Tuning motoru Td5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Tuning motoru Td5

#1 Příspěvek od default » 27 bře 2007 16:12

Nevim, jestli tady takove tema nekdy bylo, nebo je (fakt jsem ho nenasel), ale:

da se motor Td5 jeste nejak upravit? Zvysit vykon, tah, apod.?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 28 bře 2007 11:12


Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Td5 zvyšování výkonu

#3 Příspěvek od MOPADŽI » 14 úno 2008 21:21

Hoši, aktualizujme toto téma :!: Jakou máte kdo zkušenost :?: Já osobně mám základ a o nějakém koníkovi navíc uvažuji... Prý to ale přináší nějaké problémy na tomto motoru = kroutí se sběrné výfukové potrubí, odchází turbo atd. :roll: :roll: :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jan Kucera » 15 úno 2008 00:30

podle mne EGR bypass staci a to taham auta jinak na td5 alive maj i spec vejfuky aby se nekroutili...
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Stavros » 15 úno 2008 08:27

Priznam se, ze po nandani dvou pevnostaku a navijaku mam pocit, ze jsem prisel o dvacet koni.
Zacinam premyslet o nejaky cipu - treba od tech td5 alive.

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od discork » 15 úno 2008 09:18

osobne by som nedaval cip.menia sa tam dolezite udaje a vyrobca ich nenadstavil tak zo srandy.cip je dobry tak na auta pouzivane na zavodenie.ale to je kazdeho osobny nazor.skor pories egr a vzduch.filter.mne osobne vyhovuje slimacie tempo :lol:
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Stavros » 15 úno 2008 09:19

ja mam z auta vyskubany uz skoro vsechno a stejne je to liny.

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od discork » 15 úno 2008 09:21

tak skus dat silnejsie turbo,vecer ti mrknem 1 italsku firmu,mam to doma v casaku z IT.je tam zvysenie vykonu,vymenou turba a este neviem coho.
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 15 úno 2008 09:22

discork píše:osobne by som nedaval cip.menia sa tam dolezite udaje a vyrobca ich nenadstavil tak zo srandy.cip je dobry tak na auta pouzivane na zavodenie.ale to je kazdeho osobny nazor.skor pories egr a vzduch.filter.mne osobne vyhovuje slimacie tempo :lol:
No jo, ale když jseš slimák pořád tak to taky není ono.Ideální je být slimák v terénu a sokol na silnici, ale to většinou žádá úpravu převodů :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od discork » 15 úno 2008 09:27

ja uz mam plne zuby riskovacky na cestach-rychlost,preto mam discosku a nie Ford Mustang GTO :lol: .no a som uz nejak navyknuty z byvalej prace na 90km/h. :lol:
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Hunter » 15 úno 2008 09:59

Ja si tedy nemyslim, ze cip je spatna vec. Musi byt samozrejme udelany spravne a rozumne, ne nejaka "garazova" firma, to Ti pak muze odejit motor. Ale pokud se to udela dobre, tak nejen, ze to motoru prida koniky, ale teoreticky je i sance na nizsi spotrebu a lepsi chod motoru. Ve Free je motor z BMW a ten motor ma 82kW. A ty same motory, ktere jsou pak v BMW autech, maji obvykle kolem 100kW.
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jan Kucera » 15 úno 2008 14:18

vetsi ITC je taky z jemnejsich forem motor tuningu
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Admin » 15 úno 2008 20:00

Protože se pohybuju již několik let okolo Land Roverů tak plně doporučuju čip do TD5-ky. To potom budeme mít na servisu daleko víc práce :mrgreen:
ČIP do TD5-ky NE!!

DanielDesign

#14 Příspěvek od DanielDesign » 15 úno 2008 20:57

Nechaj Land Rover taký aký je! :!: :)

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od kudrnac » 15 úno 2008 21:08

Zkus firmu special turbo v Prušánkách

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#16 Příspěvek od Jenda » 15 úno 2008 21:54

Tak ja pripomenu jeste jednou tema co jsem sem kdysi daval.Neni to primo vykon.tuning ale tyka se to Td5ky.,,Cukatura"!Znamy to nesvar :roll:
V tunigovem kramu na Jeremenkove mi nabizeli nejaky mezikus mezi konektor a snimac plyn.pedalu.Ma to pak normalni chod a neskube to.
Problem je ze ty dva konektory s cca 8cm kabelaze stoji 4500kc!MAZEC
Ma to nekdo znaknuty?Uz to nekdo videl v akci?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#17 Příspěvek od Jarys » 16 úno 2008 11:49

Admin píše:Protože se pohybuju již několik let okolo Land Roverů tak plně doporučuju čip do TD5-ky. To potom budeme mít na servisu daleko víc práce :mrgreen:
ČIP do TD5-ky NE!!
Jo tuningové firmy nabízení až 30% vyšší výkon, ale nemá tady Admin pravdu??? Taky bych rád auto zrychlil, ale za cenu věčného servisu to asi nestojí.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MOPADŽI » 16 úno 2008 11:55

Stejný názor. Takže, závoďáka to nemám, takže bez čipsu :lol: se obejdu :roll: Jen někdy v blátíčku, by mohl být výkon trošku větší :cry: Chce to ale dříve řadit :lol: Na silnici mě to stačí, tak jak jede z fabriky :P
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od discork » 16 úno 2008 21:51

uplne staci ten vykon co ve origos.dnes so v pohode :Pohoda: predbiehal auta ako audi 6.nova oktavka atd.vliekli sa 70 :lol: smer do Ruzomberku z Martina,ja som ich daval 95km/h :lol: :lol: .
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Odpovědět