Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#61 Příspěvek od paia » 24 srp 2009 23:34

Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon :wink:
termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne... :mrgreen:
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#62 Příspěvek od PavelU » 24 srp 2009 23:36

Intercooler je až za turbem, né... :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Truck Rover
Příspěvky: 321
Registrován: 23 pro 2007 15:30
tel.: +421940860490
auto: LR 90
Bydliště: Hôrka nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#63 Příspěvek od Truck Rover » 25 srp 2009 08:21

paia píše:
Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon :wink:
termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne... :mrgreen:
Bežne sa to tak robí, nevim čo je natom. Ked to zvladne barjaky fiat preco ne land takisto ma garett turbo...
LR 90

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#64 Příspěvek od paia » 25 srp 2009 11:14

PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né... :?:
máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#65 Příspěvek od Hitman » 25 srp 2009 17:57

s většim IC to chce trošku větší turbo 8)
mobil: 732950592

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#66 Příspěvek od paia » 25 srp 2009 18:13

Hitman píše:s většim IC to chce trošku větší turbo 8)
... a motor! :mrgreen:
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#67 Příspěvek od KRANG » 25 srp 2009 18:22

Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě :roll:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#68 Příspěvek od paia » 25 srp 2009 18:55

KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě :roll:
ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka... :Pohoda:
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#69 Příspěvek od powl » 14 lis 2009 17:33

Zdar, vycistil sem mezichladic a muzu rict ze je to poznat...hlavne v tahlych kopcich kde sem driv daval podlahu ji ted mam taky ale jede to trochu rychlejc :lol: Delam si srandu ale fakt to jede o neco lip...hold kdyz je zevnitr chladic plnej oleje a zvenku bahna tepelna vymena asi nic moc :D A mam to zadarmo :lol: :lol: EGR mam taky odpojenej pomoci hoummejd zaslepky na ty prirube do sani ale krom toho ze se mne trochu zvysil volnobeh sem moc rozdil nepoznal. Jeste se chystam vymenit viskozu (se mne to zda nebo cim vetsi kosa tim vic toci :evil:) a pak chci nechat seridit cerpadlo. Ale to uz zadarmo nemam tak musim pockat :lol:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#70 Příspěvek od powl » 14 lis 2009 17:42

paia píše:
KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě :roll:
ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka... :Pohoda:

Tak to je snad jasny ze BMW :lol: :lol:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 452
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

Re: Re:

#71 Příspěvek od Piskot » 08 pro 2009 16:20

eliott píše:
eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
quote]

Ahoj, nemyslíš náhodou tohle? http://www.brookwell.co.uk/item/1457/he ... fied-steel
Viděl jsem to u kamaráda, je to složené z několika vrstev plechových výlisků. P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re:

#72 Příspěvek od libovka » 25 pro 2009 20:37

Miky_CZ píše:zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator
Chtěl bych ten el.větrák dát do DII td5.Máte to někdo?Zajímá mě kam jste umístili čidlo na spínání a s jakou teplotou spínání.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#73 Příspěvek od Acon » 25 pro 2009 21:38

paia píše:
PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né... :?:
máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.
Na turbodieru to nebude mať vplyv žiadny. Aspoň nie taký, aby to dokázal odpozorovať ten článok na sedadle vodiča. Väčší IC znamená lepšie vychladenie stlačeného vzduchu, tým pádom viac kyslíku, tým pádom lepšie spalovanie. IC bol vymyslený v prvom rade pre lepšie spalovanie a splnenie prísnejších limitov (E,E1 až po aktuálnu E5) vyšší výkon je len príjemný vedľajší efekt. Väčší IC bude cítiť asi tak ako keď sa vonku ochladí. V letných horúčavách to ide horšie ak sa ochladí tak lepšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#74 Příspěvek od Jenda » 26 pro 2009 09:20

...jen doplnim,ta vase oblibena ,,turbo dira" vznika pouze a jen tim ze turbo neni cim roztacet,tedy kdyz nic nejde z vyfuku,neni cim tocit :wink:
Pokud budete motoru nakladat vetsim turbem,spolehlivost tohoto motoru se vam za kratko ,,vrati ":ty jeden...:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#75 Příspěvek od MOPADŽI » 31 pro 2009 11:17

Když nejsi pořád spokojen s výkonem, dej si pořádné turbo :wink:
Přílohy
r111194808979bigtu10bk2.jpg
r111194808979bigtu10bk2.jpg (37.69 KiB) Zobrazeno 11099 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#76 Příspěvek od Sláma Karel » 31 pro 2009 11:37

To je Mopadži nějaká tvoje fotka zamlada ne? Ta postava, to háro (to je to jak jsi o něm vyprávěl jo?). Ten nekompromisní pohled. Byl jsi frajer no. :mrgreen: K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#77 Příspěvek od MOPADŽI » 31 pro 2009 11:53

No skoro, akorát jsem neměl ještě ty okuláry a vlasy byly podstatně delší. Postava odpovídá době :ty jeden...: To už je dnes také jinak, což víš :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#78 Příspěvek od Mirek70 » 31 pro 2009 12:32

Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#79 Příspěvek od skritekcrx » 31 pro 2009 12:45

Mirek70 píše:
Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.
ze by VW groupe :D ochcavky ji maji podtlakovou

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#80 Příspěvek od Mirek70 » 31 pro 2009 14:03

klapka funguje stejně jako u benzínu, mělo to i staré piáno jenže jde o atmosferické motory, klapky u VW nešteluji průtok vzduchu za chodu.
u mého motoru na HJ60 přidáváš plyn jen klapkou a čerpadlo je řízeno podtlaky, u turbové verze je klapka stále otevřena a slouží pouze ke chcípnutí tedy udušení motoru. :)
pokud bych přidal na muj motor turbo musel bych řešit asi právě ten blow off ventil stejně jak u benzinu.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět