RRC V8 3,9 EFi
Napsal: 30 bře 2018 21:49
Ahoj, skúšam či je vôbec záujem o toto moje auto....ujal som sa ho asi 2 roky dozadu, kde predo mnou to auto prznilo viacej ľudí... viacmennej každý to mal na kšeft a krátke povozenie...a tak aj vyzeralo. Na oko síce nevyzeralo až tak zle, ale realita bola viac než zúfalá.
Auto má klasickú výbavu, koža, el. okná, šíber, vyh. čel. sklo, ťažné, navijak 12000, ....
Auto bolo a je požívané v teréne, nie je to klasická leštenka, ale motor ide dobre...naviják, prevostné nárazniky, kolesá, svetelná rampa a kadečo je samozrejme v TP zapísané.
Na aute sa počas môjho vlastníctva spravilo asi toto:
-Podvozok Terrafirma Prosport 2 palce
-podložky pod pružiny
.disky ET-25, nové Pneu 265/75 R16 Insa Turbo Extreme. - vzor T3
.znížené uchytenie tlmičov
.korekčné predné a zadné ramená
.ochrana difu, predný aj zadný
.ochrana riadenia, nájazdový plech ...predný a zadný
.LED hlavné svetlá
.výmena zadnej nápravy z D1 24 drážka
.nový kardan a podložka kardanu pre extrémne použite
.nový alternátor
.prevodka riadnia a nová pumpa
.hl.cievka
.komplet prerobené brzdy, nový posilňovač, valec komplet potrubie, kotúče a nerezové valčeky...(po vyváraní auta sa rozsypal ABS modulátor)
.skompletizovaný interiér...pôvodne 2 druhy sedačiek a interiéru.
.odpojovač na navijak a na celé auto
.vyvarené prahy, podlaha a predné vnútorné blatníky, nové držiaky karosérie v motorovej časti
.Britpart silenbloky – žlté
.ovládač svetiel a stieračov nový
.výmena predného chladiča, pôvodný tiekol
. výmena BW za redukčnú s medzi-nápravovou uzávierkou z Defendera
.vymenené sanie, motor kapal na križovatke, ťakalo to falošný vzduch...
.olej 5W/40 a komplet filtre, tesnenia... to je jasné bolo robené viackrát
.lemy blatníkov
.očistený a ošetrený rám
Na aute je samozrejme ešte kopec práce:
.vyvaril sa 1,5 roka dozadu aj zadný vnútorný blatník, ale zrejme som podcenil ošetrenie (nanatrel som to hneď) tak to treba ešte raz....
. poriešiť šíber...funguje, ale zatekal, tak som ho len odpojil a prelepil fóliou
.centrál
. Tachometer nefunguje...ináč všetko ide...teplota, otáčky, kontrolky
.stropnicu treba vytuningovať
.dokončiť nášľapy, lebo teraz tam nie je nič ani plastový krt
-vymeniť čelné sklo---druhé mám v garáži
.nahodiť klímu....je komplet vybratá, ale mám z iného RRC v garáži všetko v krabici
. poslednú dobu blbne kúrenie.... Ide len na 3 stupeň
Mám kopec dielov v garáži k tomu.....ak sa nepredá alebo nevymení s mojim doplatkom za rozumu cenu, tak ho čaká pokračovanie, ale to už budeme asi rozobrať komplet a pôjdem to dať do zinku, lebo korozia je asi to najhoršie, nech je konečne pokoj...
Zvažujem niečo novšie ideálne už prerobené, lebo prestávam mať na to čas...chcem jazdiť a nie len stáť v garáži.
Teraz asi to na čo všetci čakáte...cena....fak netuším, ale ak to mám predať pod 5000€...čo je samozrejme veľa, tak pokračujem v mojom trápení ďalej.
Janotifo
Auto má klasickú výbavu, koža, el. okná, šíber, vyh. čel. sklo, ťažné, navijak 12000, ....
Auto bolo a je požívané v teréne, nie je to klasická leštenka, ale motor ide dobre...naviják, prevostné nárazniky, kolesá, svetelná rampa a kadečo je samozrejme v TP zapísané.
Na aute sa počas môjho vlastníctva spravilo asi toto:
-Podvozok Terrafirma Prosport 2 palce
-podložky pod pružiny
.disky ET-25, nové Pneu 265/75 R16 Insa Turbo Extreme. - vzor T3
.znížené uchytenie tlmičov
.korekčné predné a zadné ramená
.ochrana difu, predný aj zadný
.ochrana riadenia, nájazdový plech ...predný a zadný
.LED hlavné svetlá
.výmena zadnej nápravy z D1 24 drážka
.nový kardan a podložka kardanu pre extrémne použite
.nový alternátor
.prevodka riadnia a nová pumpa
.hl.cievka
.komplet prerobené brzdy, nový posilňovač, valec komplet potrubie, kotúče a nerezové valčeky...(po vyváraní auta sa rozsypal ABS modulátor)
.skompletizovaný interiér...pôvodne 2 druhy sedačiek a interiéru.
.odpojovač na navijak a na celé auto
.vyvarené prahy, podlaha a predné vnútorné blatníky, nové držiaky karosérie v motorovej časti
.Britpart silenbloky – žlté
.ovládač svetiel a stieračov nový
.výmena predného chladiča, pôvodný tiekol
. výmena BW za redukčnú s medzi-nápravovou uzávierkou z Defendera
.vymenené sanie, motor kapal na križovatke, ťakalo to falošný vzduch...
.olej 5W/40 a komplet filtre, tesnenia... to je jasné bolo robené viackrát
.lemy blatníkov
.očistený a ošetrený rám
Na aute je samozrejme ešte kopec práce:
.vyvaril sa 1,5 roka dozadu aj zadný vnútorný blatník, ale zrejme som podcenil ošetrenie (nanatrel som to hneď) tak to treba ešte raz....
. poriešiť šíber...funguje, ale zatekal, tak som ho len odpojil a prelepil fóliou
.centrál
. Tachometer nefunguje...ináč všetko ide...teplota, otáčky, kontrolky
.stropnicu treba vytuningovať
.dokončiť nášľapy, lebo teraz tam nie je nič ani plastový krt
-vymeniť čelné sklo---druhé mám v garáži
.nahodiť klímu....je komplet vybratá, ale mám z iného RRC v garáži všetko v krabici
. poslednú dobu blbne kúrenie.... Ide len na 3 stupeň
Mám kopec dielov v garáži k tomu.....ak sa nepredá alebo nevymení s mojim doplatkom za rozumu cenu, tak ho čaká pokračovanie, ale to už budeme asi rozobrať komplet a pôjdem to dať do zinku, lebo korozia je asi to najhoršie, nech je konečne pokoj...
Zvažujem niečo novšie ideálne už prerobené, lebo prestávam mať na to čas...chcem jazdiť a nie len stáť v garáži.
Teraz asi to na čo všetci čakáte...cena....fak netuším, ale ak to mám predať pod 5000€...čo je samozrejme veľa, tak pokračujem v mojom trápení ďalej.
Janotifo