D3 do terenu

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

D3 do terenu

#1 Příspěvek od erik » 13 bře 2007 07:39

Presunul jsem diskusi o D3 do terenu z tema Boskovice a brzy se objevi tema, ktere popise D2 clena LandRoverClubu D2-2,8 Tdi .

copy
No, mozna prejdem na nove tema D3
Ptam se D3 karu: Nemam 17 MT, ale v 16 tce jch mam dost. A me problemy s D3 v terenu maji jasny puvod. Spatne gumy.
Zkousel jsem BMW 16 v hliniku a ty drely o Bremba. Plechy jsem nezkousel.
OTAZKA : Vyzkousel nekdo dat na D3 plechy v 16 tce?
_________________
Defender 90 Td5 170k Old Man Emu,Warn CE-M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel, MT Matador Wisenta 235x85x16, Rám karoserie,2xuzaverky,CB, ...
Discovery 3 ,bez skrabancu




RudaK






Já Eriku ne a ani mě to nenapadlo.Údajně kvůli roztečím kolových šroubů ani na D3 plechové disky neexistujou.
_________________
D3 super volba - nestěžuju si,spokojenost.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 do terenu

#2 Příspěvek od erik » 13 bře 2007 07:46

RudaK

Já Eriku ne a ani mě to nenapadlo.Údajně kvůli roztečím kolových šroubů ani na D3 plechové disky neexistujou.
_________________
D3 super volba - nestěžuju si,spokojenost.[/quote]

Na D3 asi ne, ale pasuji tam plechace roztece 120- tj BMW a mozno jine.
A proc je to zajimave ty 16 ctky? Protoze BFG 17 stoji 11 tis a 16 stoji 4,5. A to je silny argument. A ze MT cka na D3 posili ambice tohoto auta v terenu, to je jasne.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

pneu

#3 Příspěvek od RudaK » 13 bře 2007 19:09

Eriku dnes jsem dostal březnové číslo Off Roadu a tam je představení pneu Good year Wrangler MT/R v rozměru 235/65 R 17.Je to prý novinka tak by to myslím na ty 17" disky bylo.
Nechci to nějak doproručovat jen proto že mám taky Wranglery MT/R,ale když jsem se rozhodoval tak byli MT jen tyto .Měl to Land Rover G 4. ( 255/55 R 19" ).To je ode mě na přemýšlení.Ahoj Ruda
p.s. V terénu D3 opravdu umí. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od erik » 15 bře 2007 18:11

tROCHU O TECHNICE JIZDY:
situace 1: Mam pred sebou prudky vyjezd. Seslapnu plyn na plno. Necce to ject. Stojim v polovine kopce , kola stoji, neprotaceji se a 190 koni asi odpociva. Mam automat. Co delat? mam jit pro D90 nebo existuje nejaka finta, ci program na terain response, ktery to vyresi?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 567
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#5 Příspěvek od vizos » 15 bře 2007 22:58

Jediny co me napada je vypnout DSC . Ale pokud si ho mel vypnuty tak je nekde zrada.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od erik » 16 bře 2007 00:04

vizos píše:Jediny co me napada je vypnout DSC . Ale pokud si ho mel vypnuty tak je nekde zrada.
DSC je zapnute furt?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#7 Příspěvek od RudaK » 16 bře 2007 06:01

erik píše:
vizos píše:Jediny co me napada je vypnout DSC . Ale pokud si ho mel vypnuty tak je nekde zrada.
DSC je zapnute furt?
Taky myslím že jo a vypíná se na palubovce.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 567
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#8 Příspěvek od vizos » 16 bře 2007 07:08

Ano DSC je zapnute porad. Vypina se na palubovce a pak se stabilne rozviti kontrolka myslim ze trouhelnik s vykricnikem v kruhu.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od erik » 16 bře 2007 07:28

vizos píše:Ano DSC je zapnute porad. Vypina se na palubovce a pak se stabilne rozviti kontrolka myslim ze trouhelnik s vykricnikem v kruhu.
A pak si myslis, ze se prohrabu na pevny podklad?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 567
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#10 Příspěvek od vizos » 16 bře 2007 07:45

Ja myslim ze ano kazdopadne pudou kola do otacek a DSC je nezpomali. Ale ja kdyz se nekde zaseknu - zapadnu tak uz mi pak srdce drasa tocit - 4000 otacek abych se vyhrabal jenze jinak to nejde.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

PavelK
Příspěvky: 125
Registrován: 09 úno 2007 21:44
auto: LC 200
Bydliště: Břeclav

#11 Příspěvek od PavelK » 16 bře 2007 09:39

erik píše:tROCHU O TECHNICE JIZDY:
situace 1: Mam pred sebou prudky vyjezd. Seslapnu plyn na plno. Necce to ject. Stojim v polovine kopce , kola stoji, neprotaceji se a 190 koni asi odpociva. Mam automat. Co delat? mam jit pro D90 nebo existuje nejaka finta, ci program na terain response, ktery to vyresi?
Eriku a ten kopec má pevný podklad? Nebo se to snaží zpočátku zahrabat a pak se to zastaví?

