Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
V úterý jsem k Ashcroftovi auto. převodofku poslal a v pátek se už vezla domů. (v jednom týdnu) MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
ja už som viac menej rozhodnutý pre Ashcrofta. Teraz musím vyriešiť, kto mi tú prevodovku demontuje a druhú nahodí späť.
Ivan, môžeš mi do ss hodiť nejaký kontakt na tú dopravu z okolia NR? Ďík.
Ivan, môžeš mi do ss hodiť nejaký kontakt na tú dopravu z okolia NR? Ďík.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
[quote="Benjamin"]Acon, tu máš odkaz: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=52" onclick="window.open(this.href);return false;
To je jak z filmu Jáchyme hod ho do stroje.
Co to děláš???Já rozklepávám nejtek a jak sem do toho bouchal tak se to celý takhle roklepalo a zvětšovalo až se to zvětšilo.Koudelka já vás celou dobu sleduju vy jste na nejlepší cestě k Chocholouškovi.
To je jak z filmu Jáchyme hod ho do stroje.
Co to děláš???Já rozklepávám nejtek a jak sem do toho bouchal tak se to celý takhle roklepalo a zvětšovalo až se to zvětšilo.Koudelka já vás celou dobu sleduju vy jste na nejlepší cestě k Chocholouškovi.
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Mame cloveka co to robil na D2 uz 2x.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Pre toho kto ti bude menit to prevodovku uvadzam nasledovne dolezite kroky:
1.) Kedze si v oleji nasiel riadne svinstvo (vratane kovovych struzlin), je absolutne nevyhnutne perfektne vycistit chladic oleja a trubky k nemu veduce. Toto je dost tazke a doporucujem ten chladic vybrat a preplachnut mimo auta. Uplna istota to ale nie je! Najlepsie je vymenit aj chladic s trubkami.
2.) Ked budes mat dole prevodovku rovno vymen zadne gufero na kluke motora.
3.) Ak budes davat novy konvertor, co ta asi neminie (vzhladom na znecistenie a neiste preplachnutie), tento musi byt pred nasadenim naplneny olejom.
4.) Pre istotu naliat ciastocne olej do prevodovky este pred jej montazou na auto cez otvor kade sa zasuva do nej konvertor. Jednoducho postavit ju do zvislej polohy a naliat tam nejake 2-3 litre.
5.) Nasadenie konvertora je operacia trochu naslepo. Musi to tam akoby 2 krat zacvaknut. Najlepsie je odmerat hlbku zapustenia (okraj konvertora voci prirube na prevodovke - to je ten zvonovity kus medzi prevodovkou ako takou a motorom. Hlbku zapustenia uvadza Ashcroft na konci tejto stranky -> http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=52 a je zavisla od poslednych troch cislic z druheho cisla prevodovky.
6.) Naplnenie oleja - toto je notoricky zname, takze len pre istotu
- naliat olej cez nalievaci otvor az kym nevyteka.
- zaradit N a nastartovat. Sucastne rychlo dolievat az kym znovu nevyteka. Treba si pripravit vhodnu pumpu a zasobu oleja, nech je plnenie co najrychlejsie.
- radit pomaly cez vsetky rychlosti plus N a P za sucastneho dolievania oleja
- opakovat predchadzajuci bod az do ustalenia hladiny oleja tak aby zlachka vytekal cez napustaci otvor
7.) Po nejakych 20-30 km skontrolovat hladinu oleja s beziacim motorom a zaradenou 1-kou a v pripade potreby doliat tak aby vytekal...
Drzim palce
Maryan
1.) Kedze si v oleji nasiel riadne svinstvo (vratane kovovych struzlin), je absolutne nevyhnutne perfektne vycistit chladic oleja a trubky k nemu veduce. Toto je dost tazke a doporucujem ten chladic vybrat a preplachnut mimo auta. Uplna istota to ale nie je! Najlepsie je vymenit aj chladic s trubkami.
2.) Ked budes mat dole prevodovku rovno vymen zadne gufero na kluke motora.
3.) Ak budes davat novy konvertor, co ta asi neminie (vzhladom na znecistenie a neiste preplachnutie), tento musi byt pred nasadenim naplneny olejom.
4.) Pre istotu naliat ciastocne olej do prevodovky este pred jej montazou na auto cez otvor kade sa zasuva do nej konvertor. Jednoducho postavit ju do zvislej polohy a naliat tam nejake 2-3 litre.
5.) Nasadenie konvertora je operacia trochu naslepo. Musi to tam akoby 2 krat zacvaknut. Najlepsie je odmerat hlbku zapustenia (okraj konvertora voci prirube na prevodovke - to je ten zvonovity kus medzi prevodovkou ako takou a motorom. Hlbku zapustenia uvadza Ashcroft na konci tejto stranky -> http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=52 a je zavisla od poslednych troch cislic z druheho cisla prevodovky.
6.) Naplnenie oleja - toto je notoricky zname, takze len pre istotu
- naliat olej cez nalievaci otvor az kym nevyteka.
- zaradit N a nastartovat. Sucastne rychlo dolievat az kym znovu nevyteka. Treba si pripravit vhodnu pumpu a zasobu oleja, nech je plnenie co najrychlejsie.
- radit pomaly cez vsetky rychlosti plus N a P za sucastneho dolievania oleja
- opakovat predchadzajuci bod az do ustalenia hladiny oleja tak aby zlachka vytekal cez napustaci otvor
7.) Po nejakych 20-30 km skontrolovat hladinu oleja s beziacim motorom a zaradenou 1-kou a v pripade potreby doliat tak aby vytekal...
Drzim palce
Maryan
Disco 3
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Mariane pěknej popis, mám jeden dotaz k rychlému dolévání dle bodu 6 - nepomohlo by, protočit motor s vyndanými žhaviči klíčem, a při to dolévat? Nevím jak moc rychle si to kam do převodovky nasaje, ale kdyby to bylo aspoň trošku, nebylo by to špatné. Nikdy jsem to na automatu nedělal (výměna), ale na některých strojích jsme to takhle řešili (teda až po té, co to mechanici před náma udělali dle návodu a ono se to opakovaně zadřelo). Akorát natlačit to takhle, byl docela opruz a makačka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
som si myslel, že menič je súčasťou prevodovky a do Aschcroftu sa to posiela celé Takže menič je ďalšia investícia
Nekúpi niekto peknú DII s vadnou, no fungujúcou prevodovkou?
Nekúpi niekto peknú DII s vadnou, no fungujúcou prevodovkou?
Tak to sa na neho asi obrátim.jezbera ivan píše:Mame cloveka co to robil na D2 uz 2x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
nevzdavaju to! su aj drahsie hobby ako land rover;-)Acon píše:som si myslel, že menič je súčasťou prevodovky a do Aschcroftu sa to posiela celé Takže menič je ďalšia investícia
Nekúpi niekto peknú DII s vadnou, no fungujúcou prevodovkou?
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
chlapi, je tu niekto, najlepšie z SK kto by mi helfol a vykomunikoval výmenu AP? A či je to možné aj s meničom. Ja smôjou angličtinou si akurát viem vypýtať hot-dog a to nebude stačiť. Skrátka, či je možné poslať to celé tam aj s meničom a vziať druhú. Zálohu samozrejme zaplatím (len musím splašiť bubáky), predpokladám, že to ide normálne z účtu.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
to MadTom:
To rucne otacanie motorom vyzera dost pracne a navyse si myslim, ze to cerpadlo by asi ani moc v takych malych otackach (3-4ot/min) netahalo. To by som radsej odpojil snimac polohy kluky (motor nenastartuje) a pretacal motor iba so starterom zopar sekund, samozrejme za sucastneho dolievania oleja.
to Acon:
Ano menic je extra. Samozrejme sa to da poslat spolu a dohodnut obe veci naraz. Usetris na doprave. Je to urcite vacsia investicia ako menit len prevodovku, ale je vysoko pravdepodobne ze tie struzliny su z menica resp.kebyze aj nie, neviem si predstavit ako ho preplachnut a overit v tunajsich podmienkach so 100% istotou ze je OK. Nezabudni na chladic oleja a trubky.
Maryan
Pokial spravis body 3 a 4 (cca polovica celkovej naplne oleja), potom dolievanie v bode 6.) nie je az take kriticke. Da sa to aj priamo z flase cez ten nastavec co z nej vytiahnes, ale treba ich mat nachystane (pootvarane) po ruke. Ja som to tak spravil ked som menil hydromenic za vacsi a vylial som z prevodovky komplet olej, lebo bol znacne znecisteny resp.kalny. Vtedy som prevodovku mal samozrejme vonku....mám jeden dotaz k rychlému dolévání dle bodu 6 - nepomohlo by, protočit motor s vyndanými žhaviči klíčem, a při to dolévat? Nevím jak moc rychle si to kam do převodovky nasaje, ale kdyby to bylo aspoň trošku, nebylo by to špatné.
To rucne otacanie motorom vyzera dost pracne a navyse si myslim, ze to cerpadlo by asi ani moc v takych malych otackach (3-4ot/min) netahalo. To by som radsej odpojil snimac polohy kluky (motor nenastartuje) a pretacal motor iba so starterom zopar sekund, samozrejme za sucastneho dolievania oleja.
to Acon:
Ano menic je extra. Samozrejme sa to da poslat spolu a dohodnut obe veci naraz. Usetris na doprave. Je to urcite vacsia investicia ako menit len prevodovku, ale je vysoko pravdepodobne ze tie struzliny su z menica resp.kebyze aj nie, neviem si predstavit ako ho preplachnut a overit v tunajsich podmienkach so 100% istotou ze je OK. Nezabudni na chladic oleja a trubky.
Maryan
Disco 3
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Tak já posílal převodovku s měničem ( tak to Aschcroft chtěl ) Ale jsem měl malý měnič,bo u 300ky jiný dát nejde .Každopádně šlo dodat větší měnič za příplatek a když ty ho už máš,tak ti to třeba vymění za stejně velký. V každém případě bych se na to zeptal .A ten chladič a olej. potrubí bych vyplách určitě ( možná bych dal chladič i nový,když tam cestovaly ty piliny )maryan píše: to Acon:
Ano menic je extra. Samozrejme sa to da poslat spolu a dohodnut obe veci naraz.
Maryan
p.s. Taky jsem to platil převodem dopředu a řidič převodovku i s měničem odvezl,vyměnil a přivezl ( ještě mě tam odělávali nějaké čidlo z té staré a posílali zpět )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
ja mám na to 5l záhradný postrekovač. Koniec hadičky vopchám do prevodovky, párkrát napumpujem a ide to. Ako náhle začne vytekať, naštartujem motor a radím. Prebytočný olej nechávam vytekať do čistej plastovej nádoby. Nepotrebujem k tomu nikoho, vystačím si sám.maryan píše:...
Pokial spravis body 3 a 4 (cca polovica celkovej naplne oleja), potom dolievanie v bode 6.) nie je az take kriticke. Da sa to aj priamo z flase cez ten nastavec co z nej vytiahnes, ale treba ich mat nachystane (pootvarane) po ruke. ...
Pokial ide o tú moju AP. Som rozhodnutý poslať to do UK aj s meničom. No nerozumiem celkom, čo tam píšu. Akože repas neznamená výmenu čerpadla? Pochopil som to správne? Čo potom repas obnáša?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
na viacerých miestach sa píše, že praskanie meničov je častá závada pri motore TD5. Čím to je?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- kubasaki
- Příspěvky: 360
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
A co to zkusit tady: http://www.kaps.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 110 300Tdi automat.
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Tam jsem byl už dvakrát....sám sem se jich ptal, kolik by tak vyšlo přetěsnit AP...no technik mi naznačil, že by to byla větší investice než bych si asi přál...zkrátka si myslím, že to bude dražší než Anglie a jediné co mi tam stále opakovali bylo, že ta převodovka je na Disco strašně poddimenzovaná a ať se toho co nejdříve zbavím apod...Jinak chování v pořádku, dal bych si tam dělat třeba Audi, VW atd, ale pro LR bych šel do UK...kubasaki píše:A co to zkusit tady: http://www.kaps.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Já to teda podle téhle věty: All our boxes are fully rebuilt including the valve body and come complete with a rebuilt torque converter.Acon píše:som si myslel, že menič je súčasťou prevodovky a do Aschcroftu sa to posiela celé Takže menič je ďalšia investícia
a toho, co říká Ruda, chápu tak, že měnič je brán u Ascrofta jako součást převodovky a ten repas se vztahuje i na něj
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Naprosto přesně ..... ( anglánsky neumím,ale takle to bylo v mém případě ) za ty háky,co za to už chcou,aby nééé ( za mého mládí to bylo určo levnější - ale zdražujou všichni )Benjamin píše: chápu tak, že měnič je brán u Ascrofta jako součást převodovky a ten repas se vztahuje i na něj
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Ked chces, vymenu s Davidom Ashcroftom ti dohodnem, ale najlepsie by bolo mat niekoho poruke, lebo ak budes mat dotazy opakovane, mne sa cez den pokial sa hram na doktora nedovolas.Acon píše:chlapi, je tu niekto, najlepšie z SK kto by mi helfol a vykomunikoval výmenu AP?
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
"Schyluje sa k pôrodu" citát z "Jánošíka"
Takže, ako som spomínal, Aškroft je jasný. Už mám vybavenú aj dopravu. Ak som to dobre pochopil, prevodovku tam môžem poslať aj s meničom. Chladič a trubky, teda ich výmenu už beriem ako samozrejmú vec no dá sa to kúpiť u nich lacnejšie? Ak im pošlem komplet prevodovku aj s meničom, dá sa to výmenným spôsobom, že mi obratom pošlú druhú? Ušetrím čas aj peniaze, lebo takto by ma to vyšlo do 150€čok Nechcem bez varovania otravovať Ivana, tak by som toto chápal ako také varovanie, že budem volať. Ak teda nie si na dovolenke. Ide o to, že by som využil aj Tvoj Typ na demontáž a montáž prevodovky. Kým je auto ako tak schopné jazdy. Lebo už radí len do 3. Teda aj 4, ale to je ako voľnobeh.
Takže, ako som spomínal, Aškroft je jasný. Už mám vybavenú aj dopravu. Ak som to dobre pochopil, prevodovku tam môžem poslať aj s meničom. Chladič a trubky, teda ich výmenu už beriem ako samozrejmú vec no dá sa to kúpiť u nich lacnejšie? Ak im pošlem komplet prevodovku aj s meničom, dá sa to výmenným spôsobom, že mi obratom pošlú druhú? Ušetrím čas aj peniaze, lebo takto by ma to vyšlo do 150€čok Nechcem bez varovania otravovať Ivana, tak by som toto chápal ako také varovanie, že budem volať. Ak teda nie si na dovolenke. Ide o to, že by som využil aj Tvoj Typ na demontáž a montáž prevodovky. Kým je auto ako tak schopné jazdy. Lebo už radí len do 3. Teda aj 4, ale to je ako voľnobeh.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Změnilo majitele (nebo ředitele, teď nevím), stojí za hovno. Ověřeno minulej měsíc na převodovce audi.kubasaki píše:A co to zkusit tady: http://www.kaps.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge