... je viacej variant ako na to. Najjednoduchsia je zaslepenie jednou zaslepkou za coolerom. Potom zaslepenie zberneho vyfukoveho potrubia a zaslepenie coolera na oboch stranach. Pripadne cele vyhodenie systemu ale to uz je bavenie sa aj s chladiacou sustavou.libovka píše:Jinak já ho vyhodil úplně a nepozoroju že by se to hůř ohřívalo.
TD5 EGR ventil
Moderátor: Miky_CZ
Re: TD5 EGR ventil
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 159
- Registrován: 01 úno 2011 18:58
- tel.: 0918334337
- auto: DiscoveryII
- Bydliště: Šumiac
Re: TD5 EGR ventil
Mam aj ja chladič a nechcem to všetko vyberať.Stačí len dať zaslepku??Robí tu niekto tie zaslepky?MadTom píše:Ad 15p a Euro3 - koukni se do techničáku, tam by mělo být napsané, jaké normy to splňuje. docedu si představit 15p s Euro2 - čili bez chlazeného EGRu. On tam kromě chlazení je ještě jeden rozdíl - ten Euro3 EGR má ještě druhej ventil ovládanej podtlakem z druhýho regulátoru - v principu je to škrtící klapka v sání.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 EGR ventil
Si ji vystříhni z plechu a vlož ji mezi příruby u EGR chladiče.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
Záslepku z min 3mm materiálu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 EGR ventil
Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
Tak si to tak udělej a dopadneš jak já. Taky mě říkaly dej tam jenom slabej plech a hotovo stačí to jenom zaslepit.libovka píše:Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.
Tak sem tak udělal a dopadlo to následovně. Vlivem vysokých teplot a rozdílných tlaků to ten plíšek neudržel kus ho upadlo a padlo mě to do turba které to zaseklo. Naštěstí to tam padlo při chcípnutí motoru takže se nic nestalo ale mohlo se to dostat do sání a dopadlo by to mnohem hůř. Takže jsem měl nakonec veliké štěstí. Takže žádej slabej plíšek ale min 3mm.
přikládám foto:
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 EGR ventil
No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv.Čím dál od svodů tím líp.Já taky celou dobu píšu aby to dal mezi příruby k EGR chladiči.Tam takové teploty nejsou takže se to jentak nepropálí.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv.Čím dál od svodů tím líp.Já taky celou dobu píšu aby to dal mezi příruby k EGR chladiči.Tam takové teploty nejsou takže se to jentak nepropálí.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
Jak víš, kde jsem to měl.libovka píše:No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv....
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 EGR ventil
Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.
Re: TD5 EGR ventil
Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí
Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj
Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?
Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj
Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
Usuzuješ, ale nevíš tak to nedělej. Měl jsem to to až za egrem. Stalo se mě to až po dvou letech bezproblémového provozu.libovka píše:Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.
nechci se hádat ani prudit. Moje doporučení je dát zátku z min 3mm plechu. Nehrozí žádné nebezpečí toho že by se cokoliv odlomilo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: TD5 EGR ventil
mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Re: TD5 EGR ventil
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Zkušenost stím má asi každej tady pročti si tohle vlákno je to tu i s obrázkama
Re: TD5 EGR ventil
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
tie som to mal krive, ale original podlozka pod EGR to vytesnila...MarekS píše:Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí
Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj
Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?
Re: TD5 EGR ventil
díky za info , na ten material se zeptam.vladob8 píše:Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta
Re: TD5 EGR ventil
Tuhle sadu jsem teď o víkendu namontoval. Je to ocel s pozinkem, sedí pěkně. Trubka s přírubou na sání není vařená ale tvrdě pájená - měl jsem z toho fedry, ale naši firemní motoráři mě ubezpečili, že se na tom můžu klidně oběsit a díky tomu to není ani pokroucené.vladob8 píše:Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta
Celkově příjemná práce na 2 hodiny i s úklidem garáže
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
Re: TD5 EGR ventil
Visby má recht . Já mám auto 08/2004, psanou Euro 3 a chladič tam nebyl (teď už tam není ani EGR). Zato 2 ovládací hadičky tam byly.visby píše:ako som spominal, na euro3 ti chladic nepomoze (jednak preto ze dodrzanie normy najviac riesi zvysenie vstrekovacieho tlaku).MadTom píše:A ještě jeden nápad - podívat se, jestli je to auto Euro2 nebo Euro3. Ono totiž je možné, že ho někdo na Euro3 upravil - v Německu jsem zahlédl nabídky na tuto úpravu - kvůli jejich emisním známkám a omezení vjezdu do měst.
inak zvysovanie euro noriem (3->4, 2->3) sa robi vacsinou filtrami, velmi casto to riesia kemperi nad 3.5t. je to drahe jak hovado, kedze ide vacsinou o aktivne filtre, ktore sa same vedia regenerovat a podobne
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
Re: TD5 EGR ventil
Na bazoši je sada pro zaslepeni EGR na TD5 co se dohodnout a zkusi udelat hromadnou objednavku treba bude sleva.