Konec radosti - něco s dofukováním měchů

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
porki
Příspěvky: 39
Registrován: 19 led 2010 09:10
auto: Land Rover Discovery

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#21 Příspěvek od porki » 14 srp 2010 14:18

Tak mám taky problém s měchama... Dnes jsem je chtěl nafouknout, což se povedlo, ale jeden se nafoukl nějak vic než je normální a od té doby se ani za nic nechtějí vyfouknout... Nevím, jestli se to dá vyfouknout nějak ručně? Prd tomu rozumím a sám se bojím něco rozdělávat... Na první pohled není nikde nic vidět co by se dalo nějak odpojit...
opravy notebooků rychle a profesionálně na komponentové úrovni

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#22 Příspěvek od Acon » 14 srp 2010 16:11

mne to zblblo len raz a to som ho mal dialkáčom úplne vypustené. Odpojil som baterku na asi 5min, spojil som kontakty, aby sa vybili kondíky (ak tam nejaké sú), znova zapojil a všetko fungovalo OK.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#23 Příspěvek od default » 15 srp 2010 01:00

porki píše:Tak mám taky problém s měchama... Dnes jsem je chtěl nafouknout, což se povedlo, ale jeden se nafoukl nějak vic než je normální a od té doby se ani za nic nechtějí vyfouknout... Nevím, jestli se to dá vyfouknout nějak ručně? Prd tomu rozumím a sám se bojím něco rozdělávat... Na první pohled není nikde nic vidět co by se dalo nějak odpojit...
Asi tak pod sedadlem řidiče je na spodku taková krabička, do které vede spousta drátů a hadičky. Sundat víko, a vepředu jsou takové ventily, do nichž vedou ty hadice od měchů. Stačí povolit (mám pocit že stranová osmička) a auto se vyfoukne. Pak bych to opět dotáhl, a zkusil nastartovat.

Jinak můj problém spočíval v tom, že odešly OBA měchy najednou. Jeden jsem koupil u Slámiče (děkuju) a druhý jsem zreklamoval v Nové Pace. Byl rok a čtvrt starý... S tím novým to jezdí daleko lépe.
Tentokrát jsem čaj a sušenky nedostal... asi ta krize nebo co.
Po drobném dohadování se servisákem jsem se obrátil na majitele, a nestačil jsem se divit... vyhověl mi úplně se vším. Nejraději bych byl, kdyby se přestěhovali blíž k Praze...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#24 Příspěvek od eliott » 16 srp 2010 00:41

porki píše:Tak mám taky problém s měchama... Dnes jsem je chtěl nafouknout, což se povedlo, ale jeden se nafoukl nějak vic než je normální a od té doby se ani za nic nechtějí vyfouknout... Nevím, jestli se to dá vyfouknout nějak ručně? Prd tomu rozumím a sám se bojím něco rozdělávat... Na první pohled není nikde nic vidět co by se dalo nějak odpojit...
Takhle nějak se to chová když ukazuje čidlo výšky špatně.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Saul
Příspěvky: 183
Registrován: 23 srp 2016 09:04

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#25 Příspěvek od Saul » 08 lis 2017 08:25

Zdravím, mám zvláštní závadu na měchách D2. Po jakkoli dlouhé cestě zastavím a teprve po chcípnutí auta se občas spustí kompresor na měchy (auto je v normální výšce). Kdyz znovu nastartuji tak okamžitě přestane foukat. Kdyz v tu chvíli popojedu a zase chcipnu, tak se nic nezmění a zase se spustí. Pokud ale ujedu pár km, tak se to občas hodí do normálu. Jednou jsem to nechal běžet a sledoval za jak dlouho se to vypne samo. Vydržel jsem to hodinu a půl a pak vytáhnu pojistku. To je jediný spolehlivý řešení. Když pojistku vrátím třeba za hodinu, tak se kompresor zase spustí. Když jí ale vytáhnu večer a vracím ji při odjezdu ráno, ještě se mi nestalo, že by se opět spustil. Vážně mě to začíná iritovat, protože se to stane zhruba každé páté zastavení. Už přemýšlím, že přidám vypínač do kabiny, protože lítat furt pod kapotu mě fakt nebaví... má někdo nějaký tip?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#26 Příspěvek od MadTom » 08 lis 2017 09:36

Pro začátek diagnostiku - jestli někde něco nehází jako chybu. Druhá věc je kontrola čidel výšky na zadní nápravě - jestli některé nekecá/nemá shnilý konektor nebo kabel k němu/není mechanicky poškozené že by mělo snahu zadrhávat.. A samozřejmě jarovou vodu a zkusit, zda někde neutíká vzduch a auto se to jenom nesnaží dorovnávat.
Mě to podobné věci dělá, pokud dám auto na nabíječku - když už je hlavní baterka nabitá a drží se na ní napětí odpovídající napětí za běžícího motoru. Proč netuším. Většinou nabíječku odpojím dřív.
Chování elektroniky SLS je docela pěkně popsané v RAVE.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Saul
Příspěvky: 183
Registrován: 23 srp 2016 09:04

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#27 Příspěvek od Saul » 08 lis 2017 12:26

Díky za reakci. Takový postup bych zvolil, protože tu toho o tom bylo už napsáno nepřeberné množství a neotravoval bych s tím. Mě se do toho nechce pouštět, protože mě zaráží, že jakmile nastartuju, tak kompresor přestane tlačit. Přece by to na to nemělo mít vliv jestli je nastartovaný, nebo není... nebo jsem mimo? Je tu ještě krajní řešení - vykuchat a dát pružiny. BTW. kdybych se pro to rozhodl, byl by tu zájemce o to co mi zbude včetně kompresoru (ten je evidentně funkční :grin: )?

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#28 Příspěvek od pojir » 08 lis 2017 12:30

O to se zajemci vzdycky najdou. Ja bych treba rezervni kompresor vzal, ale protoze ho nepotrebuju akutne, tak samozrejme jedine za levno :)
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Odpovědět