Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Zvýšení výkonu 300Tdi?

#1 Příspěvek od Miky_CZ » pát bře 27, 2009 19:19

Jak zvýšit výkon u 300Tdi?
mam manual, egr ventil zaslepeny, k/n vzduchovy filtr.
Jeste by par koniku na vic neskodilo, kazdy potrebuje obcas nekoho predjet a to sou vzdycky nervy.
A co teprve az nazuju vetsi gumy.

co obsahuje tenhle kit? 30 tacu za to nedam ale jenom tak pro informaci
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1444
Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od KRANG » pát bře 27, 2009 20:13

Po rozkliknutí toho linku tam píšou tohle:

1. Cylinder head (Complete with valves and springs)
2. Fuel injection pump
3. Waste gate actuator

Moje pochopení je:

1. Hlavu motoru (Komplet s ventilama a pružinama)
2. Vstřikovací pumpu
3. Tlakový regulátor (mezi turbem a motorem)
ještě je k tomu speciální těsnění těsnění a silikonový hadice. Tady se o tom rozepsali na LR4x4 ale je to taky v ingliš.
Jsem o tom taky uvažoval ale mám najeto 300 tis. s tim motorem a je velmi spolehlivej tak ho nechci rozrejpat nějakejma ultrašpeciálníma úpravama.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 2970
Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Land Jirka » pát bře 27, 2009 20:22

Píšou tam, že je jinak seřízené vstřikovací čerpadlo, upravený obtokový ventil na turbu pro zvýšení tlaku turba a jiné těsnění hlavy válců s repasovanou hlavou pro zlepšení chlazení hlavy??
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Miky_CZ » pát bře 27, 2009 20:22

zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 2970
Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Land Jirka » pát bře 27, 2009 20:23

Zase su druhej. :lol:
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
bubak
Příspěvky: 106
Registrován: stř úno 18, 2009 13:00
Kontaktovat uživatele:

Zvýšení

#6 Příspěvek od bubak » pát bře 27, 2009 20:26

Kamarád má sundanou vrtuli,má elektrickou na čidlo a navíc přímej ovladač spínání,trochu to pomuže a motor neni takovej vírník...ale pokud brodíš nedoporučuji :lol: budu taky dělat :)

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1444
Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od KRANG » pát bře 27, 2009 20:28

Land Jirka píše:Zase su druhej. :lol:
Ale shodli jsme se, nee?? :wink:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 2970
Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Land Jirka » pát bře 27, 2009 20:31

KRANG píše:
Land Jirka píše:Zase su druhej. :lol:
Ale shodli jsme se, nee?? :wink:
To jo :wink:
Takové zvýšení výkonu bych udělal i já.
Jen bych potřeboval vidět, co dělají s tou hlavou.
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 6382
Registrován: pát črc 20, 2007 23:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Praha nebo Čisovice

#9 Příspěvek od Sláma Karel » pát bře 27, 2009 23:31

Nic, ale kdyby v tom výčtu nebyla tak by to bylo strašně drahý. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
20ti letá tradice

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Miky_CZ » sob bře 28, 2009 00:03

no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10081
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eliott » sob bře 28, 2009 00:09

No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
bubak
Příspěvky: 106
Registrován: stř úno 18, 2009 13:00
Kontaktovat uživatele:

výkon

#12 Příspěvek od bubak » sob bře 28, 2009 08:35

Miky_CZ píše:no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?
Kat z mé zkušenosti,stačí trubka a nebo ho nechat na oko a trubku jím protáhnout tak to pak vypadá že tam je... :lol: ale výkon kousíček asi jako s tím větrákem.... :(

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 2970
Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Land Jirka » sob bře 28, 2009 19:36

Dělají se i ty díly bez katuObrázek
Obrázek
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Miky_CZ » ned bře 29, 2009 11:43

no takze pujde ven kat a vrtule pujde na elektriku.
Nejake dalsi napady?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

OME
Příspěvky: 260
Registrován: úte pro 25, 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#15 Příspěvek od OME » ned bře 29, 2009 12:01

Stačí zvýšit plnicí tlak turba a seřídit čerpadlo.Dobře to umí třeba Libor Mejznar ve Vrchlabí.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Miky_CZ » ned bře 29, 2009 12:07

ja v tom nenecham vrtat nikoho jineho nez peslika z valmezu, jsem zastancem toho ze auto by melo mit jednoho mechanika.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1444
Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od KRANG » ned bře 29, 2009 13:21

Taky jsme vyhodili na zebře tlumič a dali místo něj trubku. Defík teď jezdí strašně rychle až se toho bojim.
Přílohy
da4295.jpg
da4295.jpg (6.17 KiB) Zobrazeno 12205 x
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4570
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Miky_CZ » ned bře 29, 2009 13:55

KRANG: a co zvuk to musi byt dobry maras
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1444
Registrován: pon črc 16, 2007 18:49
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od KRANG » ned bře 29, 2009 15:11

Miky_CZ píše:KRANG: a co zvuk to musi byt dobry maras
Ani nee, jezdim na MTčkách, se zahrádkou a stanem, takže se to tam celkem ztratí. Zvuk to má lepší ale žádný velký zlepšení výkonu nebo snížení spotřeby od toho očekávat nelze. Subjektivně mi připadá, že se líp rozjíždí turbo.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Rover » ned bře 29, 2009 15:23

Já jsem vyndával u 300Tdi RRC zarostlý katalyzátor..., žádnou výkonovou změnu ale nepozoruju... Určitě víc pomohly třeba silikonový hadice od turba, to znát bylo.
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Odpovědět