Originální x neoriginální náhradní díly

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Tomáš K
Příspěvky: 28
Registrován: 07 led 2009 00:46
Bydliště: Praha

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#41 Příspěvek od Tomáš K » 08 pro 2009 19:39

..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
Přílohy
DSCF5118u.jpg
(99.63 KiB) Staženo 1938 x

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#42 Příspěvek od MOPADŽI » 09 pro 2009 08:33

Tomáš K píše:..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
Tak to mně také zajímá :shock: :shock:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#43 Příspěvek od tagr » 09 pro 2009 09:06

No tak co já vím tak to takhle je , kvalitu rád zaplatím , ale ne přeplatím :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#44 Příspěvek od Neklan » 10 úno 2010 20:18

Poslední dobou mě začínají pronásledovat nekvalitní neoriginální díly. Páčka blinkrů, dálkových světel a klaksonu na RRC vydržela měsíc a přestal fungovat klakson. Po zdvojení spínače klaksonu provizorně na páčku zbylou po mlhovkách (pro jistotu a provizorně - je tam dodnes... :D ) a dalších několika měsících začalo blbnout vypínání blinkrů volantem. Později spínání blinkrů a dálkových světel přestalo fungovat úplně. Všéťa (autoelektrikář) má naštěstí šikovné ruce a trpělivost. V páčce vyměnil pár pružinek a celý polorozpadlý mechanismus slepil - zatím to od listopadu funguje, ale jak dlouho, to nevím. Páčka byla nová a s autem se začalo jezdit v březnu minulého roku, to jenom pro představu o kvalitě aftermarket dílů. Před vánoci ještě original páčka byla v GB k mání, teď na potvoru zmizela - zrovna když jsem se rozhodl, že do ní těch nekřesťanských 80 liber budu investovat. Zadal jsem si tedy, aby mě ihned informovali, kdyby zase byla k mání a zatím pro jistotu objednal další kus aftermarket za tři pětky (v librách).
Přední brzdy mám EBC ventilované a k nim jsem musel objednat i brzdiče, protože můj Rangie měl original jednoduché disky bez ventilace. Tehdejší Scorpion Racing mi k EBC diskům dodaly jakési no-name brzdiče s tím, že s nimi mají ty nejlepší zkušenosti. Levý přední začal v listopadu téct. Když to Rosomák v Bělči rozdělal, zjistilo se, že těsnění tak, jak je tam vymyšleno, je v podstatě konstrukční chybou a lze to opravit jenom provizorně. Také že jo, fungovalo to dba měsíce a teče to zas. Dneska jsem objednal original Land Rover díl z pozdějších Classiců, které měly ventilované kotouče vpředu standardně - hádejte za kolik? Dvě kila za jeden, což je tedy strašná rána - pomalu se začínám smiřovat se skutečností, že pokud budu chtít kvalitnější díly než ty, co vydrží několik měsíců, budu za ně platit stejně jako za díly na D3 a možná i víc :( . Ještě, že vzadu mám jednoduché kotouče a původní, zrepasované brzdiče. Poučení zní - pokud je to možné, zachovat a repasovat původní díly :!:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#45 Příspěvek od skritekcrx » 10 úno 2010 21:00

papavel.k píše:...sááákriš NEKLANE neprovokuj porát s těma fotkama :ty jeden...: :wink: ...krásný :)
....destičky mi pískaly po výměně (destičky+kotouče) v autorizovaném servisu předpokládám v krabici označenou LR..asi půl roku :roll: :evil: ..co k tomu dodat...
Piskani brzd zpusobuje jejich rozechveni pri brzdeni pomaha na to namazat stycne plochy vazelinou. Mam na mysli stycne plochy pistek desticka a desticky trmen nikoli desticka kotouc :D . Existuji na to specialni vazeliny ja pouzivam primo od Ate a vzdy brzdy pikat prestanou. Tot me zkusenosti

Uživatelský avatar
Lancik
Příspěvky: 110
Registrován: 04 čer 2009 23:11
Bydliště: Rašovka

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#46 Příspěvek od Lancik » 10 úno 2010 21:38

já se začínám přiklánět k orig dílům obecně na všech autech,cena je nekdy srovnatelná a kvalita podstatně vyšší

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#47 Příspěvek od eliott » 10 úno 2010 21:58