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od erik » 16 bře 2007 20:56

PavelK píše:
erik píše:tROCHU O TECHNICE JIZDY:
situace 1: Mam pred sebou prudky vyjezd. Seslapnu plyn na plno. Necce to ject. Stojim v polovine kopce , kola stoji, neprotaceji se a 190 koni asi odpociva. Mam automat. Co delat? mam jit pro D90 nebo existuje nejaka finta, ci program na terain response, ktery to vyresi?
Eriku a ten kopec má pevný podklad? Nebo se to snaží zpočátku zahrabat a pak se to zastaví?
Ja cekam, ze auto se prohrabe na pevny podklad a pedal na podlaze, otacky naminimum a auto stoji...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#13 Příspěvek od RudaK » 18 bře 2007 00:37

erik píše:
PavelK píše: Eriku a ten kopec má pevný podklad? Nebo se to snaží zpočátku zahrabat a pak se to zastaví?
Ja cekam, ze auto se prohrabe na pevny podklad a pedal na podlaze, otacky naminimum a auto stoji...
Eriku tak to neznám. :wink: A až doladíme ten naviják,tak se nebudu bát ani,když nebude přítel poblíž. :idea:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

PavelK
Příspěvky: 125
Registrován: 09 úno 2007 21:44
auto: LC 200
Bydliště: Břeclav

#14 Příspěvek od PavelK » 18 bře 2007 14:06

erik píše:
PavelK píše: Eriku a ten kopec má pevný podklad? Nebo se to snaží zpočátku zahrabat a pak se to zastaví?
Ja cekam, ze auto se prohrabe na pevny podklad a pedal na podlaze, otacky naminimum a auto stoji...
Je to divný, chtělo by to vidět na vlastní oči, nejlépe na nějakém srazu porovnat s jinou D3

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od erik » 19 bře 2007 17:05

PavelK píše:
erik píše: Ja cekam, ze auto se prohrabe na pevny podklad a pedal na podlaze, otacky naminimum a auto stoji...
Je to divný, chtělo by to vidět na vlastní oči, nejlépe na nějakém srazu porovnat s jinou D3
Prave proto jsem prijel do Jihlavy a chtel jsem to s nekym konzultovat, ale bylo tam D3 jek jak havranu a s automatem jen jeden ...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

PavelK
Příspěvky: 125
Registrován: 09 úno 2007 21:44
auto: LC 200
Bydliště: Břeclav

#16 Příspěvek od PavelK » 19 bře 2007 18:01

erik píše:
PavelK píše: Je to divný, chtělo by to vidět na vlastní oči, nejlépe na nějakém srazu porovnat s jinou D3
Prave proto jsem prijel do Jihlavy a chtel jsem to s nekym konzultovat, ale bylo tam D3 jek jak havranu a s automatem jen jeden ...
Eriku, v Jihlavě jsem nebyl ale automat mám a jelikož to nemáme k sobě daleko můžeme to někde vyzkoušet, já se stím taky zatím učím jezdit

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od erik » 19 bře 2007 18:14

PavelK píše:
erik píše: Prave proto jsem prijel do Jihlavy a chtel jsem to s nekym konzultovat, ale bylo tam D3 jek jak havranu a s automatem jen jeden ...
Eriku, v Jihlavě jsem nebyl ale automat mám a jelikož to nemáme k sobě daleko můžeme to někde vyzkoušet, já se stím taky zatím učím jezdit
Jo, domluvime se na terminu. Tam jak se jede na Pohansko je nejaka ekologicka fabrika a tam jsem zkousel vyjezdy ve snehu... Ale s Defenderem. S D3 mam za sebou vyjezdy do Olympie apod
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od kudrnac » 19 bře 2007 19:16

Eriku jestli si myslíš, že Fosfa je ekologická fabrika tak to jsi na velkém omylu. A když půjdete zkoušet tak dejte vědět budu vás jistit s defikem a ten prudký výjezd na tu hromadu bílého bordelu vyjedeš jenom pokud se to ne prohrábne už jsme to zkoužel s discárnou a nakonec jsme zůstál zapíchnutý tažným na panelce.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

test D3

#19 Příspěvek od RudaK » 19 bře 2007 19:31

kudrnac píše:Eriku jestli si myslíš, že Fosfa je ekologická fabrika tak to jsi na velkém omylu. A když půjdete zkoušet tak dejte vědět budu vás jistit s defikem a ten prudký výjezd na tu hromadu bílého bordelu vyjedeš jenom pokud se to ne prohrábne už jsme to zkoužel s discárnou a nakonec jsme zůstál zapíchnutý tažným na panelce.
Hoši jestli budete někde blbnout,pardon testovat tak dejte vědět a já k té Břeclavi taky dojedu. :wink: Ahoj Ruda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: test D3

#20 Příspěvek od Miloš II » 19 bře 2007 19:56

RudaK píše:
kudrnac píše:Eriku jestli si myslíš, že Fosfa je ekologická fabrika tak to jsi na velkém omylu. A když půjdete zkoušet tak dejte vědět budu vás jistit s defikem a ten prudký výjezd na tu hromadu bílého bordelu vyjedeš jenom pokud se to ne prohrábne už jsme to zkoužel s discárnou a nakonec jsme zůstál zapíchnutý tažným na panelce.
Hoši jestli budete někde blbnout,pardon testovat tak dejte vědět a já k té Břeclavi taky dojedu. :wink: Ahoj Ruda
No já bych se na to taky kouknul pokud se něco neschumelí :!: :lol: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět