Stěrače vs ostřikovače Disco III
Moderátor: Miky_CZ
Stěrače vs ostřikovače Disco III
Zdravím všechny, mám u Disca III tenhle problém: když zamáčknu páčku stěračů, což by mělo logicky vyvolat činnost předního ostřikovače+3 cykly stěračů, dojde k tomu, že stěrače se rozběhnou a sepne se ostřkovač zadního skla. Přitáhnu-li páčku k volantu, sepne ostřikovač předního skla a rozeběhne se zadní stěrač. Je v pořádku logické vysvětlení, že v přepínači pravé páčky se někdo hrabal a přehodil kablíky na konektorech ostřikovačů?? děkuji za radu či zkušenost.
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
A nemuzou byt spis prohozene kabely na motorcich ostrikovacu?
EDIT: tak se divam, ze ne, ma to jeden motorek pro oboji. Ale asi by na nem jeste mohly byt prohozene hadicky, ale ty by zase nemely byt natolik dlouhe, aby sly napojit naopak...
EDIT: tak se divam, ze ne, ma to jeden motorek pro oboji. Ale asi by na nem jeste mohly byt prohozene hadicky, ale ty by zase nemely byt natolik dlouhe, aby sly napojit naopak...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Díky moc..kde najdu motorek ostřikovačů a pokud je jen jeden, jak říkáš, co způsobuje, že jednou pumpuje dozadu a jednou dopředu?
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Motorek by mel byt klasicky primo na nadrzce ostrikovacu. Rekl bych, ze smer jeho chodu bude urcen tim, s jakou polaritou do nej ridici jednotka pusti napajeni. Ale konektor rozhodne nevypada, zeby sel zapojit naopak: http://www.roverparts.com/product/Img/Icn/DMC500010.jpg
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Znova dík...tak tedy teoreticky - když otočím kabely v konektoru (myslím v té části, která vede z instalace, nikoliv na části konektoru u čerpadla), mělo by to být ok, co myslíš??
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
No, ja bych spis rekl, ze by bylo lepsi najit pricinu, nez jen resit nasledek Takze bych se podival prave na ten konektor, kabliky k nemu a hadicky, jestli tam treba nebude poznat, co tam kdo udelal nestandardne... Ale jinak teda ano, rekl bych, ze prohozeni kabliku v konektoru by to melo vyresit.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Je ten motorek stejný i u D4?
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Bude stejny. Vsak d4 je d3
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- RomanPatrol
- Příspěvky: 111
- Registrován: 06 úno 2018 22:47
- tel.: +4207772036jedna pět
- auto: Patrol GU Y61
- Bydliště: Praha
Re: Stěrače vs ostřikovače Disco III
Jj, mění se na něm pouze polarita.
Range Rover L405 autobiography - bussines class, Nissan Patrol Y61 GU 3,0 l expediční,
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací