Miloš II píše:Tak kaple vydrátovaná jenom protáhnout vodiče skrz palubku. Miloš II
" WINDOVS - Vista "





Moderátor: Miky_CZ
Miloš II píše:Tak kaple vydrátovaná jenom protáhnout vodiče skrz palubku. Miloš II
RudaK píše:Miloš II píše:Tak kaple vydrátovaná jenom protáhnout vodiče skrz palubku. Miloš II
" WINDOVS - Vista "![]()
![]()
![]()
![]()
Miloš II píše:RudaK píše:
" WINDOVS - Vista "![]()
![]()
![]()
![]()
Nechápu co tím básník chtěl říct
![]()
MilošII
RudaK píše:Miloš II píše:Nechápu co tím básník chtěl říct
![]()
MilošII
Aby to nezakokrhalo.
Já sem si do teď myslel, že jediným důvodem měření teploty výfukových plynů u Td5 je varování před nepříjemným prasknutím výfukového potrubí, nebo jeho šteftů. Potom je jedno, kde to máte. Obvyklé teploty odpozorujete při běžném ježdění a potom už víte, kdy je to moc. Tím spíš by mě zajímala teplota potrubí co nejblíž hlavy, protože před turbem už nic nepraská. nebo se mýlím?petrtri píše:Panove pozor, davat cidlo do zaslepky EGR je blbost. Puvodne jsem ho tam dal taky, ale nejak se mi to nezdalo. Po mereni infra teplomerem a profi dotekovym jsem zjistil ze cidlo u EGR ukazuje skoro o 200 stupnu min nez primo pred turbem. Takze pro spravne mereni vyvrtat diru a cidlo na konec svodu pred turbo.
Tome, u aut ti věřím, protože musím, ale tohle s těmi leteckými je hovadina, otočená opačně....MadTom píše:Měření teploty EGR je docela běžné u leteckých pístových motorů - ty přece jenom běhají v trošku jiným režimu, než motory v autě a navíc jsou to motory "benzínové" a tam reálně hrozí upálení výfukových ventilů.
V přeplňovaného naftového motoru hrozí primárně poškození turba.
Jeden dotaz - jak jsi poznal ten rozdíl 200stupňů? Podle teploty svodů měřené zvenku, nebo podle teploty plynů, měřené současně dvěma čidly? Ono totiž teplota svodů v blízkosti hlavy bude docela pěkně ovlivňovaná odvodem tepla do hlavy jako takové.