Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Moderátor: Miky_CZ
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Čau,
prosím o radu , mám problém s žídící jednotkou motoru .
Prohodil jsem jednotky u dvou stejných DII td5 rok 1999 manual a pokusil se auto nastartovat , což se později ukázalo jako velice inteligentní nápad.
Auto samozřejmě nechytlo tak jsem jednotky vrátil zpět do původních aut a teď už nejde nastartovat ani jedno.
Pokoušeli jsme se odstranit problém pomocí nanocomu ale nepodařilo se nám nanocom s jednotkou motoru spojit ani u jednoho z aut ( u třetí zdravé DII to jde) načetli jsme pouze ostatní jednotky.
Dálka normálně funguje, po zapnutí spínačky zhasne kontrolka imobilizeru a rozsvítí se červená kontrolka na vodu a nejde naftové čerpadlo. Všechny pojistky ok.
Máte někdo tušení jak problém odstranit? Případně kde vlastně je?
prosím o radu , mám problém s žídící jednotkou motoru .
Prohodil jsem jednotky u dvou stejných DII td5 rok 1999 manual a pokusil se auto nastartovat , což se později ukázalo jako velice inteligentní nápad.
Auto samozřejmě nechytlo tak jsem jednotky vrátil zpět do původních aut a teď už nejde nastartovat ani jedno.
Pokoušeli jsme se odstranit problém pomocí nanocomu ale nepodařilo se nám nanocom s jednotkou motoru spojit ani u jednoho z aut ( u třetí zdravé DII to jde) načetli jsme pouze ostatní jednotky.
Dálka normálně funguje, po zapnutí spínačky zhasne kontrolka imobilizeru a rozsvítí se červená kontrolka na vodu a nejde naftové čerpadlo. Všechny pojistky ok.
Máte někdo tušení jak problém odstranit? Případně kde vlastně je?
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Pokud máte jednotku připojenou v autě, dobrou baterku a není někde problém s uzemnění, tak v posledním(?) menu v Nanocomu EVO, u starého je to podobné, je funkce: GET SECURITY STATUS - musí být puštěná elektrika (zapalování) - buďto to řekne: ECU IS NOT IMOBILIZED - pak má smysl se pokoušet startovat, nebo řekne: ECU IS IMOBILIZED pak to smysl nemá. Startér bude točit motorem, ale řídící jednotka nepustí naftu (nebude ovládat vstřikovače) a motor nechytne.
Další funkce je: LEARN SECURITY CODE - ta spáruje řídící jednotku motoru a řídící jednotku BCU (řeší mimo jiného klíče, zámky a dálkové ovládání). A potom už postupovat podle toho co Nanocom píše.
K jednomu autu může být napárováno více řídících jednotek motoru, ale řídící jednotka motoru mlže být napárována pouze k jednomu autu. Já to mám tak, že záložní jednotku mám nakonfigurovanou v kufru a v případě potřeby ji pouze připojím a nemusím nic nastavovat.
Na všechny víše uvedené testy musí být zapnutá elektrika a auto korektně odemčeno pomocí dálkového ovládání a ve spínací skříňce a okolí pouze jeden klíček.
Proč jste přehazovali řídící jednotky?
Podrobnější popis je v helpu a návodech pro Nanocom, popis funkcí červené kontrolky na palubce (imobilizér) je v návodu od auta nebo v RAVE.
Další funkce je: LEARN SECURITY CODE - ta spáruje řídící jednotku motoru a řídící jednotku BCU (řeší mimo jiného klíče, zámky a dálkové ovládání). A potom už postupovat podle toho co Nanocom píše.
K jednomu autu může být napárováno více řídících jednotek motoru, ale řídící jednotka motoru mlže být napárována pouze k jednomu autu. Já to mám tak, že záložní jednotku mám nakonfigurovanou v kufru a v případě potřeby ji pouze připojím a nemusím nic nastavovat.
Na všechny víše uvedené testy musí být zapnutá elektrika a auto korektně odemčeno pomocí dálkového ovládání a ve spínací skříňce a okolí pouze jeden klíček.
Proč jste přehazovali řídící jednotky?
Podrobnější popis je v helpu a návodech pro Nanocom, popis funkcí červené kontrolky na palubce (imobilizér) je v návodu od auta nebo v RAVE.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Dík za info ,
bohužel se nám nanocom s řídící jednotkou vůbec nespojí a proto nemůžeme spárovat řídící jednotku s BCU.
Problém v mechanické části myslím nebude auta jezdila do záměny jednotek bez problémů .
bohužel se nám nanocom s řídící jednotkou vůbec nespojí a proto nemůžeme spárovat řídící jednotku s BCU.
Problém v mechanické části myslím nebude auta jezdila do záměny jednotek bez problémů .
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Pokud se nespojí, tak zkusit, jestli se spojí s nějakou jinou jednotkou - pokud ne, tak je nejspíš problém v kabelu mezi Nanocomem a autem, nebo ve zásuvce v autě.
Jinak odpojit baterku od auta na 30minut nebo déle - třeba se to vzpamatuje. Pokud ne, tak postupně odpojovat ostatní jednotky, je možné, že některá blokuje provoz.
Jednotka motoru je hodně "blbuvzdorná" a nechá si hodně líbit.
Pokud se s tím nedomluvíte jsem schopnej si jednotku rozběhnout i na stole bez auta, ale finální nastavení imobilizéru se stejně musí udělat v autě.
Ještě můžete zkontrolovat jak konektory do kterých jste zasahovali (odpojovali je), tak pojistky - jestli některá v tichosti neodešla. Nejlépe změřit napětí před a za pojistkou.
Jinak odpojit baterku od auta na 30minut nebo déle - třeba se to vzpamatuje. Pokud ne, tak postupně odpojovat ostatní jednotky, je možné, že některá blokuje provoz.
Jednotka motoru je hodně "blbuvzdorná" a nechá si hodně líbit.
Pokud se s tím nedomluvíte jsem schopnej si jednotku rozběhnout i na stole bez auta, ale finální nastavení imobilizéru se stejně musí udělat v autě.
Ještě můžete zkontrolovat jak konektory do kterých jste zasahovali (odpojovali je), tak pojistky - jestli některá v tichosti neodešla. Nejlépe změřit napětí před a za pojistkou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Ahoj kluci.
tak sem doresil vyrazeni imobilizeru na DISCO II, DEFENDER TD5. tzn pokud nepotrebujete nebo vam z nejakeho duvodu vadi, kazi se,nebo preventivne ... atd. atd. tak umime udelat to ze jednotka motoru nepotrebuje zadne jine jednotky ani BCU. Odpada tedy synch. ima kodu, resi to taky problem ztracenych nefunkcnich nebo jinak poskozenych ovladacu (FOBU)
tak sem doresil vyrazeni imobilizeru na DISCO II, DEFENDER TD5. tzn pokud nepotrebujete nebo vam z nejakeho duvodu vadi, kazi se,nebo preventivne ... atd. atd. tak umime udelat to ze jednotka motoru nepotrebuje zadne jine jednotky ani BCU. Odpada tedy synch. ima kodu, resi to taky problem ztracenych nefunkcnich nebo jinak poskozenych ovladacu (FOBU)
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 22 dub 2014 12:10, celkem upraveno 1 x.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
no a myslel som na to ze sa ta musim opytat ked sme tam boli ci ide ten imobilizer nejako inteligentne vyradit a hlava derava na to zabudla.
to by sa mi tiez preventivne hodilo
to by sa mi tiez preventivne hodilo
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Problém ztracených ovladačů? Předpokládám, že pouze ve vztahu k motoru, a že alarm a dálkové zamykání dveří zůstává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
alarm se da se vyradit nebo muze i zustat. zalezi v dane situaci co je jednodusi a jaky problem se resi.MadTom píše:Problém ztracených ovladačů? Předpokládám, že pouze ve vztahu k motoru, a že alarm a dálkové zamykání dveří zůstává.
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Nanocom načte bez problému všechny ostatní jednotky jen tu motoru prostě ne ani u jednoho auta , vedení je snad v pořádku auta do poslední chvíle jezdily a kabel nanocomu je taky ok na jiných disco to maká. Pojistky jsem prošel všechny jsou ok.
Mám možnost vyzkoušet jednotku ještě v jiném autě ale mám strach že ho potom taky nerozchodíme a budou tady stát auta tři.
Odkud jsi MadTome?
Mám možnost vyzkoušet jednotku ještě v jiném autě ale mám strach že ho potom taky nerozchodíme a budou tady stát auta tři.
Odkud jsi MadTome?
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Jsem z Olomouce.
Zopakuju otázku - proč jste měnili jednotky?
Nicméně mě nenapadá, kromě problémů s imobilizérem, nic, proč by to nemělo fungovat, po pouhé výměně, zvlášť když v autě fungují další věci. Leda tak problém v drátech, ale docela bych se divil, kdyby to bylo na dvou autech najednou.
Případně mi zavolej na 608 600 360.
A k tomu vyřazení imobilizéru - chtělo by to podrobnější popis, aby to pochopili i ti, co je pro mě elektronika v autě něco sprostého. Prostě vyřazení imobilizéru z řídící jednotky motoru TD5 není všelék, že je tam toho víc, co nemusí fungovat. A hlavně, jak ověřit, že to doopravdy funguje jak si dotyčnej představuje. Není nic lepšího, než když majitel chce odstraňovat imobilizér, protože nefunguje zámek ve dveřích od kufru.
Zopakuju otázku - proč jste měnili jednotky?
Nicméně mě nenapadá, kromě problémů s imobilizérem, nic, proč by to nemělo fungovat, po pouhé výměně, zvlášť když v autě fungují další věci. Leda tak problém v drátech, ale docela bych se divil, kdyby to bylo na dvou autech najednou.
Případně mi zavolej na 608 600 360.
A k tomu vyřazení imobilizéru - chtělo by to podrobnější popis, aby to pochopili i ti, co je pro mě elektronika v autě něco sprostého. Prostě vyřazení imobilizéru z řídící jednotky motoru TD5 není všelék, že je tam toho víc, co nemusí fungovat. A hlavně, jak ověřit, že to doopravdy funguje jak si dotyčnej představuje. Není nic lepšího, než když majitel chce odstraňovat imobilizér, protože nefunguje zámek ve dveřích od kufru.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
MadTom píše:Jsem z Olomouce.
Zopakuju otázku - proč jste měnili jednotky?
Nicméně mě nenapadá, kromě problémů s imobilizérem, nic, proč by to nemělo fungovat, po pouhé výměně, zvlášť když v autě fungují další věci. Leda tak problém v drátech, ale docela bych se divil, kdyby to bylo na dvou autech najednou.
Případně mi zavolej na 608 600 360.
A k tomu vyřazení imobilizéru - chtělo by to podrobnější popis, aby to pochopili i ti, co je pro mě elektronika v autě něco sprostého. Prostě vyřazení imobilizéru z řídící jednotky motoru TD5 není všelék, že je tam toho víc, co nemusí fungovat. A hlavně, jak ověřit, že to doopravdy funguje jak si dotyčnej představuje. Není nic lepšího, než když majitel chce odstraňovat imobilizér, protože nefunguje zámek ve dveřích od kufru.
To mas tezky Tome, ja miluju vyrazovani IMA uz z principu

Pokud to resi to ze se auto hybe a jezdi tak je to asi jedina vec ktera lidi v tu danou chvili zajima, protoze prave ta sranda se zamkama a jinou nesmyslnou omackou typu spatne dalky, BCU atd. nikomu jeho problem neresi.
Kdyz si v lese nebo na Ukrajine tak chces at ti vrci motor.

Moje predstava spolehliveho auta neni o tom abych diky vadnemu zamku resil odtah. (viz. vetsina P38) nebo jezdil v domeni ze se mi toto muze stat. Hodne lidi nejen z fora toto uz zazilo. Behas kolem auta bezmocny a nevis co mas delat.
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Ale jo, já s tím souhlasím. Jenom už se mě na to několik lidí ptalo a téměř vždy byl problém jinde a vyřazení imobilizéru by jim stejně nepomohlo. Po opravě skutečného problému (výměna zámku ve dveřích, oprava dálkového ovládání a výměna obalu klíče) už jim imobilizér nevadil. A bez centrálního zamykání s dálkovým ovládáním nechtěl být nikdo.
P38 se svou úžasnou elektronikou je přece jenom trošku něco jiného.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Jednotku jsem měnil protože řešíme problém s načipováním kdy jedno auto nejede ve spodních otáčkách tak jsme chtěli jednotky prohodit a vyzkoušet načipování v druhém autě, tak nějak jsem tušil že to nepujde ale nečekal jsem že může nastat problém. Zvědavost vyhrála a takhle to dopadlo
zítra zavolám dík

zítra zavolám dík
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
MadTom píše:Ale jo, já s tím souhlasím. Jenom už se mě na to několik lidí ptalo a téměř vždy byl problém jinde a vyřazení imobilizéru by jim stejně nepomohlo. Po opravě skutečného problému (výměna zámku ve dveřích, oprava dálkového ovládání a výměna obalu klíče) už jim imobilizér nevadil. A bez centrálního zamykání s dálkovým ovládáním nechtěl být nikdo.P38 se svou úžasnou elektronikou je přece jenom trošku něco jiného.
Pozor central zustava a dalka pokoud je, tak taky. sranda je ze kdyz nekdo ztrati dalku tak je to cca 5000.
a porad ji muzes ztratit znovu....

Proto sem psal ze je to individualni. Kazdopadne u deset a vice let stareho auta je immo nesikovne maso ktere musi pryc

1.faze je vyrazeni EKA tedy moznost odblokovani auta nejen dalkou,ale i zamkem dveri.
2.faze je vyrazeni EKA a IMA motorove jednotky coz sebou prinasi vyhodu uplne nezavislo na ostatnich jednotkach (AS10,BCU)
V pripade selhani celeho systemu BCU (napr. utopeni auta) je mozno vozidlo porad nastartovat pokud jednotka motoru je dostatecne vysoko a neplave taky. Staci tedy pouze napeti na ECU motoru a otocit starterem.
