Re: P: Discovery 2 TD5 2003 RHD HSE
Napsal: 30 črc 2019 08:39
Můj přípravek myslím taky obsahoval pouze jednu sverku z boku a pak jsem to měl postavené na šroubech hlavou dolu, na kterých byly matky na štelování výšky a ty šrouby stály v dírách na štefty tak, aby všechny končili hezky v těch dírách v pulce tloušťky materiálu, náš soustružník říkal něco o tom, že šéfa požádá o neprůstřelnou vestu....
jestli si myslíte, že na silnicích jezdím jako punker, tak byste se mnou měly občas zajít na dílnu, třeba doma to začíná tím, že žádnou dílnu nemám ...
No a ta histarka "tříkolka", průběh byl trochu tajemnej, protože to obsahovalo to, že jsem vletěl do gumy od náklaďáku, pak jsem to měl nějaký podezřelý, pak jsemposlouchal divný zvuky, ale toho náklaďáku, protože jsem ho mezitím dojel a on fakt neměl kolo, pak jsme spolu zastavili, já měl všechny kola plný, on jedno neměl vůbec, ale od té chvíle jsem měl na autě takové divné chroupání, jsem napřem myslel, že my to vzalo vzadu kardan s hardynou, nebo něco takového nejasného a výsledek: levé zadní kolo 4 matky povolené a jeden šteft i s matkou ulomenej, hezkej čistej lom, žádný žvejkance. Tak muj odhad je, že se prostě 4 matky nějak rozvolnili a furt to držela pátá a jak jsem vletěl do toho kola od kamionu, tak to dostalo mrdu a ten pátej šteft, jako jedinej zatíženej to prostě vzdal naráz. Ano to kolo jsem měl asi před 500 km sundané, dělal jsem brzdy, takže je fakt možná varianta, že jsem píča a nedotáhnul jsem to pořádně.
Vtipný (zpětně) byl okamžik, když jsem na sjezdu poslouchal chroupání plastovejch lemů a trhání gumy se staženejma okýnkama a snažil jsem se odhadnout o které kolo jsem přišel a nedošlo mi, že ty hrozný zvuky jsou od kamionu přede mnou, který jel krokem, takže jsem byl fakt metr za ním, těšil jsem se až zastavím a byl jsem naštvanej, jak mu to trvá....
jestli si myslíte, že na silnicích jezdím jako punker, tak byste se mnou měly občas zajít na dílnu, třeba doma to začíná tím, že žádnou dílnu nemám ...
No a ta histarka "tříkolka", průběh byl trochu tajemnej, protože to obsahovalo to, že jsem vletěl do gumy od náklaďáku, pak jsem to měl nějaký podezřelý, pak jsemposlouchal divný zvuky, ale toho náklaďáku, protože jsem ho mezitím dojel a on fakt neměl kolo, pak jsme spolu zastavili, já měl všechny kola plný, on jedno neměl vůbec, ale od té chvíle jsem měl na autě takové divné chroupání, jsem napřem myslel, že my to vzalo vzadu kardan s hardynou, nebo něco takového nejasného a výsledek: levé zadní kolo 4 matky povolené a jeden šteft i s matkou ulomenej, hezkej čistej lom, žádný žvejkance. Tak muj odhad je, že se prostě 4 matky nějak rozvolnili a furt to držela pátá a jak jsem vletěl do toho kola od kamionu, tak to dostalo mrdu a ten pátej šteft, jako jedinej zatíženej to prostě vzdal naráz. Ano to kolo jsem měl asi před 500 km sundané, dělal jsem brzdy, takže je fakt možná varianta, že jsem píča a nedotáhnul jsem to pořádně.
Vtipný (zpětně) byl okamžik, když jsem na sjezdu poslouchal chroupání plastovejch lemů a trhání gumy se staženejma okýnkama a snažil jsem se odhadnout o které kolo jsem přišel a nedošlo mi, že ty hrozný zvuky jsou od kamionu přede mnou, který jel krokem, takže jsem byl fakt metr za ním, těšil jsem se až zastavím a byl jsem naštvanej, jak mu to trvá....