Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#41 Příspěvek od hifi » 13 led 2014 21:25

Kokesek píše:
hifi píše:a jak to vypada s tymi flashovacimi novymi ECU, nieco nove? vyzera to tak ze by sme dofrcali 2ks D2 td5 AT z Puchova :idea:
jako ke me nebo do Grobu?
Neco mam naladene ale neni to otestovane.
to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#42 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 21:28

hifi píše:to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.
mam toho tedka dost rozdelaneho,ale do trech tydnu bych to mohl odladit dokonce...
Přílohy
IMG_20140108_175606 [800x600].jpg
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#43 Příspěvek od hifi » 13 led 2014 21:31

to je v poho... staci na jar. potom bych sa ozval
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

#44 Příspěvek od Kokesek » 17 led 2014 14:08

hifi píše:tak uz mam aj ja zajdenu chut :-(
podla http://www.td5inside.com od oktobra 2001 su ECU flashovacie

inak na odpajkovanie takeho svaba velmi dobre posluzi pajkovacia dratenka

uz mam aj pro tebe odzkousene a odladene na nepajeci ECU....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#45 Příspěvek od hifi » 17 led 2014 16:38

:yes
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

#46 Příspěvek od Acon » 17 led 2014 16:43

eliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu :idea:
A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KO :chuckle
Robím GO a natrem to novej TDV8 :wink:

Otázka je samozrejme na Kokeska :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

#47 Příspěvek od Kokesek » 17 led 2014 16:53

Acon píše:
eliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu :idea:
A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KO :chuckle
Robím GO a natrem to novej TDV8 :wink:

Otázka je samozrejme na Kokeska :wink:
to je origo graf z autologicu pro TD5. Ale psal jsem ze to je nesmysl. maji to asi "ilustracni"
navyseni jsem popisoval uz drive. Jinak kroutak pocita jednotka neda se menit ani nastavovat. Daji se pouze menit limitery pro maxima. Tzn kdyz mu je neposunu tak jednotka neni ani schopna pouzit "nacipovany vykon" protoze vypocet kroutaku pujde pres limit a omezi okamzite davku. A nebo to spadne do nouze zalezi na vyrobci jednotek (nebavim se jenom o LR)
Me zajima ten extrem jak to pojede a potom srovnani chipu.... viz SRAZ V S. GROBE.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#48 Příspěvek od peppino » 17 led 2014 18:23

Kokesek píše:to jsou odvážné informace real bude max. 20kw a 100Nm, pocitej ze vsechny mapy co delam jsou teoreticky tzn. v pocitaci zvednute od 15 do 20 procent podle auta a typu vstrikovani.
V kazdem aute se to na brzde bude tvarit trochu jinak. Co jsem mel rangiho na brzde bylo to presne 18procent na TDS motoru. TD5 jsem to na brzde nemel.

Neresim eko mapy ani hard stil. Delam mapy pouze pro normalni uzivatele kteri chcou dosahnout lepsiho kroutaku dole, mensi spotreby pri setrvacne jizde a lepsi akcelerace pri kratkodobem zatizeni.
Obecne...kdyz pridam vice uz to bude mit snahu zakourit, kdyz uberu tak Vas to nebude bavit.
knedlousek píše:petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.

Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#49 Příspěvek od Kokesek » 17 led 2014 18:29

peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?


pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#50 Příspěvek od peppino » 17 led 2014 18:39

Kokesek píše:
peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?


pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.
Ok,díky.Až zjistím jakou mám ŘJ,tak se ozvu.Nechci žádný extrém,tohle se mi líbí!
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
JiřinaVFR
Příspěvky: 186
Registrován: 12 led 2011 14:36
tel.: 608621752
auto: LR DII, MB E350 4m
Bydliště: Zlín

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#51 Příspěvek od JiřinaVFR » 17 led 2014 19:32

Ogaři, byl jsem dneska u Kokeška a musím ho pochválit. Trochu si pohrál s mojí mapou a auto jede super.

:D Trochu jsem se bál, že s jinou mapou netrefím domů, ale nakonec jsem trefil. :D

Tak ať se ti daří, Peťo!

muriatko
Příspěvky: 111
Registrován: 18 zář 2009 08:46
tel.: +421903513257
auto: D2 td5
Bydliště: Žilina

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#52 Příspěvek od muriatko » 25 led 2014 14:43

Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.

Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#53 Příspěvek od Kokesek » 25 led 2014 18:53

muriatko píše:Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.

Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).

posli me adresu do SZ hodim ti ho do obalky. Ahoj Petr
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#54 Příspěvek od Kokesek » 04 bře 2014 07:40

:arrow: aktualni odladene vsechny verze TD5 vcetne defendru. MSB i NNN.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Klouda
Příspěvky: 48
Registrován: 08 zář 2011 22:01
tel.: 603313168
auto: Disco 2

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#55 Příspěvek od Klouda » 05 bře 2014 21:29

Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#56 Příspěvek od Kokesek » 06 bře 2014 07:50

Klouda píše:Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda

Spotreba o litr dolu, jinak nic. Vse je o ridici, znicit motor dokazu i bez cipu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#57 Příspěvek od MadTom » 06 bře 2014 09:46

Bych to okomentoval - mám sice manuál ale tohle je o principu - po načipování - spotřeba o asi 1l nahoru, a několik nehezkých chvilek u radarů a v zatáčkách, kde jsem dřív jezdil o dost pomaleji. Až mě to přešlo, spotřeba dolů oproti originálu asi o 1l - naučil jsem se znovu nespěchat s tou velikou krabicí a využívat to, že motor táhne od nižších otáček.
Po namontování větších kol a hlavně stanu na střechu, když jedu do 90 většinou po okreskách tak na delších trasách do 10l, když jsme jeli do Rumunska, tak za celej týden v průměru 12, ale po dálnici se jelo tak 110-120 - tehdy to žralo podstatně víc než obyčejně, ale to je dáno hlavně úžasnou aerodynamikou střešního stanu, který tvoří hezkou kapsu nad čelním sklem.

Jinak jak píše Kokešek - je to o řidiči.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
JiřinaVFR
Příspěvky: 186
Registrován: 12 led 2011 14:36
tel.: 608621752
auto: LR DII, MB E350 4m
Bydliště: Zlín

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#58 Příspěvek od JiřinaVFR » 06 bře 2014 16:18

Mám čip od Kokeška na D2 automat, asi dva měsíce, denně jezdím 100km do práce. Potvrzuji MadTomovi slova, první měsíc spotřeba 12l, bavilo mě to a pořád jsem na to šlapal (ale před tím by to bylo min. 13l, při tomto stylu jízdy), potom jsem zkusil jezdit normálně a spotřeba šla na 10l. Kdybych zkusil jezdit na spotřebu, možná by to bylo i 9 - 9,5l.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#59 Příspěvek od Acon » 06 bře 2014 18:27

V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#60 Příspěvek od Kokesek » 06 bře 2014 18:44

Acon píše:V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
drive se zamkne.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět