Stránka 3 z 3

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 29 bře 2018 22:28
od MadTom
Disco a dvě tuny - tady bych byl opatrnej, když jsem naši D2 zvážil, tak bez lidí a zavazadel na výlet jsme někde na 2,6 až 2,7t, a představa, že se něco pokazí a já budu muset nejdřív auto celé vyložit, než ho budu moci zvednout, není zrovna hezká.
Já počítám s 4t zvedákem, jak jsem psal, ono cenově už je to stejné, raději silnější, abych ho méně zatěžoval. Prostě 3,5t auto s nějakou rezervou.
Jinak jestli si dobře pamatuju, tak D3 má prázdná 2,7t už od výroby.

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 29 bře 2018 22:32
od KENY
No a.jsme u toho. 4 tuny čínské jsou asi jina jednotka. Prodává se jako ctyrtuna a i je možná zvedne ale pak zafouka větřík. .... Taky jsem za ty peníze chtěl novou ctyrtunu. Zvedám občas. Ale vždyť aby se člověk bál povolit ventilek aby to nespadlo. Za mě vyhozené peníze. Radši jsem vyhodil víc a koupil jen 3,2 tuny ale ověřenou a odzkoušeno kvalitu.

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 31 bře 2018 22:12
od Radek.J
Já mám na D1 třídvířko 2050 kg psáno v techničáku. Je pravda, že nemá nic navěšíno.
Jestli budete mít chuť hoďte sem info o vašich mašinách. Co se dá pořídit a za kolik , rok výroby, cena a typ zvedáku popř. foto , odkaz ... Ať máme tady pro ty jako jsem já víc info. Díky R.
Keny- můžeš začít s tím tvým. Ověřená a odzkoušená kvalita se mi líbí.

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 31 bře 2018 22:33
od KENY
Však jsi říkal ze se někdy stavíš. ...tak mas o důvod vic :D
Vezmi rodinku na květnový ČLAV , přijeď už v pátek a mužem to probrat. :muscle

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 01 dub 2018 22:29
od Radek.J
Však já to nějak naplánuju. :ty jeden...: Ale potřeboval bych nějaký studijní material, abych měl trochu přehled.

Re: Dilenske zvedaky

Napsal: 22 kvě 2018 23:47
od Kokesek
Rozdil v mechanice a hydraulice je zasadni v citlivosti zdvihu bez nutnosti soupat autem nejprve nahoru a pak az dolu. Navic hydraulika je moc rychla. Respektive je rychla podle vahy a smeru pohybu. Coz u mechanickeho je porad stejne nahoru i dolu a vaha je jedno. Tedy idealni na sundavani karoserie z ramu. Dale co me prijde dulezitejsi nez vyska prejezdu je spise stabilita. Ne vzdy jde totiz auto nalozit absolutne ve vaze aby nepretlacovalo pakou predek nebo zadek. Ja mam klasickou zakladnu s festovnim H kotvenim. Tomu se da opravdu verit. To pouzivame na tezke auta a dlouhe stani- velke akce. A vedle mam hydrauliku na rychloservis. Sloupy co se kotvi pouze samostatne potrebuji kvalitni betobou patku a usazebi v absolutni soubeznosti svisle osy. Jinak auto bude putivat a uvolnovat zvedak od kotveni. Jde tam nalozit i porsche. Gt-r, bmw M a podobne nizke srace co se plizi po zemi. Vetsinou je velmi nizky prejezd. Takle tedy z praxe.


Sent from my iPhone using Tapatalk