Disco 4
Moderátor: Miky_CZ
- SMAZIL
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 říj 2015 17:48
- tel.: 602244088
- auto: Defender,Disco 4
- Bydliště: Opava
Disco 4
Potreboval bych se poradit.Chci si nechat u me Disco 4 zvysit vykon-tedy chipnout.Je to 3.0 TDV6 150 kW. Jake je rozumne zvyseni a hlavne na koho tady na Severni Morave bych se mel obrátit.
Predem diky za rady
Predem diky za rady
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 4
Je to nerozumné.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Disco 4
Zeptej se kokeška, ale ja bych to nedělal, o kolik navysis vykon o to ti prdne klika drive
Re: Disco 4
Ja jsem nad tim premyslel taky. Ne kvuli vykonu, ale kvuli zmene krivky vykonu. Moje D4 ma zalostnej nastup odspodu. Nevim proc, ale slapnu na plyn a nejdriv se me to asi 3x zepta, jestli se chci fakt rozjet rychle a pak to teprve vystreli... nemuzu prijit na duvod uz asi 2 roky. Klesl jsem tak hluboko, ze jsem jel i do autorizaku. Tam mi ovsem asi za 6kil rekli, ze to je normalni, ze to je kvuli emisim takhle uskrceny. Ale to se mi nezda... pac bych rekl, ze jiny to nedelaji.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Disco 4
Takhle se mi to docela dlouho chovalo, když jsem měl ucpané nebo nefunkční EGRy na D3. Pořád jsem laboroval a koumal. Nakonec jsem EGRy zaslepil a jezdí to už odspodu krásně. Je to vlastně taky svého druhu chiptuning
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Disco 4
To je podľa mňa nezmysel. Nech máš výkonu koľko chceš, vždy využívaš len zlomok. Ak budeš auto naháňať, tak je jedno ci má sériový, alebo zvýšený výkon. Ja mám tiež zvýšený výkon a v mojom jazdnom režime sa všetko deje v 2000ot +- 200. Zvýšený výkon využijem ozaj len raz za čas na pár sekúnd aj to bez potreby podradovať a vytáčať motor. Vždy je to o vodičovi. Hlavná výhoda je, že z miesta to ide okamžite a pri 2000ot radí. Teórií okolo kľuky je viac a všetko sú to teórie. Pax je taká, že tá kluka je tak navrhnutá zámerne. Ak by nie, už dávno to výrobca vyrieši. Pretože pre žiadneho motorára nie je problém vyrobiť motor co vydrží milión aj s jednou náplňou oleja. Ide o to, či chce. Ak má v motore jednu z cca 5% klúk čo sa má zlomiť, tak sa zlomí. Ak ju nemá tak vydrží. Moja teória o zlomených kluka h je, že za to môžu vibrácie. Buď od meniča, alebo vrtule chladiča.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- SMAZIL
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 říj 2015 17:48
- tel.: 602244088
- auto: Defender,Disco 4
- Bydliště: Opava
Re: Disco 4
Tak ja se asi na to vykašlu
Re: Disco 4
Pokud nejsi spokojen s průběhem tak to nachipuj. K čemu ti bude auto s motorem se kterým nejsi spokojen? Pokud má klika prasknout tak praskne tak i tak. Aspoň si budeš moct říct no motor je sráč, ale aspoň slušně jel.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco 4
nedoporučuje to a není to tak jednoduché, jako na D2
Re: Disco 4
Jsem se Tě chtěl zrovna zeptat, v jaké fázi jízdy máš pocit, že to auto nejede, protože já mám pocit, že to jede vcelku hodně a furt (když to teda zrovna jede), a to mám porovnání i s jinými auty (D3, X6 apod.).
Ale až teď mi došlo, že máš 150 kw verzi a já 180 kw verzi.
Na znalé: To by přeci neměl být takový problém, když motor a řídící komponenty jsou stejné? Nebo nejsou?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- SMAZIL
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 říj 2015 17:48
- tel.: 602244088
- auto: Defender,Disco 4
- Bydliště: Opava
Re: Disco 4
Jsem hlavne nemel vyzkouset 180kW . Jinak to samozrejme zase takova hruza neni . Land Cruiser 127kW byl vetsi lenoch
- SMAZIL
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 říj 2015 17:48
- tel.: 602244088
- auto: Defender,Disco 4
- Bydliště: Opava
Re: Disco 4
A k motoru a komponentum : myslim si,ze je to stejne .
3.0 TDV6 je prece ve vsech Disco 4 ..
3.0 TDV6 je prece ve vsech Disco 4 ..
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco 4
Ano, motor by měl být stejný, 2 turba, jen je naladěný na 155kW. Těžko říct proč
Re: Disco 4
Jj toyota k tomu vydala ofiko Chip ale chtějí za to opet nesmysl jak už u Toyoty bývá...
Land Cruiser 120 D4D