Servisní interval 300TDi
Moderátor: Miky_CZ
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Servisní interval 300TDi
inak ja neviem co do toho lial predchdzajuci majitel mohlo to byt aj 15w40 ale ked som to kupil tal som tam 5w40 kvoli lepsej teplotnej charakteristike a inac v uzivatelskej prirucke pre D1 300 mam vsetky typy olejov
Real Land Rover is built, not bought
Re: Servisní interval 300TDi
Nazdar chlapi. Dnes som bol odhodlaný vymeniť náplne v prevodovkách v mojom Diskoši 1 200TDI manuál. Žial som sa asi precenil a priznám sa, že som si nakoniec netrúfol ten olej meniť .
Je tam toľko skrutiek čo sa tvária ako výpustné a nalievacie, že som s toho jeleň .
Nemá niekto nejaký nákres kadial ten olej von a zase dnu?
Ďakujem.
Je tam toľko skrutiek čo sa tvária ako výpustné a nalievacie, že som s toho jeleň .
Nemá niekto nejaký nákres kadial ten olej von a zase dnu?
Ďakujem.
Re: Servisní interval 300TDi
Nikto nič, aspoň nejaký odkaz. Ďakujem.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Servisní interval 300TDi
na vypusteni oleje je tam na boku sroub na velky klic snad velikost 32 nebo 34 a na napusteni je o neco vys trosku dozadu a je to na torx, takova ta hvezdicka velikost netusim ale dost velke, v male sade torxu to neni
ja bych ti to aji vyfotil ale je mi tak zle ze kdybych se ohnul tak asi
ja bych ti to aji vyfotil ale je mi tak zle ze kdybych se ohnul tak asi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Servisní interval 300TDi
na prevodovke to vyzeta tak:
- Přílohy
-
- LT77.jpg (64.58 KiB) Zobrazeno 16746 x
Re: Servisní interval 300TDi
Peťo ďakujem , to je presná rada ako som si predstavoval. A sú to presne tie dva šrobi ktoré som si myslel.
A čo prídavná prevodovka? Podarilo sa mi to takto nafotiť. Pomôže niekto?
A čo prídavná prevodovka? Podarilo sa mi to takto nafotiť. Pomôže niekto?
Re: Servisní interval 300TDi
reducka:
- Přílohy
-
- transfer_box_drain_and_filler_plug.jpg (28.92 KiB) Zobrazeno 16734 x
Re: Servisní interval 300TDi
Super ďakujem moc idem hneď na to .
Re: Servisní interval 300TDi
Bacha az budes utahovat ten vypustak na redukcce hodne rad se trha zavit
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
Re: Servisní interval 300TDi
Tak náplne v Diskoši sú vymenené, aj vďaka pomoci chlapov z tohto fóra. Z hlavnej prevodovky som vypustil 2,3l strašne čierneho oleja, asi najvyšší čas meniť (nalial som tam 2,4l ATF DexronII Castrol). Z redukčnej prevodovky mi však vytieklo len 0,7l , čo je asi dosť málo. Nenašiel som nejaký extrémny priesak a tak som nalial olej až pokiaľ mi nezačal vytekať cez nalievací/kontrolný šrob (2,1l) uvidím čo to spraví. Do diferákov som viac ako 1,4l nedostal, vraj bi to malo biť v poriadku, tak uvidím.
Ešte raz ďakujem všetkým čo mi pomohli.
Ešte raz ďakujem všetkým čo mi pomohli.
Re: Servisní interval 300TDi
mne to neda kto si vsimne nieco nespravne ????
"vraj bi to malo biť v poriadku"
matooo
"vraj bi to malo biť v poriadku"
matooo
Re: Servisní interval 300TDi
Matooo, ako si to myslel? 1,4l je podla mojich zistení síce málo (podla dostupných podkladov bi tam malo vliezť 1,7l a niekde píšu až 1,8l). No z kontrolného / nalievacieho šrobu mi po takomto množstve už začne vytekať olej. Keď som to tu na fóre spomínal, bolo mi povedané že je to v poriadku. Tak ja neviem, žiaľ som tu ešte stále začiatočník. A pre niekoho možno blbé otázky, sú pre mňa normálne. Určite si ich tu odo mňa ešte mnoho prečítate, kým dostanem auto trochu do ruky. Zatiaľ som sa venoval len motorkám a auto bolo pre mňa len nutné zlo, ktoré len ťahá zo mňa peniaze. Teraz mám Diskoša a je to pre mňa láska, takže sa mu chcem venovať ako mojej motorke .
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Servisní interval 300TDi
matoo te trochu poskadlil za ten pravopis
edit: a to ze jsi tam nalil min je normalni, protoze kdyz to vypoustis klasicky vypustnym sroubem tak tam jeste trochu oleje zustane, to bys musel sundat diferak abys z tama vylil vsechen olej
edit: a to ze jsi tam nalil min je normalni, protoze kdyz to vypoustis klasicky vypustnym sroubem tak tam jeste trochu oleje zustane, to bys musel sundat diferak abys z tama vylil vsechen olej
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Servisní interval 300TDi
Miky_CZ píše:matoo te trochu poskadlil za ten pravopis
- mizo.baci
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01 říj 2010 13:09
- tel.: 604403568
- auto: DI 300Tdi, Fabia I
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní interval 300TDi
Ahoj, chtěl jsem vyměnit vzduchový filtr na mé 300tovce se Safari snorchelem, ale nevím jaký a kde ho sehnat. Místo hranatého je tam válcový. Na boxu je vyražený kód: NTC4927. Rozměry filtru jsou délka -255mm, vnitřní průměr -75mm, vnější průměr -135mm. A ještě se chci zeptat na názor jestli papírový, nebo omývatelný bavlněný? Předem děkuju za odpovědi.
Re: Servisní interval 300TDi
Mozna ze to co hledas je filtr pro dvoustovku http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=3216.1.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to ten druhej ze shora, ale zkus ho jeste nekde jinde tady to maj naky drahy
Je to ten druhej ze shora, ale zkus ho jeste nekde jinde tady to maj naky drahy
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- mizo.baci
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01 říj 2010 13:09
- tel.: 604403568
- auto: DI 300Tdi, Fabia I
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní interval 300TDi
Bohužel se mi tam ten z dvoustovky nevejde na délku ,ale průměry jsou dobrý. Našel jsem o tomhle filtru NTC 4927 na googlu diskuzi v angličtině, ale taky se tam nějak nemohli dohodnout, ovšem jestli mi to překladač správně přeložil
- mizo.baci
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01 říj 2010 13:09
- tel.: 604403568
- auto: DI 300Tdi, Fabia I
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní interval 300TDi
detail
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
POMOC rozvody 300tdi
potrebuji schema jak maji byt nastavene rozvody, dekuji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: POMOC rozvody 300tdi
remenice od pumpy ma byt v ose zajistovaciho cepu. remenice od vackove hridele ma mit sipku tak aby ukazovala na vystupek vlevo dole cca na 20:30h, znacka remenice na klikovce ma ukazovat na znacku na d remenici cca 12h.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout