Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
mobil: 732950592
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
váha vzduchu je něco uplně jiného, je spousta systémů u dieselů,pak ti udělám fotku.Hitman píše:u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Ku tesneniu:
V minulosti bol osvedceny medeny plech, dnes uz je ponuka pestrejsia...
Ak je k dispozicii vhodny polotovar, staci dat tesnenie do kriviek a vyrezat na vodnom luci alebo na plazme.
V minulosti bol osvedceny medeny plech, dnes uz je ponuka pestrejsia...
Ak je k dispozicii vhodny polotovar, staci dat tesnenie do kriviek a vyrezat na vodnom luci alebo na plazme.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jednou jsem si objednal těsnění pod hlavu z tohoto shopu http://www.landrover-czech.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
a přišlo mi více vrstvé plechové těsnění. Vše pasovalo bylo na něm Mercedes benz a těd už si přesně nepamatuju ,ale myslim že sprinter 2.5TD
a přišlo mi více vrstvé plechové těsnění. Vše pasovalo bylo na něm Mercedes benz a těd už si přesně nepamatuju ,ale myslim že sprinter 2.5TD
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
tak jsem urezal vyfuk pred poslednim tlumicem a sundal visko a dal elektricke sahary, poznatky jsou takove, ze se mi zda ze motor lip startuje, nemusi tocit jeste s tou vrtuli a jde lip do otacek
takze uz mam zaslepeny egr, k/n filtr, vyfuk bez katu a posledniho tlumice a elektricke vrtule, jeste hadice turba, vycistit cooler a asi sem skoncil s nejakym zvysovanim vykonu, protoze vsechno ostatni uz bude drahe
takze uz mam zaslepeny egr, k/n filtr, vyfuk bez katu a posledniho tlumice a elektricke vrtule, jeste hadice turba, vycistit cooler a asi sem skoncil s nejakym zvysovanim vykonu, protoze vsechno ostatni uz bude drahe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 691
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
no jo ale aby se ty svody daly poradne omotat tak by se musely sundatJosef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Josef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání
Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ...... By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
RudaK píše:
Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ...... By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?
to se tam dava aby spaliny sly do turba teplejsi a zaroven nebylo tak teplo v motorovem prostoru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladitRudaK píše:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Miky_CZ píše: no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladit
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Cim zustanou spaliny teplejsi tim rychleji odchazi z vyfuku cimz dochazi k lepsimu plneni valcu cistou smesi paliva a vzduchu (u benzinu) nebo vzduchu u nafty a rychlejsimu roztaceni turba a tim padem k mirnemu zvyseni vykonu. Jedna se o zachovani energie. Pokud u benzinoveho motoru omotas cely vyfuk je to i znat a teplota spalin na konci je znatelne vyssi. Normalne ti na konci vyfuku nic neudelaji jejich teplota neni nijak vysoka ale po omatani tou paskou tam ruku neudrzis. Jen zkusenosti z dob brichoplazu
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
mam sice 200ku ale mam tez jen stredovej tlumic a zadny problem ticho jako v hrobe. Zato gumy ten hluk statecne dohaniMaxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
to ti reknu az prestane hucet prevodovka a diferak:-DMaxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
ale rozdil neni skoro zadny, teno koncovy tlumic je jak u motorek, pruchozi.
ma to takovy hrubsi zvuk, vic se mi libi ale ted jak sem sundal koberce a ten bordel proti hluku tak ho pres gumy, diferak a prevodovku neslysim vubec
takze za me vubec se toho neboj a rizni to... aspon to nekde neurves pri couvani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jak sem psal, no zaroven s vyndanou vrtuli a jeste vycistenym vzduchovym filtrem sem rozdil trochu poznal ale byly to ty tri veci naraz co jsem udelalpowl píše:Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jj byl jsi rychlejsi . Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
tak na mezichladic se vrhnu az se silikonovyma hadicemapowl píše:Jj byl jsi rychlejsi . Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
a taky me zaujalo odkarbonovani motoru parou, dela se to tak ze se pri nastartovanem motoru na cca 2000otacek strika rozprasovacem voda do sani ale u turba je to slozitejsi protoze se to strika co nejbliz motoru tak nevim no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál