Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
čistě teoreticky ano...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Re:
eliott píše:Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.
Co to stoji,takovy dvoupruzinovy vstriky
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Musí se sestavit z jiných vstřiků, jde hlavně o sehnání vhodných polotovarů...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
a není jednodušší koupit auto s jiným motorem, když chcete výkon? přeci jen 300Tdi není žádnej sprinter, ty 4 válce na to ani nebyly stavěny... ideálně nějakej benzínovej 4 litr a pokud možno i s turbem...
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
paia píše:a není jednodušší koupit auto s jiným motorem, když chcete výkon? přeci jen 300Tdi není žádnej sprinter, ty 4 válce na to ani nebyly stavěny... ideálně nějakej benzínovej 4 litr a pokud možno i s turbem...
to by se mi libilo
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 691
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
BOV ventyl upouští tlak z turba, když jedeš na doraz a pak pustíš plyn, tak turbo má setrvačnost a natlačí hodně tlaku do sání atd. BOV se nastavý např: 2bar a pak to upustí. U seriových aut zbytečnost. Např: WRC maju velké turba a saní by dostalo hodně zabrat.
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Tomy
- Příspěvky: 272
- Registrován: 20 úno 2009 12:41
- tel.: 0904875396
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Dovolím si oponovať. Nie je to až taká zbytočnosť, Bov ventil slúži aj na zníženie efektu turbomotorov "turbo lag" prípadne turbodiera.ten vzduch, ktorý tam ostáva zotrvačnosťou aj spomalí turbo a ono má potom viac práce, aby sa znova roztočilo. BOV ventil eliminuje tento jav a ulahčuje znovuroztočenie sa turba.
Range Rover Sport TDV6 HSE, 2010
Ex - Defender 110 Crew Cab TD5
Ex - Disco I 300 TDI
Ex - Defender 110 Crew Cab TD5
Ex - Disco I 300 TDI
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
paia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo díru
ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?
mobil: 732950592
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
nejsem tak technicky zdatnej motorář, ukážeš mi u nafťáka škrtící klapku? to je ta věc, před kterou by se měl hromadit tlak a za kterou by měl vznikat podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.Hitman píše:no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo dírupaia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?
jestli chcete na svém dieslu slyšet pořádný zvuk motoru, tak si na CD nahrajte zvuk třeba z V8 Jaga a pak to pouštějte do repráku pod kapotou na plny koule.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách
mobil: 732950592
- marcel
- Příspěvky: 253
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
S týmto asi nemá nikto skúsenosti.Čo vy nato?
http://www.mattsavage.com/acatalog/Intercoolers.html
http://www.mattsavage.com/acatalog/Intercoolers.html
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
on ten BOV (neboli DV - diverter valve) musíš něčím řídit, kdy má upouštět a tím je právě ten podtlak za klapkou. pokud ti jde o pojistný ventil, který zabraňuje nadměrnému tlakování, které by mohlo poškodit ostatní součástky, tak k tomuto účelu slouží pop-off ventil. bohužel spousta lidí si právě pop-off a bov spojuje do jednoho, přitom se jedná o dvě různé zařízení, které každé slouží k jinému účelu.Hitman píše:psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
smolík...marcel píše:S týmto asi nemá nikto skúsenosti.Čo vy nato?
http://www.mattsavage.com/acatalog/Intercoolers.html
ale jinak větší chladič není na škodu, jen může mít za následek pomalejší náběh turba.This kit is NOT SUITABLE for AUTOMATIC vehicles
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
připadá mi, jako bych mluvil do zdi, kterým slovům v této větě jsi nerozuměl?brudr píše:Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.
ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jinak je to váš boj, jestli si tu kravinu koupíte, jsou to vaše prachy, vy pak můžete ...
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon
LR 90
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
paia píše:jinak je to váš boj, jestli si tu kravinu koupíte, jsou to vaše prachy, vy pak můžete ...
Ja do toho neskocim,neboj ,staci me to rict jenom jednou ja jenom jestly tam u toho nebude NECO JAKO ta skrtici klapka,nebo neco co ji nahradi,ale to je blbost(a vubec tomudlenc nepanimaju )
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz