Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#21 Příspěvek od RudaK » 29 bře 2009 16:36

Já na 300TDi vyhodil dobrý katalizátor,je tam jen jeden tlumič a změnu nepozoruju bo na srovnání mám TDV6 a to všechno zkreslí :wink: .To je srovnání jako mezi motorovým letadlem a tryskáčem :D .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#22 Příspěvek od Miky_CZ » 29 bře 2009 16:47

Rover: muzes to trochu rozepsat? ja se v tom moc nevyznam jake hadice je treba jaky prumer, kolik a ktere hadice to jsou?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od KRANG » 29 bře 2009 16:52

Rover píše:Já jsem vyndával u 300Tdi RRC zarostlý katalyzátor..., žádnou výkonovou změnu ale nepozoruju... Určitě víc pomohly třeba silikonový hadice od turba, to znát bylo.
Jsem na ně zrovna koukal, ale říkal jsem si, že je to kosmetika. Takže silikony by jsi doporučil??
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#24 Příspěvek od Rover » 29 bře 2009 19:02

Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.

http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
Country boy...

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od KRANG » 29 bře 2009 19:31

Rover píše:Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.
http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
Jo, na ty jsem dneska zrovna koukal. Našel jsem ještě tyhle, jsou o polovinu levnější:
http://www.lrsoffroad.co.uk/shop/index. ... id_ctg=158
Nemáte s nima nebo s tim obchodem někdo zkušenost?
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#26 Příspěvek od Rover » 29 bře 2009 19:59

Ta cena je dobrá... zkušenosti s tímhle obchodem nemám. Paddock ty hadice myslím bere od Bearmachu...
Country boy...

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Land Jirka » 29 bře 2009 20:51

Možná bych si dovolil oponovat. Mezi silikonovou a novou gumovou vícevrstvou hadicí není žádný rozdíl, kromě ceny.
Nová gumová hadice se taky nafukovat nebude.
Když to ale srovnáš s deset let starou gumovou hadicí rozežranou od oleje tak tam rozdíl je.
Deset let jsem dělal na motorové zkušebně a měřil výkonové charakteristiky motorů.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od KRANG » 29 bře 2009 21:02

Třeba se tenhle odkaz na distribuci silikonových hadic v ČR bude hodit. Možná by to i vyšlo výhodněji než kupovat sadu.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 29 bře 2009 21:10

KRANG: nad tim jsem taky uvazoval, problem bude, ze asi neposlou min nez metr a taky ty hadice na paddocku vypadaji hodne "pokroucene" a nevim jestli to puje do takoveho tvaru zohnout
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#30 Příspěvek od brudr » 21 srp 2009 22:51

slo by to tam namontit a bude to tam k necemu :?: :idea: :roll: :D
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#31 Příspěvek od RudaK » 22 srp 2009 08:12

brudr píše:slo by to tam namontit a bude to tam k necemu :?: :idea: :roll: :D
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102


tobě zjevně chybí ta elektronika...... :ty jeden...: já bych tomu nevěřil :Ale fuuj:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#32 Příspěvek od brudr » 22 srp 2009 10:18

v benzinovych autech to funguje a elektronky v tom nejsou :roll:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#33 Příspěvek od Hitman » 22 srp 2009 20:07

jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
mobil: 732950592

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#34 Příspěvek od brudr » 22 srp 2009 20:53

a na co to potom u dislu je :?: :idea:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#35 Příspěvek od Miky_CZ » 22 srp 2009 20:59

rekl bych pro takove to pssss pssss:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#36 Příspěvek od Hitman » 22 srp 2009 21:24

je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost
mobil: 732950592

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#37 Příspěvek od RudaK » 23 srp 2009 07:07

Hitman píše:je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost


Tu brudr má a koníky honí ...... :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#38 Příspěvek od paia » 23 srp 2009 11:14

ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

#39 Příspěvek od eliott » 23 srp 2009 20:12

eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Re:

#40 Příspěvek od Hitman » 23 srp 2009 21:31

to mě zajíma jelikož taky honim koniky a na motoru pár úprav mam 8) šli by takové vstřiky sehnat do dvoustovky ?
mobil: 732950592

Odpovědět