Z rodinných důvodů prodám svůj RRC. V květnu jsem ho koupil od Maxsela na blbnutí, ovšem nemám čas blbnout. Je to rv 1987, 2,5 TD (VMko), manuál, celkem dost poupravovaný předchozími majiteli pro ježdění v terénu, kde funguje opravdu skvěle a není třeba se o něj příliš bát. STK ještě na rok.
CENA 70.000,- Kč
VÝBAVA:
- centrál
- okna v elektrice
- dvě baterie v dobrém stavu
- uzávěrka mezinápravy
- vojenské poloosy
- pevnostní unašeče
- podvozek zvýšený o cca 10 cm
- přední pevnostní nárazník s kompletní přípravou na naviják (kabeláž, odpojovač) vč A-baru a přídavných dálkových světel
- zadní pevnostní nárazník s tažným okem
- nájezdový plech
- pevností prahy
- expediční zahrádka
- zadní náprava Salisbury
- ochrana předního diferenciálu
- pneumatiky protektor T3 style, 235/85 R16, včetně rezervy, která je nová
Auto je bez stabilizátorů, má odmontovanou visco a místo ní má samostatně spínanou vrtuli z octávky.
OPRAVY, KTERÉ JSEM OD NÁKUPU UDĚLAL:
- nové tubusy na zadní nápravě (Defender CZ)
- nová ložiska na všech kolech (Defender CZ)
- vyčištění a výměna náplní v obou nápravách a diferenciálech (Defender CZ)
- odstranění úniku oleje kolem gufera klikovky (Defender CZ)
- namontována tažná oka se šekly na přední nárazník (Defender CZ)
- oprava ruční brzdy
- nový unašeč zadního kardanu
- nové šrouby v zadním kardanu
- nové gufero v zadním diferenciálu (Bigi)
- komplet repase alternátoru (Bigi)
- komplet vyčištěn chladící systém, takže auto se okamžitě přestalo přehřívat (Bigi)
K AUTU PŘIDÁM ZDARMA:
- druhý motor
- čtvery dveře
- vysílačku
- anténu
- sadu přídavných dálkových světel (7 ks na zahrádku)
- sadu pracovních světel (2 ks do zadu)
- hi - lift
- bednu různých náhradních dílů
Auto je ježděné v terénu, takže zvenku je omlácené a odřené, vevnitř vypadá dobře, látkové čalounění drží a je nepotrhané. Podle Maxsela byla před několika lety vyvařena karoserie a opravdu vypadá, že nikde nic zásadně nerezne. Auto po opravách dobře jede, nic z něj neteče.
PRODÁNO, PROSÍM SMAZAT..
Moderátor: stan
PRODÁNO, PROSÍM SMAZAT..
Naposledy upravil(a) Bebop dne 10 zář 2012 15:20, celkem upraveno 1 x.
Tomáš
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
moc peknej stroj at se dobre proda
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23 srp 2012 13:39
- auto: Discovery 1 a 2
- Bydliště: brzo Berounsko
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
no tak to je pěkný-za ty peníze asi dobrý - chci se zeptat co ten VM motor - jak to s ním je hodně lidí mě kdysi odrazovalo, že to mívá často problémy s hlavama - už jsem podobýho range málem koupil ale nakonec jsem šel do Discovery s 300. Tak napiš zajímaly by mě osobní zkušenosti někoho kdo s tím fakt jezdí
P
P
Patrik - Disco
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
Teda Tome, to nerad slyším Doufal jsem a těšil se, že pojezdíme ještě letos v Mohelnici alespoň Ale chápu tvoje důvody, mé Disco taky stojí už dva měsíce v garáži. Držím palce ať se dobře prodá a doufám, že s náma tak jako tak vyrazíš na nějaký sraz nebo příští rok na výlet
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
Není všem dnům konec Benjo
Co se týče motoru, tak nebudu zastírat, že 300 tdi je lepší motor, respektive spolehlivější a nepřehřívá se VMko má na foru několik lidí a jezdí dobře, pokud se o něj staráš a moc ho nehoníš. Auto opravdu není sprinter, obzvlášť s těmahle kolama, zahrádkou a ověšený železem. Ideální rychlost je kolem 80 - 90 kmh, včera jsem jel po dálnici asi 120 a to už bylo hodně na limitu. Je teda pravda, že asi kdybych sundal zahrádku, tak pojede o něco líp.. Je to prostě auto do terénu, do lesa, na pole, na blbnutí, kdy na redukce jezdí opravdu dobře, nějaké přesuny zvládne taky, ale na expedici kolem světa to nebude, nebo jen pokud máte dost času
Mimochodem akční cena bez hi-liftu, vysílačky a přídavných světel: 66.666,- Kč
Co se týče motoru, tak nebudu zastírat, že 300 tdi je lepší motor, respektive spolehlivější a nepřehřívá se VMko má na foru několik lidí a jezdí dobře, pokud se o něj staráš a moc ho nehoníš. Auto opravdu není sprinter, obzvlášť s těmahle kolama, zahrádkou a ověšený železem. Ideální rychlost je kolem 80 - 90 kmh, včera jsem jel po dálnici asi 120 a to už bylo hodně na limitu. Je teda pravda, že asi kdybych sundal zahrádku, tak pojede o něco líp.. Je to prostě auto do terénu, do lesa, na pole, na blbnutí, kdy na redukce jezdí opravdu dobře, nějaké přesuny zvládne taky, ale na expedici kolem světa to nebude, nebo jen pokud máte dost času
Mimochodem akční cena bez hi-liftu, vysílačky a přídavných světel: 66.666,- Kč
Tomáš
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
Když je dobře udělané VMko tak jede líp než 300, vůbec bych se toho motoru nebál.Bebop píše:Není všem dnům konec Benjo
Co se týče motoru, tak nebudu zastírat, že 300 tdi je lepší motor, respektive spolehlivější a nepřehřívá se VMko má na foru několik lidí a jezdí dobře, pokud se o něj staráš a moc ho nehoníš. Auto opravdu není sprinter, obzvlášť s těmahle kolama, zahrádkou a ověšený železem. Ideální rychlost je kolem 80 - 90 kmh, včera jsem jel po dálnici asi 120 a to už bylo hodně na limitu. Je teda pravda, že asi kdybych sundal zahrádku, tak pojede o něco líp.. Je to prostě auto do terénu, do lesa, na pole, na blbnutí, kdy na redukce jezdí opravdu dobře, nějaké přesuny zvládne taky, ale na expedici kolem světa to nebude, nebo jen pokud máte dost času
Mimochodem akční cena bez hi-liftu, vysílačky a přídavných světel: 66.666,- Kč
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23 srp 2012 13:39
- auto: Discovery 1 a 2
- Bydliště: brzo Berounsko
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
a co kdyby se tam naimplantovala 200 nebo 300? Mate nekdo zkusenost?
P
P
Patrik - Disco
Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál
jde to klidně, dokonce ti to asi řada uživatelů doporučí. Auto se s těmahle motorama dělalo, takže to je i celkem snadné. Doporučuju kontaktovat Skřítka, má v sekci Range Rover svoje vlákno o úpravách jeho Range
Tomáš