Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?

#101 Příspěvek od visby » 12 zář 2011 10:29

Acon píše:No nech už je to ako chce, som rád, že mám LR kde ani výmena prevodovky, resp. jej repas stojí prijateľné peniaze, aj keď...
tomuto sa tesim aj ja;-)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?

#102 Příspěvek od Acon » 06 říj 2011 18:26

Takže upozornenie pre všetkých užívateľov automatických prevodoviek. Info od ASHCROFT TRANSMISION: V prípade nárazu prednou časťou auta aj bez vážnejších následkov, je nutná kontrola trojuholníkového plechu čo drží menič AP. Menič je ťažký a pri náraze ho to hodí dopredu a ohne ho. Ide len o nejaké mm ale menič nesedí dobre na mieste a dochádza k poškodeniu čerpadla. Vzniknú tým ocelové piliny a tie samozrejme odpíšu prevodovku. Toto upozornenie dám aj do 1. príspevku tejto témy.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#103 Příspěvek od Benjamin » 06 říj 2011 19:35

Sakra to jsou věci, no budu dávat bacha :/ hlavně v zimě tedy,díky za info :think
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#104 Příspěvek od jezbera ivan » 06 říj 2011 21:22

Ano, o tom, ze ten plech je casto dodrbany pise ashcroft na svojej stranke. Akurat o tom naraze to tam myslim neni. Takze dalsie dolezite zistenie.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#105 Příspěvek od MadTom » 06 říj 2011 21:24

Acon - tobě se to stalo? Mám dojem, že jsi to v zimě někde opřel. Je to následek?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#106 Příspěvek od Acon » 06 říj 2011 21:32

Ano, na lede ma zamotal príves a asi v 40ke ma protilahlý svah poslal do zvodidiel. Viď foto. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Autu nič nebolo okrem 2 škrabancov na nárazníku. No ten plech to zjavne nerozchodil. Občas pri zjazde zo svahu "spadnem" na nárazník, no to nie sú také pecky ako do toho zvodidla.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

maryan
Příspěvky: 136
Registrován: 01 pro 2009 08:14
auto: Disco 3 & 4
Bydliště: BA, SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#107 Příspěvek od maryan » 07 říj 2011 22:38

Dave Ashcroft pripusta moznost prehnutia toho plechu narazom, hovoril som s nim o tom. Zaroven ale tvrdi, ze to musela byt velka supa. Dnes som ten plech drzal v ruke a to musela byt vacsia rana aku popisujes. Mozno to nacal niekto pred tebou. Nasvedcuje tomu aj uz v minulosti opravovany chladic oleja automatu...
Disco 3

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#108 Příspěvek od Acon » 08 říj 2011 14:05

Ano, bola menená karoséria a podľa toho v akom dobrom stave je rám, tak aj ten. No menič tam už bol dávaný v tomto stave a robil to niekto okolo PavlaU. Tak buď nevedel, akú to má mať vôlu, alebo ju nemalo a tým pádom som to spravil ja. Myslím, že v 40ke trafiť zvodidlá je slušná šupa. Bolo to pod skoro presným 45st uhlom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#109 Příspěvek od keso » 14 pro 2011 09:44

Nechcem zakladat nové téma tak sa skúsim spýtať tu:

Kúpili sme D2 TD5 automat a neviem či je normálne že sa dá vytiahnuť kľúčik zo zapalovania v akejkolvek polohe riadiacej páky. Pri iných auách býva zvykom že sa dá vytiahnuť len pri zaradenom P.

Prosím tý čo máte automaty, ako ste na tom ?

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#110 Příspěvek od Benjamin » 14 pro 2011 11:41

keso píše:Nechcem zakladat nové téma tak sa skúsim spýtať tu:

Kúpili sme D2 TD5 automat a neviem či je normálne že sa dá vytiahnuť kľúčik zo zapalovania v akejkolvek polohe riadiacej páky. Pri iných auách býva zvykom že sa dá vytiahnuť len pri zaradenom P.

Prosím tý čo máte automaty, ako ste na tom ?
Gratuluji k novému přírůstku :yes A jinak mám taky automat a je to tak, jak píšeš. Tuším, že jsem párkrát nechal D a vytáh klíček a pak se divil, že mi nejde nastartovat - neměl jsem P.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#111 Příspěvek od Acon » 14 pro 2011 20:08

Zasunúť, vytiahnuť aj vypnúť je možné v akejkoľvek polohe. Naštartovať sa dá len na P a N a netreba stáť na brzde ani na ničom :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#112 Příspěvek od zdenek666 » 14 pro 2011 20:47

Acon píše:Zasunúť, vytiahnuť ...... je možné v akejkoľvek polohe. :wink:
Přesně tak, jak píše Acon. :cool
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#113 Příspěvek od RudaK » 15 pro 2011 05:28

Ty TD5ky musí mít všechno extra - čtyři žhavicí svíčky pro pět válců :chuckle ,klíček se dá vytáhnout kdykoli :mrgreen: ..... U D III jde klíček normálně vytáhnout jen v P :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7824
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#114 Příspěvek od Sláma Karel » 15 pro 2011 12:24

No a to ještě Rudo mají ty Td5ky ten měnič jenom na třech šroubech, zatímco všechno ostatní normální auta (včetně všech ostatních LR od dob starého Classica až po DIII) na čtyřech. Pak jim nemá ten plech praskat, když je to místo kruhu jenom trojúhelník. :Ja blb:
A já myslel, že když se dává ten větší měnič, tak se k tomu automaticky dává i ten plech se čtyřmi dírami. A oni radši ten větší měnič předělají na tři šrouby? :shock:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#115 Příspěvek od eliott » 15 pro 2011 20:47

Naftová P38 má taky trojúhelník a v BMW byl také vždy trojúhelník a prasklý jsem ho nikdy neviděl. Zato těch kulatých co jsou na RR V8 jsme už řešili víc než 10. Ten trojúhelník je zase ze silnějšího plechu a zřejmě lépe snáší vibrace.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#116 Příspěvek od RudaK » 15 pro 2011 20:54

eliott píše: a prasklý jsem ho nikdy neviděl.
A blít koně viděls ...? :chuckle
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#117 Příspěvek od eliott » 15 pro 2011 21:02

RudaK píše:
eliott píše: a prasklý jsem ho nikdy neviděl.
A blít koně viděls ...? :chuckle
Jasně, i hada močit :D
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#118 Příspěvek od Acon » 15 pro 2011 21:08

mne sa zdá blbosť už to, že sa do DII dáva ten malý menič.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#119 Příspěvek od eliott » 15 pro 2011 21:25

Pokud je všechno v pořádku, tak to funguje dobře.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
JiřinaVFR
Příspěvky: 186
Registrován: 12 led 2011 14:36
tel.: 608621752
auto: LR DII, MB E350 4m
Bydliště: Zlín

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#120 Příspěvek od JiřinaVFR » 15 pro 2011 22:28

Nazdar chlapi, tak já se taky přidám.
Mám D2 lift 2002 automat, a někdy se mi stane, když zařadím zpátečku tak to křápne, rána jak sviňa a s autem to škubne.
Někdy při řazení, když jedu za nějakým autem, hlavně ve městě, a už by převodovka řadila na vyšší stupěn, auto přede mnou zpomalí a já musím jemně ubrat a pak zase přidám, tak to taky tak bouchne.
A další věc, když jedu do 3000 ot. auto zrychluje, ale když přesáhnu tyto otáčky, auto už moc nezrychluje a když přišlápnu plyn, převodovka podřadí a auto už nezrychlí, a v kopci zpomaluje i když jsou otáčky na 4000. Jako by byl problém s krouťákem. Vadí mi to hlavně pří předjíždění.
Ještě jsem nezkoušel ten stall test. Zítra zkusím a uvidím. Možná, že se to netýká převodovky, ale třeba turba. To má taky někdy divný zvuk.
Kdyby měl někdo s tímto zkušenost, prosím napište.

A hlavně musím dodat, že přes všechny trable, LAND ROVER je moje láska!!!!

Odpovědět