Disco 4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
SMAZIL
Příspěvky: 26
Registrován: 21 říj 2015 17:48
tel.: 602244088
auto: Defender,Disco 4
Bydliště: Opava

Disco 4

#1 Příspěvek od SMAZIL » 18 říj 2019 21:38

Potreboval bych se poradit.Chci si nechat u me Disco 4 zvysit vykon-tedy chipnout.Je to 3.0 TDV6 150 kW. Jake je rozumne zvyseni a hlavne na koho tady na Severni Morave bych se mel obrátit.

Predem diky za rady :grin:

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco 4

#2 Příspěvek od Hubert » 18 říj 2019 21:46

Je to nerozumné.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Disco 4

#3 Příspěvek od kaligula » 19 říj 2019 07:18

Zeptej se kokeška, ale ja bych to nedělal, o kolik navysis vykon o to ti prdne klika drive

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Disco 4

#4 Příspěvek od Badus » 19 říj 2019 09:38

Ja jsem nad tim premyslel taky. Ne kvuli vykonu, ale kvuli zmene krivky vykonu. Moje D4 ma zalostnej nastup odspodu. Nevim proc, ale slapnu na plyn a nejdriv se me to asi 3x zepta, jestli se chci fakt rozjet rychle a pak to teprve vystreli... nemuzu prijit na duvod uz asi 2 roky. Klesl jsem tak hluboko, ze jsem jel i do autorizaku. Tam mi ovsem asi za 6kil rekli, ze to je normalni, ze to je kvuli emisim takhle uskrceny. Ale to se mi nezda... pac bych rekl, ze jiny to nedelaji.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Disco 4

#5 Příspěvek od marwak » 19 říj 2019 12:10

Takhle se mi to docela dlouho chovalo, když jsem měl ucpané nebo nefunkční EGRy na D3. Pořád jsem laboroval a koumal. Nakonec jsem EGRy zaslepil a jezdí to už odspodu krásně. Je to vlastně taky svého druhu chiptuning :mrk
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Disco 4

#6 Příspěvek od Acon » 19 říj 2019 16:22

kaligula píše: 19 říj 2019 07:18 Zeptej se kokeška, ale ja bych to nedělal, o kolik navysis vykon o to ti prdne klika drive
To je podľa mňa nezmysel. Nech máš výkonu koľko chceš, vždy využívaš len zlomok. Ak budeš auto naháňať, tak je jedno ci má sériový, alebo zvýšený výkon. Ja mám tiež zvýšený výkon a v mojom jazdnom režime sa všetko deje v 2000ot +- 200. Zvýšený výkon využijem ozaj len raz za čas na pár sekúnd aj to bez potreby podradovať a vytáčať motor. Vždy je to o vodičovi. Hlavná výhoda je, že z miesta to ide okamžite a pri 2000ot radí. Teórií okolo kľuky je viac a všetko sú to teórie. Pax je taká, že tá kluka je tak navrhnutá zámerne. Ak by nie, už dávno to výrobca vyrieši. Pretože pre žiadneho motorára nie je problém vyrobiť motor co vydrží milión aj s jednou náplňou oleja. Ide o to, či chce. Ak má v motore jednu z cca 5% klúk čo sa má zlomiť, tak sa zlomí. Ak ju nemá tak vydrží. Moja teória o zlomených kluka h je, že za to môžu vibrácie. Buď od meniča, alebo vrtule chladiča.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
SMAZIL
Příspěvky: 26
Registrován: 21 říj 2015 17:48
tel.: 602244088
auto: Defender,Disco 4
Bydliště: Opava

Re: Disco 4

#7 Příspěvek od SMAZIL » 20 říj 2019 14:05

Tak ja se asi na to vykašlu :think :think :think

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco 4

#8 Příspěvek od habakuk » 21 říj 2019 07:34

Pokud nejsi spokojen s průběhem tak to nachipuj. K čemu ti bude auto s motorem se kterým nejsi spokojen? Pokud má klika prasknout tak praskne tak i tak. Aspoň si budeš moct říct no motor je sráč, ale aspoň slušně jel.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Disco 4

#9 Příspěvek od Badus » 21 říj 2019 09:05

Ja bych chtel vedet nazor Kokeska na to
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco 4

#10 Příspěvek od xxx » 21 říj 2019 10:53

nedoporučuje to a není to tak jednoduché, jako na D2

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Disco 4

#11 Příspěvek od Benjamin » 21 říj 2019 12:19

SMAZIL píše: 18 říj 2019 21:38 Potreboval bych se poradit.Chci si nechat u me Disco 4 zvysit vykon-tedy chipnout.Je to 3.0 TDV6 150 kW. Jake je rozumne zvyseni a hlavne na koho tady na Severni Morave bych se mel obrátit.

Predem diky za rady :grin:
Jsem se Tě chtěl zrovna zeptat, v jaké fázi jízdy máš pocit, že to auto nejede, protože já mám pocit, že to jede vcelku hodně a furt (když to teda zrovna jede), a to mám porovnání i s jinými auty (D3, X6 apod.).
Ale až teď mi došlo, že máš 150 kw verzi a já 180 kw verzi.

Na znalé: To by přeci neměl být takový problém, když motor a řídící komponenty jsou stejné? Nebo nejsou?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
SMAZIL
Příspěvky: 26
Registrován: 21 říj 2015 17:48
tel.: 602244088
auto: Defender,Disco 4
Bydliště: Opava

Re: Disco 4

#12 Příspěvek od SMAZIL » 21 říj 2019 17:43

Jsem hlavne nemel vyzkouset 180kW . Jinak to samozrejme zase takova hruza neni . Land Cruiser 127kW byl vetsi lenoch :rofl :rofl

Uživatelský avatar
SMAZIL
Příspěvky: 26
Registrován: 21 říj 2015 17:48
tel.: 602244088
auto: Defender,Disco 4
Bydliště: Opava

Re: Disco 4

#13 Příspěvek od SMAZIL » 21 říj 2019 17:47

A k motoru a komponentum : myslim si,ze je to stejne .
3.0 TDV6 je prece ve vsech Disco 4 ..

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco 4

#14 Příspěvek od xxx » 21 říj 2019 18:00

Ano, motor by měl být stejný, 2 turba, jen je naladěný na 155kW. Těžko říct proč :nech

majer1
Příspěvky: 530
Registrován: 15 lis 2017 06:34
auto: Land cruiser 120

Re: Disco 4

#15 Příspěvek od majer1 » 23 říj 2019 13:10

SMAZIL píše: 21 říj 2019 17:43 Jsem hlavne nemel vyzkouset 180kW . Jinak to samozrejme zase takova hruza neni . Land Cruiser 127kW byl vetsi lenoch :rofl :rofl

Jj toyota k tomu vydala ofiko Chip ale chtějí za to opet nesmysl jak už u Toyoty bývá...
Land Cruiser 120 D4D

Odpovědět