Zvýšení podvozku D I.

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#161 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 20:37

To je v tom takovej rozdíl mezi disco a def přídavkou?

Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: Zvýšení podvozku D I.

#162 Příspěvek od Kusto » 15 bře 2016 21:00

Rozdíl je asi tak že na 32" kolech to jede jak na origo 29" nebo 30"

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#163 Příspěvek od teslo » 16 bře 2016 11:29

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html

s 1.4 prevodovkou ziskas nieco na sile ale stratis na maximalnej rychlosti. Resp. pri cestovnej 130km/h budes mat pri 32" kolesach o cca 200 otacok viac, ako by si mal pri originale. Alebo +-400 otacok viac ak by si pouzil 32" s origo prevodovkou. Na +- presnu kompenzaciu by si s 1.4 prevodovkou musel pouzit cca 34" kolesa.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Zvýšení podvozku D I.

#164 Příspěvek od Mára-RRC » 16 bře 2016 12:05

Ahoj za mě- můj podvozek na Range Rover Classic (stejný podvozek s DI)
Celé auto: Pružiny- Britpard 5cm/ Tlumiče Trrafirma pro sport 5cm (auto bez stabilizátorů)
Zadní náprava: podložka ze silonu 3cm (na nápravě pod miskou pod pérem)
Snížený drzák tlumičů, Korekční ramena s konusy. Zdvojené držáky tlumičů dle fotky, originál držák tlumiče- přidány tlumiče ProComp 10cm. (dodáno kvůli Expediční zahrádce, auto bylo po silnici v zatáčkách vratké)
Přední náprava: korekční ramena a nastavitelná panhartka. Kardan HD 30 stupnů.
Disky a pneu: Plechové 7J-16 ET-25 pneu: 235/70R16 KM2 ( víc dát nemůžu s tím ET co mám by mi trhalo lemy blatníků) Možná by to sneslo 245/75R16 mám v plnu zkusit.
Přílohy
RRC držáky.png
RRC držáky.png (95.39 KiB) Zobrazeno 8984 x
RRC držáky.2.png
RRC držáky.2.png (317.09 KiB) Zobrazeno 8984 x
RRC držáky.3.jpg
RRC držáky.3.jpg (33.39 KiB) Zobrazeno 8984 x
3.JPG
3.JPG (158.17 KiB) Zobrazeno 8984 x
4.JPG
4.JPG (154.98 KiB) Zobrazeno 8984 x
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#165 Příspěvek od teslo » 16 bře 2016 13:48

Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem :)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Zvýšení podvozku D I.

#166 Příspěvek od Mára-RRC » 16 bře 2016 15:12

teslo píše:Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem :)
Ty super gaz jsou jen irustrační foto a ProCom budu teprve dávat mám zadní nápravu v legu :Sorry: A Expediční zahrádku taky :angel jsem trochu předběhl
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#167 Příspěvek od Tomasss » 16 bře 2016 17:28

Díky každá informace dobrá.
Na doporučení většiny to budu provádět podobně přeci jen je to můj první LR a vlastně vůbec první off a velice mě nadchl.

Původně sem jel koupit motorku a tohle se mi připletlo do cesty tak sem si udělal radost.

kubas
Příspěvky: 1111
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Zvýšení podvozku D I.

#168 Příspěvek od kubas » 16 bře 2016 19:53

ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#169 Příspěvek od Mira 101 » 16 bře 2016 21:17

Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci. :mrgreen:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#170 Příspěvek od teslo » 17 bře 2016 09:41

kubas píše:ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku
Mira 101 píše:Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci. :mrgreen:
:yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mireczech
Příspěvky: 109
Registrován: 20 lis 2017 11:32
auto: D1 2.0 Mpi; D2 TD5
Bydliště: Brno

Re: Zvýšení podvozku D I.

#171 Příspěvek od Mireczech » 22 led 2018 12:31

Prošel jsem celé téma, ale přesto nenašel jasnou odpověď...

Když dám 2" lift sadu, např: Super Gaz +40mm, musím krom tlumičů a pružin řešit něco dalšího?
Někdo říká, prodloužené dorazy, někdo pak řeší problémy s křížky a korekční ramena / excentrické silentbloky, konusy proti vypadávání pružiny,...

Je jednoznačná odpověď?

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zvýšení podvozku D I.

#172 Příspěvek od kupec18 » 22 led 2018 12:42

Jednoznačná asi není, ono je to hodně o majiteli, někomu se třepe celé auto a je to pro něj v klidu a někomu to jedno zarezonuje a už to kuchá(třeba já).

Určitě bys měl udělat dorazy, nebo si alespon vyzkoušet jestli tlumiče dříve zatlačí na max. nebo se to opře o dorazy na rámu jak by to mělo být, jinak ti hrozí že si ty tlumiče zničíš.
Ale většinový názor je že při 5cm se nic moc více upravovat nemusí.

Jo ještě třeba zkontrolovat brzdové hadice, jestli nejsou kratké aby se neutrhly.

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#173 Příspěvek od Mira 101 » 22 led 2018 16:54

Ahoj,jak píše Kupec,někomu to vibruje a musí tunit dál někdo jezdí...,píšeš +40 to nejsou ani dva palce,každopádně aspoň dorazy delší a podložit zadní stabík jestli tam je,mělo by to fungovat,možná časem brzdový hadičky a ty zadní konusy......

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení podvozku D I.

#174 Příspěvek od pojir » 22 led 2018 17:23

Ja jsem mel na D1 prakticky jenom samotny +2" (tedy ~50-55mm) kit od britpartu. Byly tam jen pruziny, tlumice a dorazy. Na zadnich miskach byly misto konusu navarene kousky pasoviny, aby pruzina pri vykrizeni zalezla zpet do misky. Zadni stabik vyndany. Kardany, ramena, brzdove hadice puvodni. Fungovalo to dobre, vibrace co by s tim souvisely jsem nepozoroval...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

1vaso1
Příspěvky: 5
Registrován: 10 bře 2017 22:57
auto: D1 300Tdi 1996
Bydliště: Martin

Re: Zvýšení podvozku D I.

#175 Příspěvek od 1vaso1 » 03 kvě 2018 23:30

Zdravím Vás páni ...

aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy :-) Ďakujem za zdieľané poznatky

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení podvozku D I.

#176 Příspěvek od DjALF » 04 kvě 2018 09:55

1vaso1 píše: 03 kvě 2018 23:30 Zdravím Vás páni ...

aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy :-) Ďakujem za zdieľané poznatky
Já měl dobrou zkušenost v kombinaci - žluty pružiny britpart a tlumiče DeCarbon , oboje +2", delší brzdový hadičky, vzadu dislokační konusy, a ještě jsem musel vzadu seříznout blatník - pneu 235/85 r16. V předu pevnosťák s navijákem a vzadu pevnosťák, pev. prahy.
A fungovalo to super
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

1vaso1
Příspěvky: 5
Registrován: 10 bře 2017 22:57
auto: D1 300Tdi 1996
Bydliště: Martin

Re: Zvýšení podvozku D I.

#177 Příspěvek od 1vaso1 » 04 kvě 2018 14:04

Tak pružiny britpart su len +40mm (akú záťažovú triedu si mal?) A tlmiče čo spomínaš som nenašiel ... Hmm

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení podvozku D I.

#178 Příspěvek od DjALF » 04 kvě 2018 17:06

1vaso1 píše: 04 kvě 2018 14:04 Tak pružiny britpart su len +40mm (akú záťažovú triedu si mal?) A tlmiče čo spomínaš som nenašiel ... Hmm
Už je to hodně dávno tak podrobnosti nevím, ale fungovalo to. Kupoval jsem na Paddock Spares a bylo u toho +2". Bral jsem verzi HD
Jinak ty tlumiče jsem narychlo našel tady http://www.trekk-4x4.be/538-delphi-de-carbon
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

1vaso1
Příspěvky: 5
Registrován: 10 bře 2017 22:57
auto: D1 300Tdi 1996
Bydliště: Martin

Re: Zvýšení podvozku D I.

#179 Příspěvek od 1vaso1 » 04 kvě 2018 23:16

Tak cenovky sú tam teda "dosť" dobré je to v Belgicku a nedoručujú ani CZ ani SK ... žiadne iné návrhy ? skúsenosti ?

1vaso1
Příspěvky: 5
Registrován: 10 bře 2017 22:57
auto: D1 300Tdi 1996
Bydliště: Martin

Re: Zvýšení podvozku D I.

#180 Příspěvek od 1vaso1 » 12 kvě 2018 19:19

:hmm: nikto už nejazdí DI ? či jazdí tak silno, že nemá čas sa podeliť a svoj "setup" :Sorry:

Odpovědět