Re: Reset jednotky topeni u D3
Napsal: 04 pro 2018 20:32
Člověk nemusí být úplně manuálně zručnej. Myslím,podle toho videa, sem na tom byl stejně. Vyndat, vyčistit,trochu benzínu,vypálit a tři roky maká jak má.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
No já jsem po dalším bádání zjistil, že jsou dva starty, studený a teplý. Podle toho jaká je teplota při zapalování tak adekvátně startuje i spalinový ventilátor. Proto to chytá ráno ale pak už ne...
Souhlas, za mě taky maximální spokojenost po dvou sezónách, letos jsem navíc ještě rozšířil i na doplněk pro vyhřívání kabiny.
Dal jsem na tvé rady a ve spolupráci s:
Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Ano, je to bez GPS. Nemusíš mít nutně SIMku s daty, ale pak jde topení ovládat jen SMSkama nebo voláním v předepsaném formátu na dané číslo. Navíc jakákoliv stavová SMS od Altoxu, která ti přijde zpět se ti bude na té SIMce účtovat za cenu odeslané SMS. Pokud máš na ní data a používáš tím pádem k ovládání aplikaci na svém mobilu, tak je to uživatelsky asi tak o 100% lepší a navíc to ani ve výsledku nevyjde nijak moc dráž, protože spotřeba dat na SIMce v autě je minimální... A některé věci přes SMS nejdou vůbec - třeba plánovat spuštění dopředu - třeba když brzo ráno někam jedeš a víš, že bude hodně zima a potřebuješ auto začít nahřívat třeba 40 minut předem, ale vstáváš až 20 minut před odjezdem. Appka to umí, SMSky ne (leda nějaké odložené odeslání SMS, ale to už je asi věc mobilu a netuším, jestli to jde).jan.klazar@gmail.com píše: ↑12 led 2019 23:51 Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Předpokládám, že se bavíme o variantě bez GPS loggeru.
Super, díky za upřesnění!marwak píše: ↑13 led 2019 00:18Ano, je to bez GPS. Nemusíš mít nutně SIMku s daty, ale pak jde topení ovládat jen SMSkama nebo voláním v předepsaném formátu na dané číslo. Navíc jakákoliv stavová SMS od Altoxu, která ti přijde zpět se ti bude na té SIMce účtovat za cenu odeslané SMS. Pokud máš na ní data a používáš tím pádem k ovládání aplikaci na svém mobilu, tak je to uživatelsky asi tak o 100% lepší a navíc to ani ve výsledku nevyjde nijak moc dráž, protože spotřeba dat na SIMce v autě je minimální... A některé věci přes SMS nejdou vůbec - třeba plánovat spuštění dopředu - třeba když brzo ráno někam jedeš a víš, že bude hodně zima a potřebuješ auto začít nahřívat třeba 40 minut předem, ale vstáváš až 20 minut před odjezdem. Appka to umí, SMSky ne (leda nějaké odložené odeslání SMS, ale to už je asi věc mobilu a netuším, jestli to jde).jan.klazar@gmail.com píše: ↑12 led 2019 23:51 Dle toho co jsem se dočetl se taky chystám do Altoxu. Jen nerozumím proč potřebuji SIMku s daty, měl jsem za to, že ovládání funguje přes aplikaci která generuje sms zprávy. Nebo ne?
Předpokládám, že se bavíme o variantě bez GPS loggeru.
Osobně jsem to první rok měl taky bez dat, protože se mi to nechtělo řešit. Teď to mám přes appku a je to fakt o hodně jednodušší a pohodlnější (především pokud chceš vidět stav - teplotu, napětí atd., což se někdy docela hodí). Ale nutnost to není, fungovat ti to bude i se SIMkou bez dat.
Je to jak píše Badus. To je největší slabina Altoxu (i když je to funkce auta), ale taky se na to dá zvyknout. Prostě jakmile běží Webasto bez nastartovaného motoru a otevřeš dveře, tak se vypne a nahlásí chybu. Sice se tím nijak nezablokuje, protože Altox s tím počítá a tyhle chyby způsobené otevřením dveří automaticky hned maže, ale hořák ti to vypne. Takže scénář, který popisuješ možný není. Je to ale vlastnost auta, ne Altoxu, takže nevím, zda to něco jiného umí vyřešit lépe. Klasický průběh teda je pustit s dostatečným předstihem před první jízdou bufík telefonem a nastavit dobu tak, aby se krátce před nástupem do auta vypnul. Pak se po nastartování spustí sám znovu. Pokud popojíždíš na čtyřikrát, tak se ti bude i Webasto spouštět čtyřikrát.jan.klazar@gmail.com píše: ↑13 led 2019 08:12 Ještě dotaz, patří to asi už do jiného tématu ale našel jsem to asi na dvou vláknech a nevím jak to dopadlo. Údajně býval problém (myslím si že spíš auta než ovládání typu Altox), že když se otevřeli dveře tak to zdechlo, pak jsi startoval a zase se to startovalo atd. Jak to Funguje tobě?
Představuju si to takto, vím že ráno budu mezi 7:00 a 8:00 čtyřikrát startovat a popojíždět jeden až tři kilometry. Rád bych pomocí Altoxu Webasto pustil od 6:45 do 8:00 a věděl, že nebudu zase druhý den řešit zablokování aj. problémy spojené s častými starty webasta.
Při nastartovaném motoru ne, ale při předehřevu bez motoru vždycky. Několikrát jsem na to ze začátku zapomněl a pokaždé přišla chybová SMS a vyplo se to. Ale pokud je to nastavitelné a někdo ví, jak to přenastavit nebo obejít, tak sem s tím, rád se poučím...Maxsel píše: ↑14 led 2019 21:47 Tomu vypínání jsem taky chvíli věřil, když mi zezačátku na RRS zlobilo Webasto, ale po rozchození mi ani RRS, ani D3 při otevření dveří Webasto nevypínali a myslím, že mi ho nevypíná ani D4. Na té jsem to ale zatím nemusel ověřovat, protože nemusím otevírat dveře abych např. oškrabal okno.