Přídavná světla
Moderátor: Acon
Přídavná světla
Chlapi hledal jsem, ale je zde jen par zminek o pridavnych svetlech nebo svetelnych rampach.
Jaky pouzivate svetla nahoru na rampu? Vyrobci, zkusenosti, dalkovy, nebo kombinovany? Mate to zapojeny zvlast, nebo s dalkovyma dohromady.
Jak jistite svetla proti zlodejum?
Jaky pouzivate svetla nahoru na rampu? Vyrobci, zkusenosti, dalkovy, nebo kombinovany? Mate to zapojeny zvlast, nebo s dalkovyma dohromady.
Jak jistite svetla proti zlodejum?
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
To je právě věc, kterou taky řeším. Nerad bych ty veliký, který hned někde urvu....mám "novou" zahrádku...(na fotce ještě na původním autě) tak jsem zvažoval tyhle: http://www.hansair.cz/index.php?option= ... &Itemid=32
na ultralehký letadýlka. Parametry super, cena jako prase...Ale do zahrádky by se mi hodila....
na ultralehký letadýlka. Parametry super, cena jako prase...Ale do zahrádky by se mi hodila....
- Přílohy
-
- zahrada2.jpg (67 KiB) Zobrazeno 15597 x
Naposledy upravil(a) cyril dne 27 lis 2008 22:39, celkem upraveno 2 x.
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
odkaz moc nejde tak takhle..Letecký 9 LED reflektor
Dosvit 200m, velmi intenzivní bílé světlo, účinnost větší jako dva 4LED reflektory
Použitelný do UL letadel nebo jako náhrada za klasická světla od GE ( Cessna, Robinson, atd.) tvarově a instalačně shodný s továrním originálem
Úplná odolnost proti vibracím a UV záření
Životnost 100 000 hodin
Provozní napětí: 14VDC nebo 28VDC
Odběr proudu: 1,7 A
Provozni teplota: -25 až +85stC
Váha: 160g
Rozměry: průměr 110mm x tl. 40mm
Materiál: dural + sklo
Cena : 3590 CZK bez DPH
Dosvit 200m, velmi intenzivní bílé světlo, účinnost větší jako dva 4LED reflektory
Použitelný do UL letadel nebo jako náhrada za klasická světla od GE ( Cessna, Robinson, atd.) tvarově a instalačně shodný s továrním originálem
Úplná odolnost proti vibracím a UV záření
Životnost 100 000 hodin
Provozní napětí: 14VDC nebo 28VDC
Odběr proudu: 1,7 A
Provozni teplota: -25 až +85stC
Váha: 160g
Rozměry: průměr 110mm x tl. 40mm
Materiál: dural + sklo
Cena : 3590 CZK bez DPH
- Přílohy
-
- ledsvetla9.jpg (17.14 KiB) Zobrazeno 15591 x
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Letecký dálkový LED reflektor nové generace.
Speciální konstrukce pro UL letadla
Dosvit 100m - výkonové LED s optikou.
K zástavbě do přídě, náběžné hrany křídla, koncového oblouku křídla, nastavení sklonu a úhlu svitu.
Úplná odolnost vůči vibracím, vlhkosti a UV záření
Nízká spotřeba 0,7A - zapojení 2 vodiči.
Provozní napětí 10,5-14VDC
Životnost 100 000 hodin
Tepelná odolnost venkovního prostředí -25stC a úplná odolnost vůči teplotě uvnitř motorového prostoru.
Váha 205g - materiál pevnostní sklo - dural.
Rozměry: průměr 70mm - délka 32mm.
Cena: 2990 CZK bez DPH
Speciální konstrukce pro UL letadla
Dosvit 100m - výkonové LED s optikou.
K zástavbě do přídě, náběžné hrany křídla, koncového oblouku křídla, nastavení sklonu a úhlu svitu.
Úplná odolnost vůči vibracím, vlhkosti a UV záření
Nízká spotřeba 0,7A - zapojení 2 vodiči.
Provozní napětí 10,5-14VDC
Životnost 100 000 hodin
Tepelná odolnost venkovního prostředí -25stC a úplná odolnost vůči teplotě uvnitř motorového prostoru.
Váha 205g - materiál pevnostní sklo - dural.
Rozměry: průměr 70mm - délka 32mm.
Cena: 2990 CZK bez DPH
- Přílohy
-
- ledsvetla14.jpg (23.16 KiB) Zobrazeno 15588 x
Spise zvazuju klasiku nez diody, Hella jsou hodne znamy a asi i kvalitni, cemuz odpovidaji i ceny.
Ovsem Hella ma mraky typu, hodte sem co pouzivate, pokud teda jeste vite co jste koupili. Ja typ u vseho vetsinou zapomenu
Ovsem Hella ma mraky typu, hodte sem co pouzivate, pokud teda jeste vite co jste koupili. Ja typ u vseho vetsinou zapomenu
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Hella typ dálový přídavný Comet Line : Comet FF 300 2ks + Comet FF 100 2ks
link : http://www.hella.cz/index.php?link=kata ... tegorie=66
Jinak kombinací je mnoho a světel taky,tak jen si vybrat.
link : http://www.hella.cz/index.php?link=kata ... tegorie=66
Jinak kombinací je mnoho a světel taky,tak jen si vybrat.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Neříkám, že jsou nejlepší, ale k Land Roverům patří Wipac
K dostání třeba tady: http://www.devon4x4.com/products_b/c39/ ... ights.html
K dostání třeba tady: http://www.devon4x4.com/products_b/c39/ ... ights.html
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
světla
Myslím, že WIPAC je opravdu docela dobrá volba, protože jsou to světla poměrně levná a přitom vůbec nejsou špatná, navíc, jak píše Land Jirka, je to tradiční volba mnoha příznivců Green Oval.
Na Discoveře mám Hella Luminator Compact a jsem s nimi spokojen, ale faktem je, že ačkoli je to základní model řady, je poměrně drahý (cca 6.500,-Kč za obě, jestli si dobře vzpomínám a to bez halogenek H1 55W, relé a montáže). Je to poctivé kovové, klasické dálkové světlo, neteče do něj a dobře svítí.
Na RRC jsem si koupil klasická, mírně historizující (chromová, s profilovaným sklem) CIBIE dálková kulatá https://www.europaspares.com/LIGHTING/H ... _2897.html a pod nárazník oválné mlhovky https://www.europaspares.com/LIGHTING/H ... _4399.html .
Jinak skvělá světla dělá také PIAA, WARN nebo IPF http://www.frogsisland4x4.com/index.php ... &Itemid=99 , včetně speciálních offroadových, vodotěsných, prachotěsných ve všech typech - DRIVING (klasická dálková), SPOT (užší paprsek, delší dosah), FOG (mlhovky), FLOOD (hodně široký paprsek, kratší než potkávačky) nebo dokonce kombinovaná. Každopádně bych volil mezi klasickými světly, LED-ky si na Land Roveru nedokážu vůbec představit. Na střešní rampu bych kombinoval buď 2x driving, 2x spot nebo 2x spot, 2x flood a spoty bych volil se 130W žárovkou (tedy kdybych měl Defa... )
Na Discoveře mám Hella Luminator Compact a jsem s nimi spokojen, ale faktem je, že ačkoli je to základní model řady, je poměrně drahý (cca 6.500,-Kč za obě, jestli si dobře vzpomínám a to bez halogenek H1 55W, relé a montáže). Je to poctivé kovové, klasické dálkové světlo, neteče do něj a dobře svítí.
Na RRC jsem si koupil klasická, mírně historizující (chromová, s profilovaným sklem) CIBIE dálková kulatá https://www.europaspares.com/LIGHTING/H ... _2897.html a pod nárazník oválné mlhovky https://www.europaspares.com/LIGHTING/H ... _4399.html .
Jinak skvělá světla dělá také PIAA, WARN nebo IPF http://www.frogsisland4x4.com/index.php ... &Itemid=99 , včetně speciálních offroadových, vodotěsných, prachotěsných ve všech typech - DRIVING (klasická dálková), SPOT (užší paprsek, delší dosah), FOG (mlhovky), FLOOD (hodně široký paprsek, kratší než potkávačky) nebo dokonce kombinovaná. Každopádně bych volil mezi klasickými světly, LED-ky si na Land Roveru nedokážu vůbec představit. Na střešní rampu bych kombinoval buď 2x driving, 2x spot nebo 2x spot, 2x flood a spoty bych volil se 130W žárovkou (tedy kdybych měl Defa... )
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Tak jsem si myslel ze vyberu jen znacku a bude vyreseno...
Ted uz vim ze rozsah a dosah je ruzny, takze to bude jeste humor vybrat dobrou kombinaci.
Asi bych volil Spot a Driving jak pises prvni moznost. Takze uvidim dal nez dalkovy Flood a defacto posilim dalkovy Driving. Ve tme se moc v hustem terenu neprodiram, takze asi by to melo byt OK.
Ted uz vim ze rozsah a dosah je ruzny, takze to bude jeste humor vybrat dobrou kombinaci.
Asi bych volil Spot a Driving jak pises prvni moznost. Takze uvidim dal nez dalkovy Flood a defacto posilim dalkovy Driving. Ve tme se moc v hustem terenu neprodiram, takze asi by to melo byt OK.
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....
Já mám na zahradě namontovaný 4x Maxtel JF107 130W, jsou kov a sklo, měly by to být driving lights ale přijde mi, že dělaj spíš paprsek. Maj v sobě taky 5W obrysovky. Když jsou ale dobře nastavený, tak se s nima jezdí jak ve dne. Trochu mi svítěj na rezervu ale ne nijak zásadně. Možná je přelepim anebo pořídim kšilt nad okno. Tady je obrázek z vejletu na Ještěd. Kurevská mlha a vítr ale těch 520W zahřeje
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Je to samozřejmě můj subjektivní názor, ale:
Pokrok se bohužel nedá ničím zastavit a pokud nechci dávat další přídavný baterie a podobný vyfikundace a přesto pořádně vidět protože jsem už slepej jako patrona..., jsou LED letecký lampy a bixenony to nejlepší co můžu chtít. Mám xenony 4300K i na diskošce (příkon 35W) a když se vedle mě postavili na zkoušku kluci s H4, vypadalo to hodně legračně. Kuželový světlo přistávacího LED otřesuvzdorného reflektoru s dosvitem 200m a minimální spotřebou asi taky zvítězí. Jde mi o svítivost, spolehlivost a energetickou nenáročnost. Co vydrží xenon asi již všichni víme, kdo ne ať mrkne tady http://www.youtube.com/watch?v=MlP0QRZdQu0´
Je mi jasný, že pokud budu mít Series nebo jinýho dědka-klasika, dám tam určitě ty archaický koule s baňkama... Tam je jasný, že tam nic jinýho být nemůže...
Pokrok se bohužel nedá ničím zastavit a pokud nechci dávat další přídavný baterie a podobný vyfikundace a přesto pořádně vidět protože jsem už slepej jako patrona..., jsou LED letecký lampy a bixenony to nejlepší co můžu chtít. Mám xenony 4300K i na diskošce (příkon 35W) a když se vedle mě postavili na zkoušku kluci s H4, vypadalo to hodně legračně. Kuželový světlo přistávacího LED otřesuvzdorného reflektoru s dosvitem 200m a minimální spotřebou asi taky zvítězí. Jde mi o svítivost, spolehlivost a energetickou nenáročnost. Co vydrží xenon asi již všichni víme, kdo ne ať mrkne tady http://www.youtube.com/watch?v=MlP0QRZdQu0´
Je mi jasný, že pokud budu mít Series nebo jinýho dědka-klasika, dám tam určitě ty archaický koule s baňkama... Tam je jasný, že tam nic jinýho být nemůže...
fakt by me zajimalo jak to sviti.....cyril píše:Letecký dálkový LED reflektor nové generace.
Speciální konstrukce pro UL letadla
Dosvit 100m - výkonové LED s optikou.
K zástavbě do přídě, náběžné hrany křídla, koncového oblouku křídla, nastavení sklonu a úhlu svitu.
Úplná odolnost vůči vibracím, vlhkosti a UV záření
Nízká spotřeba 0,7A - zapojení 2 vodiči.
Provozní napětí 10,5-14VDC
Životnost 100 000 hodin
Tepelná odolnost venkovního prostředí -25stC a úplná odolnost vůči teplotě uvnitř motorového prostoru.
Váha 205g - materiál pevnostní sklo - dural.
Rozměry: průměr 70mm - délka 32mm.
Cena: 2990 CZK bez DPH
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
To mě taky. Ale na defíka bych to nejspíš nedával už tak jsem dost zvažoval čirou optiku. Taky pochybuju, že to má homologaci pro provoz na pozemních komunikacích. Ta se sice u teréňáků moc neřeší ale dokážu si představit, že by v tom "někdo" mohl vidět problém.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
asi offtopic, ale nedokazu si predstavit led diody na offroadu, ty diody muzou svitiit vyborne a setrit energii, ale normalni paraboly prumeru dvacet, tricet cm, nemaji konkurenci...proste to k offroadu parti, ledky bych asi zatim neresil.....ale je to na kazdem co si tam da....jenom muj nazor.... :rolllk, ja ted ledky poresil domu na schodiste...... , jen aby bylo videt...
Hella
Stejně jako Ruda: Přídavný jsou dálkový,spřažený s dálkovýma standart,ale možnost vypnutí vypínačem.Výrobce Hella.Zapojeno přes spínací relé. Cena páru 2400 Kč. Svítí supr. Řekl bych že vidím tak 2x líp než ze standardníma dálkama.
- Přílohy
-
- sv1.jpg (67.21 KiB) Zobrazeno 15198 x
-
- po.jpg (111.72 KiB) Zobrazeno 15198 x
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Trochu OT:
HID (xenon) vs LED je věčné téma také při potápění, kde podmínky na svítivost a hlavně prostupnost jsou mnohem náročnější než na silnici. Takové Slapy nebo Orlík to je paráda Mám na potápěčském světle HID 35 W a zatím to nic nepřekonalo.
LED mají neskonale nižší spotřebu energie, ale ani při srovnatelném výkonu nemají takovou prostupnost jako HID. LED mají sice jasné světlo, ale ostrost vidění po pár metrech prudce klesá. Myslím, že podobné to bude i na silnici. To světlo se prostě nějak tak rozplizne.
HID (xenon) vs LED je věčné téma také při potápění, kde podmínky na svítivost a hlavně prostupnost jsou mnohem náročnější než na silnici. Takové Slapy nebo Orlík to je paráda Mám na potápěčském světle HID 35 W a zatím to nic nepřekonalo.
LED mají neskonale nižší spotřebu energie, ale ani při srovnatelném výkonu nemají takovou prostupnost jako HID. LED mají sice jasné světlo, ale ostrost vidění po pár metrech prudce klesá. Myslím, že podobné to bude i na silnici. To světlo se prostě nějak tak rozplizne.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Svítí to dobře, bílý světlo 4300-max.5000K je dobrá volba, protože čím je číslo vyšší, tím to jde víc do modra a lidské oko přestává rozlišovat barvy. No a modrý světlo je docela....no na blinkání.. Nejčastěji je to vidět na 120škodovkách a autech v ceně asi 1505,- Kč Homologaci neřeším. Pokud si uvědomím, co všechno je na tom autě neschválený nebo dokonce proti předpisům. (Nárazníky, zahrádky, navijáky, jiný kola a gumy a td.) Světlo je jenom malina. Nehledě na to, že přehodit to na H4 mi zabere někde na silnici asi 15 minut. Původní kabeláž se nemění, je do toho jenom připojenej paralelní svazek. Pokud mi Jirka dodělá včas auto , můžeme porovnat svítivost třeba v Jihlavě.KRANG píše:To mě taky. Ale na defíka bych to nejspíš nedával už tak jsem dost zvažoval čirou optiku. Taky pochybuju, že to má homologaci pro provoz na pozemních komunikacích. Ta se sice u teréňáků moc neřeší ale dokážu si představit, že by v tom "někdo" mohl vidět problém.
Ohledně těch ledek na zahrádku nevím, neviděl jsem to ještě na vlastní oči, ale když s tím může přistávat letadlo, asi to úplně k prdu nebude. Na to, jak to bude nebo nebude estetický kašlu, chci hlavně vidět....