Dotaz na Land Rover Club
Moderátor: Miky_CZ
Dotaz na Land Rover Club
Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad.
Děkuji a hezký den
marek hubka
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad.
Děkuji a hezký den
marek hubka
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na Land Rover Club
Ja chapu tvou volbu auta. Prosel jsem tim.Marek Hubka píše:Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad. Děkuji a hezký den
marek hubka
Dulezite je to, co tu na webu jeste nezaznelo. LandRoverClub neni klubem extremniho trialu a rychleho rozbijeni aut. My si s nimi uzivame v prirode ta mista, kde se dostane traktor i Mercedes {viz Albanie} a sem tam adrenalinovy teren. Jedeme z misa A do B a planujeme trasy.
Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na Land Rover Club
... a jedna sada čistého spodního prádla navícerik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha.
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na Land Rover Club
Tak ja taky, ale z jineho soudku: My taborime vzdy u vody. A ikdyz je pod nulou ranni hygiena je ukoncena mytim zadku , takze spotreba pradla neni tak hroznaAdmin píše:... a jedna sada čistého spodního prádla navícerik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha.
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
To ti docela zavidim, ze te pusti do garaze No, mozna ted, kdyz jeste auto nebylo v terenuMarek píše:Tak diky se spodnim prádlem jsem na tom dobře! Docela dlouho jsem jezdil na vandry takže mírná průprava a odolnost je. No a zítra by mělo být už D-čko už v garáži.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
jak se používají redukce? Do terenu. 3ka red je tesne pod 1 normal[2.7}
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Díky za odpověď . Mě pasuje stejný klíč i do nádrže S redukcemi mně spíš šlo o to jak se používá malá redukční řadící páka v kulise. Teď jí mám vpravo dole písmeno H, což prý je režim na silnici a Disco jede jen na zadek. Je to tak? No pro jistotu to odpoledne vyfotím.erik píše:Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
jak se používají redukce? Do terenu. 3ka red je tesne pod 1 normal[2.7}
Z Hané hezký den
marek
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
A mezinaprava je do terenu a jizdu do kopce. Pouzivam ji na nezbytnou dobu, V navodu jsem nekde cetl, ze na pevnem terenu se pouzivat nema , ze muze dojit ke sevreni prevodovky. U nas v klubu to vyvolalo ruzne diskuse , tak sam nevim, cemu mam verit,Rover píše:Disco jede pořád na všechny 4, H je normální ježdění, silnice, lehčí terén, L je redukce, tedy všechno do pomala. Pohon na všechny 4 je stálý. Ještě bys tam měl mít asi uzávěrku mezinápravy ne?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz strihnes poloosu, tak je taky dobra...Rover píše:Mezináprava se používá jen v extrémní situaci a na nezbytně nutnou dobu. Disco zvládne ďábelské věci i bez mezinápravy. Typické použití je třeba bahno, hluboký sníh, na tvrdších površích to mezinápravě nedělá dobře a je i většinou zbytečná...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
To jo teda... Mně se jednou střihla poloosa u SIIA při rozjezdu na zelenou, to bych nečekal..., tak jsem zapnul předek a jel dál... On tahal kdysi pradávno ve Švýcarský armádě nějaké přívěsy, taky měla polosa asi nárok rupnout, měla něco nakrouceno... Zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta...
Country boy...
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif.
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif.
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif.
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif.
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
pekne si tu napisal pravdu...Land Jirka píše:Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif.
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".