Pri teto uprave nesviti zadna kontrolka, nehlasi nic chybu a nejsou pridane zadne omezeni funkce.
Jako bonus jde vypnout alarm a nebo naopak ho nechat zanuty pro pripad neopravnene manipulace s vozidlem.
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
To je docela zajímavej problém - jak už jsem psal, jednotky jsem mezi autama prohazoval několikrát a nikdy nebyl žádnej problém. Jediné co to chtělo, bylo spárovat imobilizér. A pro krátkej test, zda motor s danou jednotkou vrčí nebo ne bylo jedno, jestli je to Euro2 nebo Euro3, a jestli je to pro automat nebo manuál. Neřeším chyby, které se mohly v paměti jednotky objevit, ale pouze krátké odzkoušení, že motor vrčí a že jde trošku přidat plyn. Na to jsem ani nenastavoval vstřikovače nebo plynovej pedál. Pro dlouhou jízdu bych to ale nepoužil, tam už hrozí poškození motoru, když by se sešla blbá kombinace motoru a nastavení řídící jednotky - může dávat moc nafty a tím pádem mít moc horké výfukové plyny.lachimichal píše:Jednotku jsem měnil protože řešíme problém s načipováním kdy jedno auto nejede ve spodních otáčkách tak jsme chtěli jednotky prohodit a vyzkoušet načipování v druhém autě, tak nějak jsem tušil že to nepujde ale nečekal jsem že může nastat problém. Zvědavost vyhrála a takhle to dopadlo![]()
zítra zavolám dík
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Tak problém odstraněn díky MadTomovi .
Jednalo se o špatný spoj u čipu v řídící jednotce . V jedné jednotce jsme letovali čip nový a v druhé kde byl již čip dlouho se projevila stejná závada neskutečnou náhodou ve stejnou chvíli , proto jseme přisuzovali problém záměně jednotek a tohle nás vůbec nenapadlo.
Děkuju za radu.
Jednalo se o špatný spoj u čipu v řídící jednotce . V jedné jednotce jsme letovali čip nový a v druhé kde byl již čip dlouho se projevila stejná závada neskutečnou náhodou ve stejnou chvíli , proto jseme přisuzovali problém záměně jednotek a tohle nás vůbec nenapadlo.
Děkuju za radu.
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Jenom doplním - v obou případech šlo o "staré" jednotky, kde se čip řeší klasicky - vypájením původního, připájením patice a vložením nového čipu do patice, protože to ještě nejde jenom pomocí diagnostiky. Pokud to budete někdo dělat, stojí za to si pořídit správné nářadí - vyjímací pinzetu na PLCC pouzdra. Tou se dá totiž čip pokud je osazenej v patici korektně vyjmout, bez rizika poškození patice. Poškození bylo v obou případech uvnitř jednotky, kam se normálně nemusí vůbec lézt.
A drobnost - pokud bude někde chyba v komunikaci mezi procesorem v jednotce a čipem, tak se do ní nejspíš vůbec nepřipojíte přes nanocom, protože čip je v tomto případě paměť programu, tak pokud to nekomunikuje, je to jako pokud by jste v PC vyjmuli harddisk s operačním systémem. Taky se do něj nepřipojíte.
A drobnost - pokud bude někde chyba v komunikaci mezi procesorem v jednotce a čipem, tak se do ní nejspíš vůbec nepřipojíte přes nanocom, protože čip je v tomto případě paměť programu, tak pokud to nekomunikuje, je to jako pokud by jste v PC vyjmuli harddisk s operačním systémem. Taky se do něj nepřipojíte.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Přesně tak
možná ještě jaden poznatek zůstene svítit kontrolka přehřátí motoru.

možná ještě jaden poznatek zůstene svítit kontrolka přehřátí motoru.
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Proč musí být v okolí jen jeden klíček? Když jsem byl na vrcholu kreativity při programování BCU, tak jsem měl jeden klíč v zapalování a druhý na sedačce u řidiče. viz http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=23491MadTom píše: Další funkce je: LEARN SECURITY CODE - ta spáruje řídící jednotku motoru a řídící jednotku BCU (řeší mimo jiného klíče, zámky a dálkové ovládání). A potom už postupovat podle toho co Nanocom píše.
Na všechny víše uvedené testy musí být zapnutá elektrika a auto korektně odemčeno pomocí dálkového ovládání a ve spínací skříňce a okolí pouze jeden klíček.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o radu , problém s řídící jednotkou
Na sedačce asi vadit nebude. Jde o okolí spínací skříňky, kde je smyčka schopná klíč budit a vynuti si odpověď. A když těch klíčků bude víc, tak i odpověď může být od více naráz. Je to hlavně o omezení možných problémů - nejhůř se hledá něco co jednou jde a podruhé ne a není jasně vidět, že by se něco změnilo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo