Kysucke Beskydy 26. az 28.12007

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Potapěč

#21 Příspěvek od Potapěč » 02 úno 2007 21:29

To bych neřek, drncá to právě s těma přefouklejma.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#22 Příspěvek od DanoDEF » 02 úno 2007 21:39

Potapěč píše:To bych neřek, drncá to právě s těma přefouklejma.
no ked su tvrde tak drnca to je pravda ale ked su mäkke tak pruzia ako mäkka lopta hup hup hup a budka na bok...trebars pri bocnom naklone.

ja mam BFG Mud 285/75R16 a zatial som isiel do 1,2-1,3 a to som sy myslel, ze mi nejde servo...
( ale mame na slovenskom fore borca, ktory tvrdi, ze BFG podhustuje na 0,4 )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: 09 srp 2006 08:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od De Lite » 03 úno 2007 07:59

Jezdím hodně ve sněhu, ještě nikdy jsem nepodhušťoval a tak mám tedy dotaz: - to podhuštění funguje v jakém sněhu? Já sám mám nejvíce problémů, když je sníh těžký a rozmoklý, nedej bože, abych se prohrabáním dostal až na podklad jako je třeba rozmočený pole, to fakt mám problémy. Když je sníh, resp. podklad zmrzlý, a na něm třeba i 30 cm suchého sněhu, tak jsem bez problémů. Pneu mám M+S, rozměr 225/75/16. Díky za radu.
Freelandering - stav duše

Potapěč

#24 Příspěvek od Potapěč » 03 úno 2007 14:38

DanoDEF píše:
Potapěč píše:To bych neřek, drncá to právě s těma přefouklejma.
no ked su tvrde tak drnca to je pravda ale ked su mäkke tak pruzia ako mäkka lopta hup hup hup a budka na bok...trebars pri bocnom naklone.

ja mam BFG Mud 285/75R16 a zatial som isiel do 1,2-1,3 a to som sy myslel, ze mi nejde servo...
( ale mame na slovenskom fore borca, ktory tvrdi, ze BFG podhustuje na 0,4 )
To huphup bych řekl že má svědomí spíš pružina než pneu. :idea: BFG Mud jsem měl zatím nejvíc podhuštěny ny 0,8 ale znám kluky co jezdí i na těch 0,4. Fše záleží na rozměru pneu a disku.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Land Jirka » 03 úno 2007 21:34

Na měkké povrchy (bahno,sníh) vžycky podhušťovat na svých 7,5/16 mám vyzkoušeno i 0,6 a v pohodě. Někdy si to vyzkoušejte na sněhu, tam co na 2 neprojedete na 0,8 většinou jo. Mě to víc drncá s tvrdejma gumama.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od erik » 05 úno 2007 08:51

Land Jirka píše:Na měkké povrchy (bahno,sníh) vžycky podhušťovat na svých 7,5/16 mám vyzkoušeno i 0,6 a v pohodě. Někdy si to vyzkoušejte na sněhu, tam co na 2 neprojedete na 0,8 většinou jo. Mě to víc drncá s tvrdejma gumama.
Tak to musim zkusit. Ja jsem podhusteni a tim zvetseni zaberove plochy provadel pouze v bahnitem terenu. A tam to fungovalo velmi zretelne.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Potapěč

#27 Příspěvek od Potapěč » 05 úno 2007 13:57

Ono ani nejde jen o zvětšení záběrové plochy ale i umožnění samočistících schopností pneu. :idea: :wink:

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: 09 srp 2006 08:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od De Lite » 05 úno 2007 19:36

Já jsem si vždycky myslel, že do sněhu, případně bahna právě naopak potřebuji co nejužší pneu, abych projel jak " nůž máslem ". V každém případě to tento víkend vyzkouším, sám jsem zvědav na výsledek.
Freelandering - stav duše

Potapěč

#29 Příspěvek od Potapěč » 05 úno 2007 19:38

Mno, u Freelandra budou ty hodnoty na podhuštění trochu jinde. :idea:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od erik » 06 úno 2007 10:36

Potapěč píše:Ono ani nejde jen o zvětšení záběrové plochy ale i umožnění samočistících schopností pneu. :idea: :wink:
:?: :arrow: to mi blize vysvetli. Aj ostatnim. /ja to nerozporuju,ale at si to uvedomime/
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Land Jirka » 06 úno 2007 14:50

Pohuštěná pneumatika kromě lepšího přzpůsobení terénu se zároveň lépe čistí, protože měkká guma se otáčením při kontaktu s terénem deformuje daleko víc než tvrdá, tím se záběrové bloky (vzorek) mezi sebou pohybují a umožňují lepší čištění. Prostě ty sračky z toho daleko líp vylítaj. :lol: :lol: Potapěč mě kdyžtak doplní. :wink:

Potapěč

#32 Příspěvek od Potapěč » 06 úno 2007 15:14

Ámen, není co dodat. :lol:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od erik » 07 úno 2007 12:36

Potapěč píše:Ámen, není co dodat. :lol:
A co tak velke rozmery a nadrozmery? To je tema, kde se furt v klubu hadame. Ja jsem zastance vetsi a sirsi guma . Radove 255x85x16 nebo 285x75x16, ale rad bych neco vedel o 235x95x16 Simex/ sirka je takova, ze neztraci pritlak a vyska na dif je jak u 255 tky.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Potapěč

#34 Příspěvek od Potapěč » 07 úno 2007 13:15

Do 285/75/16 bych nešel ani na svém Géčku. Ty Simexi bych ofšem bral fšemi deseti, :wink: ale za cenu BF Goodrich. :lol:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od erik » 07 úno 2007 17:02

Potapěč píše:Do 285/75/16 bych nešel ani na svém Géčku. Ty Simexi bych ofšem bral fšemi deseti, :wink: ale za cenu BF Goodrich. :lol:
285/75/16 mel Dano a jely dobre. Jsou stejn vysoke jak 255x85x16 a ty jsem zase jezdil ja a zaber proti 235 byl o tridu lepsi.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od kudrnac » 07 úno 2007 19:54

No tož kolik stojí takové simexy ?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#37 Příspěvek od DanoDEF » 07 úno 2007 20:02

kudrnac píše:No tož kolik stojí takové simexy ?
32x9,5R16 cca 9117.-Sk

35x10,5R16 cca 10206.-Sk

36x12,5R16 cca 11853.-Sk
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od kudrnac » 07 úno 2007 20:06

Do boha zkuste normální metrické rozměry. :lol:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 07 úno 2007 20:15

kudrnac píše:Do boha zkuste normální metrické rozměry. :lol:
iba take mam k dispozicii...pre teba najvhodnejsi ten 32x9,5R16
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od kudrnac » 07 úno 2007 20:47

přibližný rozměr do normálních rozměrů

Odpovědět