SMAZAT
Napsal: 31 kvě 2019 07:38
predám Land Rover Defender 110 CSW, 300Tdi
rok výroby - 1998
motor - 2,5l - 83kW
najazdené - 203 000 km
STK/EK - platné do 10/2019
papierovo 9 miest na sedenie, momentálne sú zadné pozdĺžne lavice von a je tam úprava na spanie
výbava: predný nájazdový kryt, kryt spojovacej tyče riadenia, chladiace veko prídavnej prevodovky, prídavný zadný nosič rezervného kolesa, zadný rebrík, zosilnená kapota s držiakom rezervného kolesa, strešný nosič, predný aj zadný kryt diferenciálu, teplovzdušné nezávislé kúrenie eberspacher 2kW, teplovodné nezávislé kúrenie eberspacher 5kW (momentálne pokazené), veľký intercooler, šnorchel safari - upravený + cyklon, otáčkomer, sada zimných pneu na diskoch, ťažné zariadenie (750/3500kg), skladacia úprava na spanie - 2 bočné bedne + lôžková plocha takmer 2 metre dlhá, cestovná bedňa rôznych náhradných dielov a súčiastok
stav: na svoj vek zachovalý, rám je na jednom malom mieste v zadu pri crossmember prehrdzavený, inak pekný a zdravý, do auta trochu zateká tesnením spolujazdcových dvier a možno aj vetracími klapkami (u mňa stojí pod strechou), gule na prednej náprave by bolo treba výhľadovo možno pretesniť (ja som s tým žil a len dopĺňal náplň) inak sú pekné hladké, zadné tlmiče by sa oplatilo vymeniť (predné majú 33 000), spojka preventívne menená v roku 2014 (odvtedy max 11 000 km), zadné ložiská a všetky náplne menené v roku 2014 (11 000 km), vzduchový filter a motorový olej menený 2018 (500 km), slzí prídavná prevodovka (alebo niečo okolo) - chcelo by to pretesniť, a množstvo iných drobných chýb na ktoré si už nespomeniem lebo som s nimi žil
história:
auto dovezené zo Švajčiarska, pôvodný majiteľ s ním cestoval do afriky ako sprievodca dobrodružných zájazdov cestovnej kancelárie (www.atw.ch) (foto z ciest k dispozícii)
niekedy v roku 2004-2005 sa na motore roztrhol rozvodový remeň a následne - auto spadlo z odťahovky - prevrátené na strechu
v roku 2005 bolo poisťovňou odpredané ako súbor nahradných dielov a dovezené do ČR, kde čakalo uložené do roku 2011 (stav tacho 169 900, rovnaká hodnota aj na nálepke z aukcie)
v roku 2011 som auto (ako pomerne zachovalý základ) kúpil, dal opraviť - www.eliott.in (foto opravy k dipozícii)
od kedy som majiteľom, najazdil som na ňom 33 000 km, prevažne ako offroad camper, mojim primárnym cieľom bolo s autom cestovať (foto z ciest k dispozícii)
cesty:
2012 - Maďarsko
2012 - Rusko, poloostrov Kola (8 000 km)
2013 - Zakarpatská Ukrajina (3 500 km)
2014 - Faerské ostrovy + island (8 000 km)
2015 - Rumunsko (3 000 km)
pomedzi to menšie výlety po Slovensku
od 2016 len na STK a občas vyvetrať
hodne foto a komentárov je v mojej téme: http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=26288
poznámky - všetky STK doteraz som absolvoval bez známosti alebo úplatku (takže to ešte nie je úplný šrot)
- auto u mňa v zime takmer nejazdilo, aj keď mám k tomu sadu zimných kolies, mal som ich kvôli jesenným výletom (Ukrajina a Rumunsko v novembri) kde hrozila zmena počasia počas výpravy, že nasneží na horách alebo že nasneží kompletne a nebudem sa môcť bezpečne vrátiť domov.
- pneu sú staré aj letné aj zimné (dezén OK, vek dosť...)
- auto nemá nahodené vnútorné tapacíry (ale sú k autu)
- možno vidieť v okrese Martin (SK)
cena: 10 000 €
komentáre, či k cene, alebo iným veciam, sú vítané...
rok výroby - 1998
motor - 2,5l - 83kW
najazdené - 203 000 km
STK/EK - platné do 10/2019
papierovo 9 miest na sedenie, momentálne sú zadné pozdĺžne lavice von a je tam úprava na spanie
výbava: predný nájazdový kryt, kryt spojovacej tyče riadenia, chladiace veko prídavnej prevodovky, prídavný zadný nosič rezervného kolesa, zadný rebrík, zosilnená kapota s držiakom rezervného kolesa, strešný nosič, predný aj zadný kryt diferenciálu, teplovzdušné nezávislé kúrenie eberspacher 2kW, teplovodné nezávislé kúrenie eberspacher 5kW (momentálne pokazené), veľký intercooler, šnorchel safari - upravený + cyklon, otáčkomer, sada zimných pneu na diskoch, ťažné zariadenie (750/3500kg), skladacia úprava na spanie - 2 bočné bedne + lôžková plocha takmer 2 metre dlhá, cestovná bedňa rôznych náhradných dielov a súčiastok
stav: na svoj vek zachovalý, rám je na jednom malom mieste v zadu pri crossmember prehrdzavený, inak pekný a zdravý, do auta trochu zateká tesnením spolujazdcových dvier a možno aj vetracími klapkami (u mňa stojí pod strechou), gule na prednej náprave by bolo treba výhľadovo možno pretesniť (ja som s tým žil a len dopĺňal náplň) inak sú pekné hladké, zadné tlmiče by sa oplatilo vymeniť (predné majú 33 000), spojka preventívne menená v roku 2014 (odvtedy max 11 000 km), zadné ložiská a všetky náplne menené v roku 2014 (11 000 km), vzduchový filter a motorový olej menený 2018 (500 km), slzí prídavná prevodovka (alebo niečo okolo) - chcelo by to pretesniť, a množstvo iných drobných chýb na ktoré si už nespomeniem lebo som s nimi žil
história:
auto dovezené zo Švajčiarska, pôvodný majiteľ s ním cestoval do afriky ako sprievodca dobrodružných zájazdov cestovnej kancelárie (www.atw.ch) (foto z ciest k dispozícii)
niekedy v roku 2004-2005 sa na motore roztrhol rozvodový remeň a následne - auto spadlo z odťahovky - prevrátené na strechu
v roku 2005 bolo poisťovňou odpredané ako súbor nahradných dielov a dovezené do ČR, kde čakalo uložené do roku 2011 (stav tacho 169 900, rovnaká hodnota aj na nálepke z aukcie)
v roku 2011 som auto (ako pomerne zachovalý základ) kúpil, dal opraviť - www.eliott.in (foto opravy k dipozícii)
od kedy som majiteľom, najazdil som na ňom 33 000 km, prevažne ako offroad camper, mojim primárnym cieľom bolo s autom cestovať (foto z ciest k dispozícii)
cesty:
2012 - Maďarsko
2012 - Rusko, poloostrov Kola (8 000 km)
2013 - Zakarpatská Ukrajina (3 500 km)
2014 - Faerské ostrovy + island (8 000 km)
2015 - Rumunsko (3 000 km)
pomedzi to menšie výlety po Slovensku
od 2016 len na STK a občas vyvetrať
hodne foto a komentárov je v mojej téme: http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=26288
poznámky - všetky STK doteraz som absolvoval bez známosti alebo úplatku (takže to ešte nie je úplný šrot)
- auto u mňa v zime takmer nejazdilo, aj keď mám k tomu sadu zimných kolies, mal som ich kvôli jesenným výletom (Ukrajina a Rumunsko v novembri) kde hrozila zmena počasia počas výpravy, že nasneží na horách alebo že nasneží kompletne a nebudem sa môcť bezpečne vrátiť domov.
- pneu sú staré aj letné aj zimné (dezén OK, vek dosť...)
- auto nemá nahodené vnútorné tapacíry (ale sú k autu)
- možno vidieť v okrese Martin (SK)
cena: 10 000 €
komentáre, či k cene, alebo iným veciam, sú vítané...