocha nechtěl ptát, proč si myslí, že má jeho motor 100tis :yx .
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Hroch
Příspěvky: 89
Registrován: 02 kvě 2014 17:00
tel.: 604512740
auto: Defender 110SW
Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou

Re: TD5 a "chip"

#418 Příspěvek od Hroch » 11 pro 2014 23:10

Protože ho mám od Horské služby s STK dělanou každý rok včetně doloženého počtu najetých kilometrů ověŕovaného navíc i přes servisní záznamy v síti LR.

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: TD5 a "chip"

#419 Příspěvek od spata » 13 pro 2014 01:44

a Hanys si nenecha sahnout na motor....
to by Legenda nerozdychala...
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: TD5 a "chip"

#420 Příspěvek od Dex » 23 bře 2019 21:44

Trochu bych oživil toto téma. V týdnu mi Kokešek přechipoval Defa TD5 (přechipoval, né nachipoval jelikož už jsem auto nějak nachipované koupil). Auto se od koupě zdálo, že není úplně v sérii jelikož na 265/75 r16 nebylo uplně líné i když bývalý majitel tvrdil, že tam žádný chip není. Po vyčtení jednotky a identifikaci Kokešek potvrdil, že je auto upraveno. Mám už flashovací jednotku, takže mi tam Peťa udělal soft skoro STAGE 2 a to se teprve s autem začly dít věci. Předtím auto jelo odspoda a vzápětí hned umřelo, což při rozjezdu znamenalo tam házet kvalty jeden za druhým a od 60km/h vpodstatě jezdit na 5ku a rychlost přes 100km/h byla dost o přemlouvání. Dnes to auto subjektivně jede míň od spodu, ale zato líp a hlavně déle ve vrchu. Takže je jízda mnohem pohodlnější jelikož se to teď chová víc jako osobák a kvalty jdou vytáčet mnohem déle, navíc to ve vrchu fakt jede. Víc jak 140 sem s tím nezkoušel, ale rozjet se na tuto rychlost teď není problém. Peťa ty softy dělá už dlouho a ví co si může dovolit. Doporučuji :Sorry: :yes

Jinak už mám nachystanou přídavku z DII 1.211, tak se na to teším jak takhle kombinace bude fungovat :Pohoda:

btw: pokud by měl někdo zájem, může se svézt v Jihlavě.
Naposledy upravil(a) Dex dne 23 bře 2019 21:44, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět