Reset jednotky topeni u D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
ondra D3
Příspěvky: 155
Registrován: 05 led 2014 11:57
tel.: 73904889dva
auto: Pořád něco jinýho
Bydliště: Jedomělice

Re: Reset jednotky topeni u D3

#121 Příspěvek od ondra D3 » 04 pro 2018 20:32

Člověk nemusí být úplně manuálně zručnej. Myslím,podle toho videa, sem na tom byl stejně. Vyndat, vyčistit,trochu benzínu,vypálit a tři roky maká jak má.
Já sem všudezdejší!

jan.klazar@gmail.com
Příspěvky: 29
Registrován: 29 lis 2018 19:43
tel.: 777897147
auto: LRD3 2005 TDV6 SE

Re: Reset jednotky topeni u D3

#122 Příspěvek od jan.klazar@gmail.com » 10 pro 2018 15:01

tom199 píše: 03 pro 2018 14:44 Ten zvuk od 0:25 je odvětrávání spalovací komory aby se zabránilo přehřátí po náhlém zhasnutí plamene, řešil jsem podobný zvuk a chování na benzínovém webastu, myslím že mi měnili žhavení a čistili hořák + komoru...
No já jsem po dalším bádání zjistil, že jsou dva starty, studený a teplý. Podle toho jaká je teplota při zapalování tak adekvátně startuje i spalinový ventilátor. Proto to chytá ráno ale pak už ne...

reblack
Příspěvky: 9
Registrován: 23 říj 2018 16:05

Re: Reset jednotky topeni u D3

#123 Příspěvek od reblack » 10 led 2019 14:52

Zdravím, jako čerstvý majitel Diskošky a jásání nad všema funkcemi, jsem taky objevil, že mám zabudovaný webasto thermo V. Abych si ověřil, že funguje tak jak má, spíchnul jsem podle návodu od Notixe a z disco3.uk z kabelu KKV VAG a pár drátků diagnostiku. Jeden poznatek jestli při spuštění diagnostiky Vám to nic neukáže jako že se diagnostika nepřipojí zkuste prohodit pin uzemnění na kkl kabelu z 4 na 5 nebo opačně. Jsem se rozčiloval dva dny že to nefunguje, než jsem si opravdu přečetl poznámku v diagramu že může být uzemnění na 4 i 5 pinu :D.... Proč to píšu ... kdyby někdo z brňáku a okolí neměl chuť si hrát s pájkou tak nabízím pomoc při reset jednotky webasta a případně i dignostiku chyb přes i-carsoft (https://www.icarsoft.eu/cr-pro) :) Protože jak sem četl že si někdo vezme v servisu 700-1500 Kč za 5 minutovou operaci mě přijde už jako moooc, když to jde i jinak :). Jinak na jsem furt na vážkách jaký ovládání k tomu připojit, jestli Altox nebo vychvalovaný Bell či origo hodiny :) asi to vidím na ten Altox komfort v ovládání a nemuset tahat ještě další ovladač u sebe

Majk
Přílohy
IMG_20190107_133656.jpg
IMG_20190107_133704.jpg
IMG_20190107_134649.jpg

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Reset jednotky topeni u D3

#124 Příspěvek od Badus » 10 led 2019 15:25

Altox funguje skvele. Mam ho 5 let na dvou autech a nemel jsem nikdy zadny problem. Jen proste musis mit druhou SIMku v aute, ktera umi Data a nejlepe i SMS a jeji provoz neco malo mesicne stoji...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Reset jednotky topeni u D3

#125 Příspěvek od marwak » 10 led 2019 15:31

Badus píše: 10 led 2019 15:25 Altox funguje skvele. Mam ho 5 let na dvou autech a nemel jsem nikdy zadny problem. Jen proste musis mit druhou SIMku v aute, ktera umi Data a nejlepe i SMS a jeji provoz neco malo mesicne stoji...
Souhlas, za mě taky maximální spokojenost po dvou sezónách, letos jsem navíc ještě rozšířil i na doplněk pro vyhřívání kabiny.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

jan.klazar@gmail.com
Příspěvky: 29
Registrován: 29 lis 2018 19:43
tel.: 777897147
auto: LRD3 2005 TDV6 SE

Re: Reset jednotky topeni u D3

#126 Příspěvek od jan.klazar@gmail.com » 12 led 2019 23:45

ondra D3 píše: 04 pro 2018 20:32 Člověk nemusí být úplně manuálně zručnej. Myslím,podle toho videa, sem na tom byl stejně. Vyndat, vyčistit,trochu benzínu,vypálit a tři roky maká jak má.
Dal jsem na tvé rady a ve spolupráci s:
1. https://www.youtube.com/watch?v=IQ-lRnmGzLg
2. https://www.disco3.co.uk/forum/topic136766.html

Poznatky:
Nepodařilo se mi vyndat webasto včetně výfuku, dole pod motorem drží v objímce ze které jsem ten výfuk prostě nevytáhl.
Bacha na pružinku/drátek co drží žavičku, mně se vypružila a odlétla do největšího bordelu v dílně, měl jsem poměrně hoňku sehnat jinou :Ja blb:
Pro čištění jsem použil čistič egr ventilu. :yes
Fakt se toho nebojte, jde to.

Výsledek: Už to funguje :)

jan.klazar@gmail.com
Příspěvky: 29
Registrován: 29 lis 2018 19:43
tel.: 777897147
auto: LRD3 2005 TDV6 SE

Re: Reset jednotky topeni u D3

#127 Příspěvek od jan.klazar@gmail.com » 12 led 2019 23:51

No teď když už mi to taky funguje a vím, že jsem ušetřil za nový hořák tak se vracím k myšlence vzdáleného startu webasta :Pohoda:
Badus píše: 10 led 2019 15:25 Altox funguje skvele. Mam ho 5 let na dvou autech a nemel jsem nikdy zadny problem. Jen proste musis mit druhou SIMku v aute, ktera umi Data a nejlepe i SMS a jeji provoz neco malo mesicne stoji...
Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Předpokládám, že se bavíme o variantě bez GPS loggeru.

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Reset jednotky topeni u D3

#128 Příspěvek od marwak » 13 led 2019 00:18

jan.klazar@gmail.com píše: 12 led 2019 23:51 Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Předpokládám, že se bavíme o variantě bez GPS loggeru.
Ano, je to bez GPS. Nemusíš mít nutně SIMku s daty, ale pak jde topení ovládat jen SMSkama nebo voláním v předepsaném formátu na dané číslo. Navíc jakákoliv stavová SMS od Altoxu, která ti přijde zpět se ti bude na té SIMce účtovat za cenu odeslané SMS. Pokud máš na ní data a používáš tím pádem k ovládání aplikaci na svém mobilu, tak je to uživatelsky asi tak o 100% lepší a navíc to ani ve výsledku nevyjde nijak moc dráž, protože spotřeba dat na SIMce v autě je minimální... A některé věci přes SMS nejdou vůbec - třeba plánovat spuštění dopředu - třeba když brzo ráno někam jedeš a víš, že bude hodně zima a potřebuješ auto začít nahřívat třeba 40 minut předem, ale vstáváš až 20 minut před odjezdem. Appka to umí, SMSky ne (leda nějaké odložené odeslání SMS, ale to už je asi věc mobilu a netuším, jestli to jde).

Osobně jsem to první rok měl taky bez dat, protože se mi to nechtělo řešit. Teď to mám přes appku a je to fakt o hodně jednodušší a pohodlnější (především pokud chceš vidět stav - teplotu, napětí atd., což se někdy docela hodí). Ale nutnost to není, fungovat ti to bude i se SIMkou bez dat.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

jan.klazar@gmail.com
Příspěvky: 29
Registrován: 29 lis 2018 19:43
tel.: 777897147
auto: LRD3 2005 TDV6 SE

Re: Reset jednotky topeni u D3

#129 Příspěvek od jan.klazar@gmail.com » 13 led 2019 08:12

marwak píše: 13 led 2019 00:18
jan.klazar@gmail.com píše: 12 led 2019 23:51 Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Předpokládám, že se bavíme o variantě bez GPS loggeru.
Ano, je to bez GPS. Nemusíš mít nutně SIMku s daty, ale pak jde topení ovládat jen SMSkama nebo voláním v předepsaném formátu na dané číslo. Navíc jakákoliv stavová SMS od Altoxu, která ti přijde zpět se ti bude na té SIMce účtovat za cenu odeslané SMS. Pokud máš na ní data a používáš tím pádem k ovládání aplikaci na svém mobilu, tak je to uživatelsky asi tak o 100% lepší a navíc to ani ve výsledku nevyjde nijak moc dráž, protože spotřeba dat na SIMce v autě je minimální... A některé věci přes SMS nejdou vůbec - třeba plánovat spuštění dopředu - třeba když brzo ráno někam jedeš a víš, že bude hodně zima a potřebuješ auto začít nahřívat třeba 40 minut předem, ale vstáváš až 20 minut před odjezdem. Appka to umí, SMSky ne (leda nějaké odložené odeslání SMS, ale to už je asi věc mobilu a netuším, jestli to jde).

Osobně jsem to první rok měl taky bez dat, protože se mi to nechtělo řešit. Teď to mám přes appku a je to fakt o hodně jednodušší a pohodlnější (především pokud chceš vidět stav - teplotu, napětí atd., což se někdy docela hodí). Ale nutnost to není, fungovat ti to bude i se SIMkou bez dat.
Super, díky za upřesnění!

Ještě dotaz, patří to asi už do jiného tématu ale našel jsem to asi na dvou vláknech a nevím jak to dopadlo. Údajně býval problém (myslím si že spíš auta než ovládání typu Altox), že když se otevřeli dveře tak to zdechlo, pak jsi startoval a zase se to startovalo atd. Jak to Funguje tobě?
Představuju si to takto, vím že ráno budu mezi 7:00 a 8:00 čtyřikrát startovat a popojíždět jeden až tři kilometry. Rád bych pomocí Altoxu Webasto pustil od 6:45 do 8:00 a věděl, že nebudu zase druhý den řešit zablokování aj. problémy spojené s častými starty webasta.

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Reset jednotky topeni u D3

#130 Příspěvek od Badus » 13 led 2019 17:47

U D3 Ti to vypne vzdycky. Ale mohlo by to jit asi nejakym premostenim vypnout.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Reset jednotky topeni u D3

#131 Příspěvek od marwak » 14 led 2019 06:50

jan.klazar@gmail.com píše: 13 led 2019 08:12 Ještě dotaz, patří to asi už do jiného tématu ale našel jsem to asi na dvou vláknech a nevím jak to dopadlo. Údajně býval problém (myslím si že spíš auta než ovládání typu Altox), že když se otevřeli dveře tak to zdechlo, pak jsi startoval a zase se to startovalo atd. Jak to Funguje tobě?
Představuju si to takto, vím že ráno budu mezi 7:00 a 8:00 čtyřikrát startovat a popojíždět jeden až tři kilometry. Rád bych pomocí Altoxu Webasto pustil od 6:45 do 8:00 a věděl, že nebudu zase druhý den řešit zablokování aj. problémy spojené s častými starty webasta.
Je to jak píše Badus. To je největší slabina Altoxu (i když je to funkce auta), ale taky se na to dá zvyknout. Prostě jakmile běží Webasto bez nastartovaného motoru a otevřeš dveře, tak se vypne a nahlásí chybu. Sice se tím nijak nezablokuje, protože Altox s tím počítá a tyhle chyby způsobené otevřením dveří automaticky hned maže, ale hořák ti to vypne. Takže scénář, který popisuješ možný není. Je to ale vlastnost auta, ne Altoxu, takže nevím, zda to něco jiného umí vyřešit lépe. Klasický průběh teda je pustit s dostatečným předstihem před první jízdou bufík telefonem a nastavit dobu tak, aby se krátce před nástupem do auta vypnul. Pak se po nastartování spustí sám znovu. Pokud popojíždíš na čtyřikrát, tak se ti bude i Webasto spouštět čtyřikrát.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Reset jednotky topeni u D3

#132 Příspěvek od Maxsel » 14 led 2019 21:47

Tomu vypínání jsem taky chvíli věřil, když mi zezačátku na RRS zlobilo Webasto, ale po rozchození mi ani RRS, ani D3 při otevření dveří Webasto nevypínali a myslím, že mi ho nevypíná ani D4. Na té jsem to ale zatím nemusel ověřovat, protože nemusím otevírat dveře abych např. oškrabal okno.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Reset jednotky topeni u D3

#133 Příspěvek od marwak » 14 led 2019 22:53

Maxsel píše: 14 led 2019 21:47 Tomu vypínání jsem taky chvíli věřil, když mi zezačátku na RRS zlobilo Webasto, ale po rozchození mi ani RRS, ani D3 při otevření dveří Webasto nevypínali a myslím, že mi ho nevypíná ani D4. Na té jsem to ale zatím nemusel ověřovat, protože nemusím otevírat dveře abych např. oškrabal okno.
Při nastartovaném motoru ne, ale při předehřevu bez motoru vždycky. Několikrát jsem na to ze začátku zapomněl a pokaždé přišla chybová SMS a vyplo se to. Ale pokud je to nastavitelné a někdo ví, jak to přenastavit nebo obejít, tak sem s tím, rád se poučím...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

jan.klazar@gmail.com
Příspěvky: 29
Registrován: 29 lis 2018 19:43
tel.: 777897147
auto: LRD3 2005 TDV6 SE

Re: Reset jednotky topeni u D3

#134 Příspěvek od jan.klazar@gmail.com » 14 led 2019 23:19

Už jsem tu na fóru taky něco přečetl a motá se mi to dohromady ale myslím, že o tom byla zmínka i tady http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 9e#p137509
Obávám se, že je to stejně informace na nic :S

Odpovědět