Tuning motoru Td5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Tuning motoru Td5

#41 Příspěvek od mco » 22 říj 2015 09:02

Ako sa ochladilo, cukanie uplne zmizlo (na aute sa nic nemenilo)
Napada vam co by mohla byt pricina? nejake cidlo?

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Tuning motoru Td5

#42 Příspěvek od mco » 20 kvě 2016 22:32

Problem pretrvava, dosiel Nanocom, tak som to premeral

Pocas merani/jazdenia (ca 2 hodiny) sa ako naschval cukatura neprejavila.

Neviem vsak ako sa dostat k hodnotam AAT a MAP v Nanocom-e (cez menu Instrukcie... som zozbieral tieto: Engine speed (rpm),Road speed,Coolant temp. (C),Turbo pres. (kPa),Battery volt. (V),Ambient pres. (kPa),Air flow (g/s),Air inlet temp. (C),Fuel temp. (C),Cyl. 1,Cyl. 2,Cyl. 3,Cyl. 4,Cyl. 5,Accel. track 1 (V),Accel. track 2 (V),Accel. track 3 (V),Accel. supply (V),EGR inlet (%),EGR mod. (%),Idle speed error,Wastegate mod.(%))

Zopar zaujimavosti - teda aspon pre mna (nie som si isty o ich spravnosti)
o Cyl x sa pohybuje v aj v zapornych hodnotach
o Accel track 1 zacina na 0,646V (na idle)
o Idle speed error dava divne (aj zaporne hodnoty) - nesedi s tymto "IDLE SPEED ERROR – This is a calculated value that shows the difference between the idle speed and the real drive demand"
o hodnoty EGR inlet (%) a Wastegate mod.(%) su vacsinou = 0, obcas vyskocia nachvilo okolo 30-40 a hned potom na 0
o hodnota EGR mod. (%), je furt = 0

Tieto chyby boli zapisane v pamati:
NANOCOM - TD5ENG.APP - TD5 ENGINE fault file

(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED).
---
NANOCOM - D2AGB.APP - DISCOII AUTO GEARBOX fault file

CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
INVALID FAULT CODE
---
CODE P0705
POSITION SWITCH MONITORING
---

Je tam nieco zjavne, co by vysvetlovalo tu cukaturu?

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Tuning motoru Td5

#43 Příspěvek od mco » 20 kvě 2016 22:38

pripajam statistiky z nanocomu pocas zazdenia - ak by mal niekto chut to pozriet
https://ulozto.sk/xKhTLhrj/1-csv
https://ulozto.sk/xHtcCTJA/2-csv
https://ulozto.sk/xg4Cwb7U/5-csv

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Tuning motoru Td5

#44 Příspěvek od Acon » 21 kvě 2016 07:31

neviem či to tu niekto spopmenul no skús vytiahnuť červený konektor z RJ čo je pri baterke či tam nemáš olej. Mne to robil káblový zvazok. Len neviem, prečo sa porucha rieši v téme o tuningu, keď tu je celkom informatívna téma s názvom "Cukatúra" Potom je tu bordel jak v cigánskej osade a sťažujte sa, že sa tu nič nedá nájsť
Dokonca som za 10s našiel tieto 2 http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=13469
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12767
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Tuning motoru Td5

#45 Příspěvek od mco » 22 kvě 2016 21:53

Acon píše:neviem či to tu niekto spopmenul no skús vytiahnuť červený konektor z RJ čo je pri baterke či tam nemáš olej. Mne to robil káblový zvazok. Len neviem, prečo sa porucha rieši v téme o tuningu, keď tu je celkom informatívna téma s názvom "Cukatúra" Potom je tu bordel jak v cigánskej osade a sťažujte sa, že sa tu nič nedá nájsť
Dokonca som za 10s našiel tieto 2 http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=13469
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12767
ahoj, konektor som kontroloval niekolko krat - olej v nom nie je
kablovy zvazok bol meneny minuly rok na jesen
ospravedlnujem sa za off topic, presuvam sa do oddelenia cukatury

demo
Příspěvky: 58
Registrován: 01 led 2008 11:30

Re: Tuning motoru Td5

#46 Příspěvek od demo » 17 úno 2018 10:12

Na anglickej stranke som nasiel toto;
Je tam odporucanie na pouzitie 2 stroke oil ako aditivia do paliva...
Co to je? Pouziva to niekto? Obrázek

Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Tuning motoru Td5

#47 Příspěvek od Jenda » 17 úno 2018 10:46

Zdar, tak to opravdu pochybuji.
Jestli to ma byt nějaký ftip na zvyseni vykonu, pak asi jo.
Pokud ještě nemas KN filtr(nebo podobný), remap jednotky, je tam jeste ke zvýšení vykonu dost prostoru.
Vetsi intercooler, VNT turbo a podobne.
Zacal bych EGR- ven, filtr KN, tankovani kvalitni nafty bez bioslozky(ja tankuju u EuroOil 100%naftu).
Olej tam nelej;-)
Honza
Naposledy upravil(a) Jenda dne 17 úno 2018 18:11, celkem upraveno 1 x.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

demo
Příspěvky: 58
Registrován: 01 led 2008 11:30

Re: Tuning motoru Td5

#48 Příspěvek od demo » 17 úno 2018 10:52

Vykonu mam dost, to neriesim.. :)
Len ma toto zaujimalo..

Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Tuning motoru Td5

#49 Příspěvek od Balú » 17 úno 2018 11:12

si pametam,ze brat pridaval synteticky olej do dvojtaktov do nafty,ale to nebolo kvoli zvyseniu vykonu,ale skor ako aditivum ,mal mondeo a bolo to medzi fordakmi velmi rozsirene,kedze tie fordacke dvojlitre boli a su na ten vstrekovaci system dost chabruzne

Odpovědět