Je třeba vědět co jo a co ne, přece nebudu kupovat stejnej díl o 100% dráž jen kvůli tomu, že je v krabici se zelenejma šiškama :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#48 Příspěvek od Mirko » 11 úno 2010 09:26

Riskl jsem teď neoriginální váhu vzduchu, za pětinovou cenu co stojí originál. Jsem zvědavý, jestli vůbec dorazí v pořádku. Ale za ty prachy...
Btw, Neklan, ta páčka Lucas stojí na ebayi polovinu...
Mirko

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#49 Příspěvek od Neklan » 02 bře 2010 20:46

Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé... :( , navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit... :evil:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#50 Příspěvek od RudaK » 02 bře 2010 23:14

Neklan píše:Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé... :( , navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit... :evil:


Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR :mrgreen: ( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera :wink: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#51 Příspěvek od Neklan » 03 bře 2010 13:53

Bývávalo, že jsem míval své zaměstnance a ze zoufalství jsem jim říkal pacienti, ale v tomto případě bych to spíš viděl na nějakého Asiata nebo zhulenýho Anglána. :D
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#52 Příspěvek od moon13 » 03 bře 2010 14:26

RudaK píše:Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR :mrgreen: ( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera :wink: )
Rudo, měl jsem tam 5 let bráchy a věř, že většina Čechů a Slováků byli nebo jsou zaměstnaní na vyšších postech :D
Třeba údržbář, zahradník a tak podobně! :wink:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#53 Příspěvek od moon13 » 03 bře 2010 14:28

Jinak taky mám rád originální díly, ale v dnešní době už je to tak trochu paradox.
V dnešním globalizovaném světě... kdy je 80% všeho made in China nebo prostě v Asii.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#54 Příspěvek od Neklan » 30 bře 2010 14:01

Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok. :D
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#55 Příspěvek od moon13 » 30 bře 2010 15:39

Neklan píše:Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok. :D
Tak ještě zjisti, kde in England to bylo odlito a já ti řeknu, jak na tom jsi. 8)
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

jardarihazn
Příspěvky: 54
Registrován: 08 kvě 2010 12:15
tel.: 00420603763485
auto: FREE 2.0 D 2000
Bydliště: Znojmo

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#56 Příspěvek od jardarihazn » 03 čer 2010 21:22

Jan Ikl píše:tak třeba k výfukům...známý koupil na Hondu posl.díl výfuku,v Hondě, a vydržel mu 2roky,myslím,že říkal roky a 2 měsíce...tak koupil neoriginál,na rady svých tří spolupracovníků...všichni prý spokojeni..asi budu kupovat taky tam...

http://evyfuk.cz/vyfuky/LAND_ROVER/Free" onclick="window.open(this.href);return false; ... /04895001/
Mám R 19D r.v.1994 vše origo samozřejmě tu atam rez vše oríginál až na rozvody nyní potřeba zadní díl výfuku najeto 130 000 km jó ještě palivový filtr a olejový fyltr a olej Castrol Magnetec každých 10 tisíc.Supr auto, Nyní FR r.v.2000 3dv.130.000 km a hledám rozumy a rady.JŘ.

Uživatelský avatar
Land Lover
Příspěvky: 81
Registrován: 02 kvě 2008 19:05
auto: LR Discovery II Td5

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#57 Příspěvek od Land Lover » 10 led 2012 20:17

A co třeba čepy na předních kolech a řízení, už se mi tam dělaj vůle,... najeto 242 000 km,
tady bude lepší GENUINE ?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#58 Příspěvek od Lukasino » 27 srp 2014 15:01

Vytáhnu tohodle kostlivce :mrgreen:

Dá se nějak kategorizovat ohledně výrobců co je dobré a co nemá smysl?

Například co se podvozkových dílů týká?

Britpart nemá ani smysl zkoušet, to je mi jasné.

Co třeba Allmakes? Do jaké kategorie patří jejich kvalita?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 691
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: Originální x neoriginální náhradní díly

#59 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 19 dub 2020 21:22

Tak to trošku oživim.
Trošku mě překvapilo těsnění od AllMakes4x4. :-(
Tak to budu muset dát na tmel.. Snad to bude dobre.
Přílohy
IMG_20200419_203924.jpg
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Odpovědět