Victom: a preco chces ist do jednej napravy, dvoj naprava je ovela stabilnejsia vo vsetkych ohladoch.
Odoslané z PRA-LX1 pomocou Tapatalku
Sklápěcí přívěs za LR
Moderátor: stan
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápěcí přívěs za LR
LR DEFENDER 110 SW
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Jednonaprava je ľahšia = viac nalozis, ako správny sedlák.
Lepšia ručná manevrovatelnost, a aj v zapojenom steve....
Lacnejšia údržba z dlhodobého hľadiska .... Atď.
A ešte som mal podmienku ... Rovné oje, nie do V. A toto bol asi najväčší problém.Moznost zalomit vlek do pravého uhla.
Lepšia ručná manevrovatelnost, a aj v zapojenom steve....
Lacnejšia údržba z dlhodobého hľadiska .... Atď.
A ešte som mal podmienku ... Rovné oje, nie do V. A toto bol asi najväčší problém.Moznost zalomit vlek do pravého uhla.
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Sorry že som Primo neodpovedal na otázku. Stabilitu vozíka neurčuje počet náprav, a ani tvár oja.
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Prívesný vozík podľa zákona. v praxi je to náves. TJ ľavé koleso + prave koleso + spájanie zariadenie.vzdy to je trojuholník. Je jedno koľko tahas za sebou náprav. A je jedno aký tvar má oje.vzdy prvá stycna plocha je v tvare trojuholníka. Zvyšok sa už len vezie.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Trošku do toho hraje ještě výška těžiště, odpružení a odtlumení náprav a typ gum - pokud bude gum jenom jeden pár, tak se budou chovat jinak, než u dvou párů. Tohle se ale projeví až při vyšších rychlostech, když si to někde skočí na hrbu nebo díře na silnici.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Teoria je pekna vec ale prax je nieco ine a jednonaprava aj lahsia sa vzdy chova horsie(porovnavam jednonapravu 1800kg s 3500kg dvojnapravou jedno sukromne druhe v praci) , a ktomu manevrovaniu zapojene to manevruje rovnako a doma mam 1800kg ktora ma 350kg prazdna a na trave s nou rucne pohnut da fakt zabrat tvoj sklapac bude niekde medzi 600-700kg takze o nejakom rucnom manevrovani je zbytocne sa bavit.
Odoslané z PRA-LX1 pomocou Tapatalku
Odoslané z PRA-LX1 pomocou Tapatalku
LR DEFENDER 110 SW