ovladani redukce a uzaverky z D1 SMAZAT

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

ovladani redukce a uzaverky z D1 SMAZAT

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 09 bře 2019 15:01

ovládání redukce a uzávěrky z D1 i s pákami. pro ty co by to chtěli dopasovat do D2.
1200Kč
20190309_143603.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: ovladani redukce a uzaverky z D1

#2 Příspěvek od pojir » 09 bře 2019 17:49

To je z automatu, tedy vhodne pro automatovou D2, ze? Ja porad nevim, zda chci zachovat podtlakove ovladani, ktere uz mam a je spolehlive, nebo bych radeji tohle klasicke. Tak jestli si to do tydne nikdo neveme, tak bych se toho ujal.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: ovladani redukce a uzaverky z D1

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 09 bře 2019 17:52

jj z automatove, kazdopadne pujde to bez toho spodniho vylisku pouzit i na manualni. ale nevim jak dalece je to pak zamenitelne a jak moc se musi upravovat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
bobo.ktm
Příspěvky: 105
Registrován: 15 pro 2016 17:41
tel.: 731598201
auto: D2 td5
Bydliště: Brno

Re: ovladani redukce a uzaverky z D1

#4 Příspěvek od bobo.ktm » 09 bře 2019 20:00

Pokud to chceš na manual,tak si musíš sehnat viko s radici pakou,co má držák, na který pak namontujes domeček s pákou ovládání redukce. Je to ten v pravo
20190303_133819.jpg
.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: ovladani redukce a uzaverky z D1

#5 Příspěvek od eliott » 09 bře 2019 21:20

Miki, já to nasaju, až pojedu pro Tatru, tak si to vyzvednu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: ovladani redukce a uzaverky z D1

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 09 bře 2019 21:50

prodáno, zítra předávám.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Zamčeno