Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#101 Příspěvek od DanoDEF » 06 dub 2015 18:35

... Def a DII maju rovnake jednotky nie ? Myslim hw.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#102 Příspěvek od Kokesek » 06 dub 2015 18:46

DanoDEF píše:... Def a DII maju rovnake jednotky nie ? Myslim hw.
jsou skoro stejne,ale HW desek existuje cela rada, nejsou identicke. To same plati pro man a automat. I disco2 ma vice typu jednotek a na ne odlisnej soft ....asi vyvoj
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#103 Příspěvek od DanoDEF » 06 dub 2015 19:12

... to je mozne ale ak napr NNN00120 je pouzita v Defe aj DII tak tam bude rozdiel iba sw. (aut/man neberem v uvahu tam je rozdiel jasny)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#104 Příspěvek od MadTom » 06 dub 2015 20:01

Kokesek píše:Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.
A v tom je něco víc než jenom přehrání mapy na tu správnou?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#105 Příspěvek od Kokesek » 06 dub 2015 21:13

MadTom píše:
Kokesek píše:Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.
A v tom je něco víc než jenom přehrání mapy na tu správnou?
U MSB to neni to jenom o mapach. NNN jsou softwarove jine. A man a aut jde taky prehazovat....
Navody tu davat nebudu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#106 Příspěvek od Kokesek » 14 čer 2015 14:48

Chipy jsou stale aktualni a k dispozici v neomezenem mnozstvi navic pri odberu 2Ks jeden zdarma. A to same plati pri montazi. 2Ks jednotek s montazi +1Ks zdarma.

Dale mam doreseny FIX pro jednoky motoru TD5 ktere nekomunikuji s diag. v Defu nebo Disco2 a jednotka normalne jede startuje.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
vladimir.sebik
Příspěvky: 312
Registrován: 18 kvě 2015 08:23
auto: Discovery 5
Bydliště: Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#107 Příspěvek od vladimir.sebik » 28 říj 2015 08:50

Před naší dovolenou jsem nechával u Peťi defendra chipnou. Najeto do havárky sme měli něco přes 2500 km a můžu to jenom doporučit. Ten motor se změnil k nepoznání žádné líné rozjezdy krásný zátah už od spodu, kultivovanější chod a spotřeba byla taky super v Alpských serpentínách (šotolinka/asfalt) sme se pohybovali mezi 8,3 až 9 l/100km. Za mě palec hore


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#108 Příspěvek od radekd » 02 lis 2015 22:42

Tak i druhá DII upravená od Petra, motor teď tahá super od spoda, plynulý zrychlení a hladký chod. Opět musím jeho práci moc pochválit a poděkovat. :clap :star :yes :yes
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2571
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#109 Příspěvek od patrik » 23 led 2016 00:07

Otazka - maš aj neaku mapu či ide do vykonu v otačkach ?? Som spokojny - len mam ešťe jednu jednotku a či nemaš nečo v ponuke . Tak prečo to neskusiť ? .......
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#110 Příspěvek od Kokesek » 23 led 2016 08:17

patrik píše:Otazka - maš aj neaku mapu či ide do vykonu v otačkach ?? Som spokojny - len mam ešťe jednu jednotku a či nemaš nečo v ponuke . Tak prečo to neskusiť ? .......
Zdravim te na SK Patriku. Mam i jine upravy co se vykonu tyce. Pokud chces hodne tocit a byt vysko na otackach tak je treba mit ok vstriky a turbinu na 100%. Jinak se to chova tak ze auto nema ve vrchu zivot i kdyz mu radne pridame. Vetsinou u aut ktere maji kolem 300tis km je turbina nebo vstriky v horsim stavu a moc parady to potom neudela. Tento jev se samozrejmne projevuje i ve spodni hranici otacek (jak tomu rikame od spoda, spodek atd.), ale neni to tak znatelne kdyz nema clovek srovnani s vice autama na jinem stage. Lepe to vysvetlim telefonicky.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 732
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#111 Příspěvek od papavel.k » 29 led 2016 09:51

Zdravím,
i když po delší době, ale přece....moje zkušenosti :yes ...Stage 1 se výrazně projevil hned při cestě zpátky do ČB...po počátečních laboracích s turbem (díky za neomezenou ochotu Kokesek), kde jsem nakonec nechával vyměnit ovládání, vstřiky jsou údajně v normě je výsledek víc než očekávání
- motor se zjevně zklidnil, utišil a jak Kamča prohlásila značně omládnul a Disko mi tímto zabavila :mrgreen:
- spotřeba měřená ČB-Ostrava a po montáži Ostrava-ČB skoro o 2l dole, při značně pohodlnější a živější jízdě :mrgreen:
městský provoz spadnul na míň také, ne o tolik, ale to se dalo očekávat, jezdím takřka pošusty...
- zátah od nízkých otáček bomba
- ač jak Kokesek pravil úprava tlaku turba by tomu ještě slušela, zatím je stále nastavené na maximu, tak aby nepadalo do
nouzáku, musel bych nechat přidat jakousi krabičku oblbovačku jak pravil Eliott, který doservizoval turbo a zbytek...
- ještě jsem zvědav co na to budou říkat novodobé emise a stk :S
:yes :yes :yes Díky Kokesek výborná práce !
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
Ondra_BIG
Příspěvky: 278
Registrován: 26 črc 2010 07:44
auto: sněžný muž TSI
Bydliště: Brno

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#112 Příspěvek od Ondra_BIG » 09 bře 2016 21:11

Tak moje Tesco leštěnka D2 Td5 dnes podstoupila Stage 1 flash-chip-tuning u Kokeška. Cestou z Brna na Ostravu jsem v každém kopci trpěl, cestou zpět s úsměvem na rtech letěl v levým 130-140. Auto je neskutečně živé už od nějakých 1400rpm, jde řadit o kvalt výš, motor je tišší a jízda plynulejší (lehce větší pneu 255/70 R16). Uvidíme, jak se po schladnutí emocí projeví čip na spotřebě, ale už teď stojí jízdní komfort za to. Sazí při plném v nízkých otáčkách jsem si nevšiml.

Jinak jednání s Kokeškem byla pohádka: vše podle domluvy, ochota a příjemné jednání.

Všechno to má jen 2 chyby:
1) že já vůl to nenechal načipovat 4 roky zpátky :Ja blb:
2) že Kokešek nemá svůj servis u mě za barákem v Brně :D

Díky moc a 100% doporučuji
Ondra
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!

Uživatelský avatar
Juri Toy
Příspěvky: 398
Registrován: 14 lis 2011 00:15
tel.: 603338599
auto: RRC V8,79, D2 98+03
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#113 Příspěvek od Juri Toy » 14 bře 2016 20:56

Jooo, Brno by potřebovalo víc šikulů na D2 :cool Kam vůbec jezdíš na servis?
Juri (42)
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/

Uživatelský avatar
oto666
Příspěvky: 143
Registrován: 02 úno 2016 18:21
auto: Disco II
Bydliště: BN

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#114 Příspěvek od oto666 » 20 čer 2016 14:19

Ahojte

Po precitani vlakna, som sa rozhodol, ze moju DII musim dat chipnut. Je to uz par tyzdnov co jazdim s upravou chipu od Kokeska a som nadseny ako to teraz slape, taha krasne od spodu a ma krasny plynuly chod, na tu trosku dymu za autom som si zvykol :D . Spotrebu som este neratal, teraz je asik vyzsia, lebo si stale uzivam tie rozbehy :muscle .

Dakujem Kokeskovi za pracu. Za mna som spokojny a odporucam!!! :hand
ex Suzuki Vitara 1.6 8v, šnorchel, led barn, lift+3,5cm, CB Intek, BF KM2 215/75 +drobnosti
Nissan Terrano 2.7 Tdi 92kW, CB Intek
LR Discovery II 2.5 Td5 chip, CB MTech, STT PRO 265/75 R16, naviják 5,5t, pevnostný v predu a v zadu,šnorchel, lift +2“,

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#115 Příspěvek od Kokesek » 29 črc 2016 21:10

Je na prodej jednotka GEMS na 4.6 V8 s vyrazenym IMO cena 6000kc
a dale jednotka NNN pro TD5 s vyrazenym imobilizerem a popr mozny chip, cena 8800kc
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#116 Příspěvek od Kokesek » 30 lis 2016 17:52

aktualní
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MatesP38
Příspěvky: 11
Registrován: 04 lis 2016 06:04
tel.: 775223030
auto: P38 DSE
Bydliště: Přelouč

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#117 Příspěvek od MatesP38 » 30 lis 2016 20:29

Ahoj všichni.
Přidávám se konečně do skupiny RR po chipu..Mám naježděno pár tisíc km s chipem tady od pana kokeska a můžu všem doporučit.Jezdím P38 dse v automatu a jízda je teď plynulejší lepší.Spotřeba šla v mém případě dolů asi o 1,5l to přikládám lepšímu řazení.celková spokojenost. :clap

ivantodorov
Příspěvky: 23
Registrován: 22 úno 2015 22:39
auto: Discovery 2 TD5

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#118 Příspěvek od ivantodorov » 16 pro 2016 23:40

ahojte tak ja sem tiez napisem nieco k tomu chipu uz mam od Peta druhe auto urobene a je to rozdiel oproti origo obe boli disco v automate a po chipe tie auta dostali novy zivot ja som s jeho pracou a pristupom maximalne spokojny dakujem
Ex Nissan Patrol GR y60 2,8td , Suzuki Samurai 413 SJ , Mitsubishi Pajero 2,5td

MaTRiX
Příspěvky: 41
Registrován: 04 lis 2014 13:40
tel.: 721450232
auto: Disco 2

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#119 Příspěvek od MaTRiX » 17 pro 2016 10:00

Ahoj, pročítám vlákno a hned bych chtěl chip dopřát i své D2. Jediný zádrhel mi přijdou Emise, dejte někdo vědět jak jste dopadli když by na STK měli údajně přitvrdit...

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

#120 Příspěvek od Kokesek » 17 pro 2016 11:13

V nouzi se porad da u MSB jednotek nacvaknout puvodni originalni čip.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět