Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#1 Příspěvek od coroner » 07 črc 2014 22:58

Přátelé vozidel Land Rover, rád bych prodal svůj RR P38 z roku 2001. Motor je benzín 4,6l V8, převodovka automata, na tachometru 260tisíc km, barva černá metalická. Vůz byl vyroben v nejvyšší možné výbavě Vogue (pomineme-li speciální a výroční modlely) časem však samovolně konvertoval k výbavě Junior, viz. popis všech nedostatků. Prodává z důvodů nevyužití, auto během posledních dvou STK (čtyři roky) najelo pod 10 000km a prakticky se s ním jezdí jen v zimě.

Takže PLUSY:

Jasná historie. Vozidlo mělo jednoho majitele v Německu, který s ním najel lehce přes 200tisíc km a o vozidlo se dokonale staral, když šel k nám do rodiny, tak byl ve stavu nového vozidla, opečovávaná garážovka. Pak ho měl člověk co ho přivez, celých 9 dní, no a od roku 2007 byl v naší rodině. Nejprve registrován na mého otce, před čtyřmi lety pak na mě v rámci dědického řízení. Poslední tři roky stojí bohužel venku, do té doby garážován.

Motor a převodovka bez nejmenších problémů, vše startuje (aktuálně nová baterie exide) a plynule řadí jak má. Motor od doby co auto máme bere cca 0,3l oleje na 1000km, což se nijak nezhoršuje a je to možná spíše vlastnost motoru než chyba. Olej používám 10w40, někteří členové fora právě z tohoto důvodu používají těžší oleje. V provozních nákladech se nějakých 40kč na 1000km za olej doopravdy nijak neprojeví. Dlouhodobá spotřeba pod 17l/100km. Motor neprzněn LPG ani E85.

Podvozek v naprostém pořádku, po koupi měněny komplet tlumiče a také měchy vzduchového podvozku za Arnot 3. generace, které jsou zcela v pořádku a bez problémů, tlumiče i měchy mají cca 55 000km najeto. Brzdy OK jen zadní jsou orezlé od minimálního použití auta a nebrzdí celou plochou, budu kompenzovat slevou nebo vyměním za nové dle preferencí kupujícího. Po koupi byly dělané dutiny, nástřik podovzku ne, protože v té době byl jak nový. Dnes by to chtělo udělat nástřik jak podvozku tak dutin. Rám je omlácený od kamínků a lehce orezlý. Pozor, ne žádné šupiny rzi nebo nedej bože díry, jen to prostě není souvislá černá.
Slušné pneu general graber at2 v rozměru 255/55 R18.

Pěkný nepoškozený, nerozvrtaný a nezbastlený světlý interiér, velurové koberce na léto, guma na zimu. 2x klíč s dálkovým ovládáním (možnost programování sedadel a zrćatek pro dva uživatele podle klíče).

Má to odnímatelné tažné na 3500kg. Já za tím nic netáhl (je tam ještě německá zásuvka) a mám-li soudit podle stavu odnímatelné koule, tak původní majitel to asi taky nikdy nepoužil.

A nyní CHYBY:

Nefunguje ozvučení. Rádio se tváří, že hraje, navigace že naviguje (mapy z roku 2007), telefon že telefonuje, ale z repráků jen ticho. Co jsem se koukal na zahraničních forech, tak se u tohoto ročníku kazí DSP procesor umístěný někde v LZ podběhu, ale víc jsem nezišťoval.

Nefunguje klima, poté co to zabalil originální chladič klimy jsem pořídil druhovýrobu a poté co ta vydržela přesně rok jsem na další pokusy rezignoval. Takže chladič klimy KO už dva roky.

Nefunguje výhřev sedadla řidiče, spolujezdcovo hřeje jen záda.

Čas od času řidičovo okno stáhne až po několika pokusech (asi spínač) a vytáhnout pak jde jen tak, že se auto zamče a podrží dálkový ovladač, pak vyjedou všechna okna.

Nefungují parkovací senzory. Čidla made in china KO.

Do auta po spackané výměně skla asi rok zatákalo, důsledkem je lehce prověšená stropnice nad zadními sedaly.

Kosmetika - odřený lp roh nárazníku, olouplý kousek barvy na zadním nárazníku. S autem jsem byl asi třikrát v lehkém terénu, na bocíh drobné škrábance od větví, ale zádné odření na plnič nebo snad promáčknutí na autě není. Přední nárazník je lakovaný a osekaný od kamínků, prasklá lp mlhovka a lp blinkr. Z alu kol se loupe stříbrný nástřik až na světlý plnič.


Tak to asi k popisu, případně se ptejte a já informace doplním. Přiłožená fota jsou aktuální (přiznávám, trošku jsem to kvůli nim umyl). Chtěl bych za to 100 000Kč, sice má spoustu much, ale to podstatné funguje a vypadá stále dobře. Pokud se ukáže, že je to moc, půjdu časem s cenou dolů.
Přílohy
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#2 Příspěvek od coroner » 07 črc 2014 23:01

Daší foto
Přílohy
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#3 Příspěvek od coroner » 19 říj 2014 09:06

Vyměněny zadní brzdy, udělán antikorozní nástřik podvozku a dutin.
Nová cena 80 000,-
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3960
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#4 Příspěvek od Lukasino » 19 říj 2014 20:52

Moc pěkný!
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#5 Příspěvek od coroner » 02 pro 2014 12:39

Zimní sezona začala, kdo ještě nemá LR může mít tento. Cena 80 platí.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1701
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#6 Příspěvek od kupec18 » 02 pro 2014 13:28

Jak jsem přisahal že nechci benzin už vubec ne takovy co žere i děti kolem cesty, ze srdce nenávidím automaty.
Ted vybírat auto ,tak už mi stojí doma.

Krasavec

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#7 Příspěvek od coroner » 03 pro 2014 18:18

Prodáno, děkuji za zájem.
Doufám, že bude novému majiteli sloužit stejně dobře jako sloužil mně.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadJoe
Příspěvky: 1
Registrován: 30 lis 2014 22:41

Re: Range Rover P38 4,6 VOGUE 2001

#8 Příspěvek od MadJoe » 03 pro 2014 22:19

Dekuji za perfektni pristup prodejce.
Verim, ze po vychytani much bude i nadale bez problemu slouzit. Kdyby ne, naucim ho to :-D

Zamčeno