CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je úte kvě 23, 2017 19:36

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 370 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 519 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zvýšení výkonu 300Tdi?
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 19:19 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Jak zvýšit výkon u 300Tdi?
mam manual, egr ventil zaslepeny, k/n vzduchovy filtr.
Jeste by par koniku na vic neskodilo, kazdy potrebuje obcas nekoho predjet a to sou vzdycky nervy.
A co teprve az nazuju vetsi gumy.

co obsahuje tenhle kit? 30 tacu za to nedam ale jenom tak pro informaci
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Po rozkliknutí toho linku tam píšou tohle:

1. Cylinder head (Complete with valves and springs)
2. Fuel injection pump
3. Waste gate actuator

Moje pochopení je:

1. Hlavu motoru (Komplet s ventilama a pružinama)
2. Vstřikovací pumpu
3. Tlakový regulátor (mezi turbem a motorem)
ještě je k tomu speciální těsnění těsnění a silikonový hadice. Tady se o tom rozepsali na LR4x4 ale je to taky v ingliš.
Jsem o tom taky uvažoval ale mám najeto 300 tis. s tim motorem a je velmi spolehlivej tak ho nechci rozrejpat nějakejma ultrašpeciálníma úpravama.

_________________
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2873
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Píšou tam, že je jinak seřízené vstřikovací čerpadlo, upravený obtokový ventil na turbu pro zvýšení tlaku turba a jiné těsnění hlavy válců s repasovanou hlavou pro zlepšení chlazení hlavy??

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:22 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2873
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Zase su druhej. :lol:

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Zvýšení
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2009 13:00
Příspěvky: 106
Kamarád má sundanou vrtuli,má elektrickou na čidlo a navíc přímej ovladač spínání,trochu to pomuže a motor neni takovej vírník...ale pokud brodíš nedoporučuji :lol: budu taky dělat :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Citace:
Zase su druhej. :lol:
Ale shodli jsme se, nee?? :wink:

_________________
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2873
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Citace:
Citace:
Zase su druhej. :lol:
Ale shodli jsme se, nee?? :wink:
To jo :wink:
Takové zvýšení výkonu bych udělal i já.
Jen bych potřeboval vidět, co dělají s tou hlavou.

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 23:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 20, 2007 23:04
Příspěvky: 6161
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Praha nebo Čisovice
Nic, ale kdyby v tom výčtu nebyla tak by to bylo strašně drahý. K

_________________
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
20ti letá tradice


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 00:03 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 00:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 06, 2007 20:40
Příspěvky: 9883
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:

_________________
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: výkon
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 08:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2009 13:00
Příspěvky: 106
Citace:
no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?
Kat z mé zkušenosti,stačí trubka a nebo ho nechat na oko a trubku jím protáhnout tak to pak vypadá že tam je... :lol: ale výkon kousíček asi jako s tím větrákem.... :(


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 19:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2873
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Dělají se i ty díly bez katuObrázek
Obrázek

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 11:43 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
no takze pujde ven kat a vrtule pujde na elektriku.
Nejake dalsi napady?

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 12:01 
Offline

Registrován: úte pro 25, 2007 12:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Chrudim
Stačí zvýšit plnicí tlak turba a seřídit čerpadlo.Dobře to umí třeba Libor Mejznar ve Vrchlabí.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 12:07 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
ja v tom nenecham vrtat nikoho jineho nez peslika z valmezu, jsem zastancem toho ze auto by melo mit jednoho mechanika.

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 13:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Taky jsme vyhodili na zebře tlumič a dali místo něj trubku. Defík teď jezdí strašně rychle až se toho bojim.


Přílohy:
da4295.jpg
da4295.jpg [ 6.17 KiB | Zobrazeno 11452 x ]

_________________
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 13:55 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4483
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
KRANG: a co zvuk to musi byt dobry maras

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Citace:
KRANG: a co zvuk to musi byt dobry maras
Ani nee, jezdim na MTčkách, se zahrádkou a stanem, takže se to tam celkem ztratí. Zvuk to má lepší ale žádný velký zlepšení výkonu nebo snížení spotřeby od toho očekávat nelze. Subjektivně mi připadá, že se líp rozjíždí turbo.

_________________
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 15:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4685
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Já jsem vyndával u 300Tdi RRC zarostlý katalyzátor..., žádnou výkonovou změnu ale nepozoruju... Určitě víc pomohly třeba silikonový hadice od turba, to znát bylo.

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 370 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 519 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Maxsel, Skalik a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz