PRODANO Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Moderátor: stan
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
PRODANO Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Ahoj. Přemýšlím ze bych prodal nebo vyměnil za něco zajímavého svůj kabriolet který mám uz tři roky. Koupil jsem ho jako poslední pokus jak se vyhnout motorce ale letos jsem to už nevydržel a minuly týden si ji objednal. Takže kabrio ted bude ještě méně využité než před tím.
Takže je to Chrysler sebring rok 2001 s motorem 2,7 V6 - 150 kw. Automaticka převodovka a tak nějak standardní výbava - kůže, klima, el sedačka řidiče, tempomat, radio s CD a slušné repraky, el. Střecha s vyhrivanym zadním oknem, palubní PC. Budíky v mílích i kilometrech stejně tak i PC.
Koupil jsem ho od pana režiséra F.A. Brabce po dlouhém hledání zajímavého kabria do kterého by se pohodlně vešli 4 lidi + bagaz i na delší cestu. Což tohle auto splňuje dokonale.
Najetí ma aktuálně cca 88 tis. Mil tedy něco okolo 135 tis. Km. Já s nim za ty 3 roky najel asi 10 tis. Ted ho čeká vymena oleje a STK kterou bez problémů projde takze bych prodával s novou STK a po olejích a filtrech.
Klady:
Hned po koupy jsem preventivně dělal motor - napinak a vodítka řetězu, olejová pumpa, výplach motoru, čištění sacího kose, řemeny, apod. Už si to všechno nepamatuju ale mám schovaný faktury od dílu.
Taky jsem dával novou střechu takže ta je 2 roky stara a vydrží hodně dlouho.
Kompletně ošetřeny dutiny a podvozek. Dělal jsem to sam a hodně dukladne. Nevím o tom, ze by na autě byl někde kousicek rzi.
Obuto na rok starých nokianech, jsou jak nove.
Nova baterie asi před rokem.
Motor i automatka slapou moc pekne a i když je to velké těžké auto tak to jede docela slušne. (Dostalo me ze pod plným plynem řadí 4 az při 175 km/h při 7000 ot. a pak se hrne dal i hodně pres 200 km/h)
Prumerna spotřeba je příjemných 10 l. A to určité nejsem brzda provozu.
Zápory:
Kosmetické vady na laku + opryskana barva na předním nárazníku po kontaktu se srnkou.
Je to kabriolet takže v zavřeném stavu si na českých vymlacenych okreskach střecha trochu povrzava stejně tak i interiér. Neni to nic hrozného ale raději to tu napisu.
Momentálně nefunguje jeden servomotorek ovládání topeni, nechtělo se mi objednávat z USA jen díl za 40 usd tak s tím porad čekám az toho bude víc.
Auto víc stoji než jezdí takže ma trochu orezle kotouce. Brzdí v pohode ale já bych ty brzdy vyhledove vyměnil kompletně.
Na rozbitých silnicích už taky sem tam něco klepne na podvozku.
Když je horko a olej je pořádně zahřátý tak občas treba pri stání v koloně poblikava kontrolka mazání. Staci dat tam P a zhasne i kdyz volnobeh je porad 600 ot. Kvůli tomu jsem měnil olejovou pumpu, čidlo už 2x atd. Ale když připojím tlakoměr tak je tlak OK takže si myslím ze je jen někde narusena izolace na drátu a zakresluje to hodnotu z čidla. Dělá to už od doby co jsem auto koupil, hodně jsem se okolo toho na trápil a nakonec to vzdal Motor maže, kontrolka zlobí.
Momentálně se rozhoduju jestli auto prodat / vyměnit zase za něco jiného nebo si ho trošku "vytunit" a nechat si ho. Takže kdyby ho někdo chtěl tak jak je tak cena pro LR forum by byla 65 tis. rychle, bez smlouvani a bez hloupych kecu. Nebo výměna za něco co by me něčím zaujalo. Hodnota pro výměnu by byla cca 80 tis.
Inzerát platí do doby než to někdo koupi nebo než me chytne záchvat tvořivosti a objednám si na to z usa kompletní sportovni podvozek, kompletni EBC brzdy stage 5, sportovní výfuky, novy dvoubarevný kožený interiér a bůh ví co jeste . Pak už bych ho neprodal i kdyby nejezdil vůbec.
Takže je to Chrysler sebring rok 2001 s motorem 2,7 V6 - 150 kw. Automaticka převodovka a tak nějak standardní výbava - kůže, klima, el sedačka řidiče, tempomat, radio s CD a slušné repraky, el. Střecha s vyhrivanym zadním oknem, palubní PC. Budíky v mílích i kilometrech stejně tak i PC.
Koupil jsem ho od pana režiséra F.A. Brabce po dlouhém hledání zajímavého kabria do kterého by se pohodlně vešli 4 lidi + bagaz i na delší cestu. Což tohle auto splňuje dokonale.
Najetí ma aktuálně cca 88 tis. Mil tedy něco okolo 135 tis. Km. Já s nim za ty 3 roky najel asi 10 tis. Ted ho čeká vymena oleje a STK kterou bez problémů projde takze bych prodával s novou STK a po olejích a filtrech.
Klady:
Hned po koupy jsem preventivně dělal motor - napinak a vodítka řetězu, olejová pumpa, výplach motoru, čištění sacího kose, řemeny, apod. Už si to všechno nepamatuju ale mám schovaný faktury od dílu.
Taky jsem dával novou střechu takže ta je 2 roky stara a vydrží hodně dlouho.
Kompletně ošetřeny dutiny a podvozek. Dělal jsem to sam a hodně dukladne. Nevím o tom, ze by na autě byl někde kousicek rzi.
Obuto na rok starých nokianech, jsou jak nove.
Nova baterie asi před rokem.
Motor i automatka slapou moc pekne a i když je to velké těžké auto tak to jede docela slušne. (Dostalo me ze pod plným plynem řadí 4 az při 175 km/h při 7000 ot. a pak se hrne dal i hodně pres 200 km/h)
Prumerna spotřeba je příjemných 10 l. A to určité nejsem brzda provozu.
Zápory:
Kosmetické vady na laku + opryskana barva na předním nárazníku po kontaktu se srnkou.
Je to kabriolet takže v zavřeném stavu si na českých vymlacenych okreskach střecha trochu povrzava stejně tak i interiér. Neni to nic hrozného ale raději to tu napisu.
Momentálně nefunguje jeden servomotorek ovládání topeni, nechtělo se mi objednávat z USA jen díl za 40 usd tak s tím porad čekám az toho bude víc.
Auto víc stoji než jezdí takže ma trochu orezle kotouce. Brzdí v pohode ale já bych ty brzdy vyhledove vyměnil kompletně.
Na rozbitých silnicích už taky sem tam něco klepne na podvozku.
Když je horko a olej je pořádně zahřátý tak občas treba pri stání v koloně poblikava kontrolka mazání. Staci dat tam P a zhasne i kdyz volnobeh je porad 600 ot. Kvůli tomu jsem měnil olejovou pumpu, čidlo už 2x atd. Ale když připojím tlakoměr tak je tlak OK takže si myslím ze je jen někde narusena izolace na drátu a zakresluje to hodnotu z čidla. Dělá to už od doby co jsem auto koupil, hodně jsem se okolo toho na trápil a nakonec to vzdal Motor maže, kontrolka zlobí.
Momentálně se rozhoduju jestli auto prodat / vyměnit zase za něco jiného nebo si ho trošku "vytunit" a nechat si ho. Takže kdyby ho někdo chtěl tak jak je tak cena pro LR forum by byla 65 tis. rychle, bez smlouvani a bez hloupych kecu. Nebo výměna za něco co by me něčím zaujalo. Hodnota pro výměnu by byla cca 80 tis.
Inzerát platí do doby než to někdo koupi nebo než me chytne záchvat tvořivosti a objednám si na to z usa kompletní sportovni podvozek, kompletni EBC brzdy stage 5, sportovní výfuky, novy dvoubarevný kožený interiér a bůh ví co jeste . Pak už bych ho neprodal i kdyby nejezdil vůbec.
Naposledy upravil(a) macejky1 dne 15 srp 2018 14:49, celkem upraveno 2 x.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Foto ze dneska. Čistil jsem střechu od pylu a impregnoval ji.
Fotil jsem jen pro pojišťovnu kvůli připojištění oken. Časem dodam lepší foto vhodnější pro inzerát
Fotil jsem jen pro pojišťovnu kvůli připojištění oken. Časem dodam lepší foto vhodnější pro inzerát
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Vynikající cena! Moje žena má předchůdce- Stratuse 2,5 V6 . Jsou to jedny z mála kabrioletů kam se pohodlně vejdou 4 lidi a bagáž .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Jo cena je dost motivační, já to vim.
Stratus se mi líbil víc (hlavne zepredu je hezci) ale nakonec rozhodl rok výroby, celkový stav a hlavně ta 2,7. Ta je oproti 2,5 ve statusu trochu jiné kafe.
Stratus se mi líbil víc (hlavne zepredu je hezci) ale nakonec rozhodl rok výroby, celkový stav a hlavně ta 2,7. Ta je oproti 2,5 ve statusu trochu jiné kafe.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Par fotek bez střechy. Mám k tomu i kryt stažené střechy.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Dalsi
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Dalsi
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Dalsi
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Tak nikdo nic ?
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Aktuálně minulý týden:
nová STK do 2020 ( bez obálky a bez problémů )
nový olej Milers oil nano 5W-40 + sportovní filtr v vysokým průtokem FRAM HP3 + vzduchový filtr FRAM racing
vyleštěné přední světlomety
převážená kola + geometrie + nějaké ty drobnosti
ještě se bude zítra měnit ten motorek ovládající klapku topení aby to bylo v cajku
Kromě kosmetických vad viz. foto je auto připravené na léto
nová STK do 2020 ( bez obálky a bez problémů )
nový olej Milers oil nano 5W-40 + sportovní filtr v vysokým průtokem FRAM HP3 + vzduchový filtr FRAM racing
vyleštěné přední světlomety
převážená kola + geometrie + nějaké ty drobnosti
ještě se bude zítra měnit ten motorek ovládající klapku topení aby to bylo v cajku
Kromě kosmetických vad viz. foto je auto připravené na léto
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Tak jsem ho dneska hodil na Bazoš.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabriolet Chrysler sebring 2,7 V6
Od výměny oleje a filtrů najeto asi 400 Km a kontrolka od mazání která zlobila na volnoběh při delším čekání v koloně zatím nic.
Asi tomu ten Millers 5W-40 trochu pomohl, neřídne tolik po zahřátí a tím pádem se drží i na volnoběh s olejem na 100 °C o něco vyšší tlak než před tím s olejem Mopar 5W-30.
Ono je to jedno protože podle tlakoměru byl i předtím vždy tlak oleje na továrních hodnotách, sice nejnižších ale pořád v povolené toleranci. Ale potěšilo mě, že už na mě ta blbá konrolka při čekání na semaforech nepomrkává. Vždycky mi to nedalo a raději jsem zařadil P aby zhasla což už teď není třeba
Jinak celkově musím uznat, že ten Millers oil NANO má něco do sebe. Ne že by to předtím jezdilo špatně ale s tím novým LOW FRICTION olejem je to pocitově ještě lepší.
Asi tomu ten Millers 5W-40 trochu pomohl, neřídne tolik po zahřátí a tím pádem se drží i na volnoběh s olejem na 100 °C o něco vyšší tlak než před tím s olejem Mopar 5W-30.
Ono je to jedno protože podle tlakoměru byl i předtím vždy tlak oleje na továrních hodnotách, sice nejnižších ale pořád v povolené toleranci. Ale potěšilo mě, že už na mě ta blbá konrolka při čekání na semaforech nepomrkává. Vždycky mi to nedalo a raději jsem zařadil P aby zhasla což už teď není třeba
Jinak celkově musím uznat, že ten Millers oil NANO má něco do sebe. Ne že by to předtím jezdilo špatně ale s tím novým LOW FRICTION olejem je to pocitově ještě lepší.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom