Zdravím všechny,
Napsalo se toho mnoho.. Dosti informací sem tu našel, ale raději bych někoho kdo vozidlo vlastní.
V pondělí se jedu podívat na již zmine vozidlo.
Nájezd 250tis. To. Že píše nové brzdy, kotouce atd ok.
Historie vozu známa není, na co se hlavně zaměřit, jasně je automat, motor, mechy..
Díky moc, pokud spamuji, smazat..
RR sport 3,6 Tdv8 rv. 2007
Moderátor: stan
- TOMAS83
- Příspěvky: 341
- Registrován: 13 led 2011 13:58
- auto: Freelander + RRS
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
RR sport 3,6 Tdv8 rv. 2007
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm, rozšířeno,225/80/16,zahrádka,CB aktuálně se pracuje na barvě RAPTOR Black
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR sport 3,6 Tdv8 rv. 2007
Zvláštní volba sekce
Jiní určitě napíší víc, ale určitě bych jako základní pomůcku bral diagnostiku, umí ledaco odhalit.
U převodovky by asi neměl být nějaký extra problém, ale při těchto km bych se zaměřil na hydroměnič, už může mít to nejlepší za sebou.
Podvozek - jak moc je hlučné uložení, atd. Není problém to vyměnit, ale když se dávají kvalitní díly (protože prostě Delphi a podobné jindy používané tady prostě vůbec nedrží), tak to leze už do peněz.
Vzduchu bych se nebál, tam není nic drastického, co by se mohlo ******. Zadní měchy neodchází, přední odchází tak jednou za 8-10let bez ohledu na km, kompresor vydrží taky dost, případně to není taková investice.
Dost vídám spíš zašlý přední lampy, tak zkontrolovat jak jsou na tom, často už to rozleštit nejde a ty bixenony z faceliftu nejsou z nejlevnějších.
Pak kouknout i na zadní lampy, není to zase nějaká drastická položka, ale taky rády praskají.
Potom koroze, většina obalu je hliník až na zadní část, takže zkontrolovat zadní lemy, horní část tailgate a prahy, většinou to začíná ve spoji prahu a lemu když otevřeš zadní dveře. Když už tam budou bubliny, tak je víceméně jasné, jak to bude vypadat pod prahem
Pak ten motor samozřejmě, jestli se nepletu, tak při těchto km už je možné, že to nějaké z turb bude mít za sebou a ta výměna je nic moc.
Uvnitř někdy zlobí ovládání volantu, zkusit jestli fungují oba motorky, ale to není nic drastického opět, spíš o*** to vyměnit.
Víc mě takhle na rychlo nenapadá, držím palce
L.
Jiní určitě napíší víc, ale určitě bych jako základní pomůcku bral diagnostiku, umí ledaco odhalit.
U převodovky by asi neměl být nějaký extra problém, ale při těchto km bych se zaměřil na hydroměnič, už může mít to nejlepší za sebou.
Podvozek - jak moc je hlučné uložení, atd. Není problém to vyměnit, ale když se dávají kvalitní díly (protože prostě Delphi a podobné jindy používané tady prostě vůbec nedrží), tak to leze už do peněz.
Vzduchu bych se nebál, tam není nic drastického, co by se mohlo ******. Zadní měchy neodchází, přední odchází tak jednou za 8-10let bez ohledu na km, kompresor vydrží taky dost, případně to není taková investice.
Dost vídám spíš zašlý přední lampy, tak zkontrolovat jak jsou na tom, často už to rozleštit nejde a ty bixenony z faceliftu nejsou z nejlevnějších.
Pak kouknout i na zadní lampy, není to zase nějaká drastická položka, ale taky rády praskají.
Potom koroze, většina obalu je hliník až na zadní část, takže zkontrolovat zadní lemy, horní část tailgate a prahy, většinou to začíná ve spoji prahu a lemu když otevřeš zadní dveře. Když už tam budou bubliny, tak je víceméně jasné, jak to bude vypadat pod prahem
Pak ten motor samozřejmě, jestli se nepletu, tak při těchto km už je možné, že to nějaké z turb bude mít za sebou a ta výměna je nic moc.
Uvnitř někdy zlobí ovládání volantu, zkusit jestli fungují oba motorky, ale to není nic drastického opět, spíš o*** to vyměnit.
Víc mě takhle na rychlo nenapadá, držím palce
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- TOMAS83
- Příspěvky: 341
- Registrován: 13 led 2011 13:58
- auto: Freelander + RRS
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
Re: RR sport 3,6 Tdv8 rv. 2007
Díky moc,
Beru si sebou mechanika(nee z LR) hlavně kvůli automatu, za svých 20let ježdění sem automat nikdy neměl, takže to je pro mě spanělska vesnice
Mam odjezdneno jen n FREE a DEFF,takze tohle je pro mě total změna. Takže každá rada, vychytávka dobra.
Jinak nějaký jiný fígl na hydromenic - krom toho ze v určitě rychlosti se bude třást, ikdyz to může být od poloos..
Beru si sebou mechanika(nee z LR) hlavně kvůli automatu, za svých 20let ježdění sem automat nikdy neměl, takže to je pro mě spanělska vesnice
Mam odjezdneno jen n FREE a DEFF,takze tohle je pro mě total změna. Takže každá rada, vychytávka dobra.
Jinak nějaký jiný fígl na hydromenic - krom toho ze v určitě rychlosti se bude třást, ikdyz to může být od poloos..
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm, rozšířeno,225/80/16,zahrádka,CB aktuálně se pracuje na barvě RAPTOR Black
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme