ABS D2
Moderátor: Miky_CZ
ABS D2
Dobrý dne,
rád bych se zeptal někoho, kdo má doma multimetr a Discovery2 na nějáké informace.
Na palubce mi svítí ABS, TC atd.. proste taková ta veselá trojkombinace .
Na téhle stránce http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false; jsem se docetl a vykoukal to, že při troše štěstí by to nemusel být až takový problém. Jen že ... odpojil jsem konektor od ABS a změřil jsem hodnotu na pinu 9 a 6 - měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Má otázka zní, jaká tam má být hodnota při vypnutém motoru, jaká pri nastarování/brždění atd...
Pro začátek by mi stačila hodnota při vypnutém motoru.
Předem velice děkuji, za případnou pomoc a rady .
Petr
rád bych se zeptal někoho, kdo má doma multimetr a Discovery2 na nějáké informace.
Na palubce mi svítí ABS, TC atd.. proste taková ta veselá trojkombinace .
Na téhle stránce http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false; jsem se docetl a vykoukal to, že při troše štěstí by to nemusel být až takový problém. Jen že ... odpojil jsem konektor od ABS a změřil jsem hodnotu na pinu 9 a 6 - měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Má otázka zní, jaká tam má být hodnota při vypnutém motoru, jaká pri nastarování/brždění atd...
Pro začátek by mi stačila hodnota při vypnutém motoru.
Předem velice děkuji, za případnou pomoc a rady .
Petr
Re: ABS D2
Když budeš hledat je tu spousta vláken
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;
Mě to svítí taky a když mám možnost diagnostiky tak nesvítěj akorát mě sami zhasnou.

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;
Mě to svítí taky a když mám možnost diagnostiky tak nesvítěj akorát mě sami zhasnou.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: ABS D2
Nechcel si napisat 1,8 k ohmu, teda 1800 ohmov? Ked bude cas tak to zmeram, mozno este dnes, lenze v tejto zime...pkot píše: měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Petr

Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: ABS D2
Presne tak. O tomto sú tu celé romány, čítaj, prípadne pokračuj tam nech tu nie je miliontá prvá téma o ABS,TCMarekS píše:Když budeš hledat je tu spousta vláken![]()
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;
....
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: ABS D2
vyreseno ... az budu mit chvilku tak napisu cim to bylo ... 

Re: ABS D2
U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.
-
- Příspěvky: 15257
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: ABS D2
Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: ABS D2
jj o tom problemu vim , proto jsem si take vyvedl draty od toho nitrniho konektoru, jako takovou malou pripravu do budoucna, abych se nemusel zase mordovat s tema trema imbusamaMadTom píše:Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.

- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: ABS D2
no,si rozhodne šikovný,mne to tiež sem-tam zasvieti a som z toho celý ...čo neznášam je palubka ako vianočný stromček,podľa diagnostiky by to mala byť tiež ta nešťastna kocka,rozhodne díky za ten anglický link,trochu som sa cez to prekúsal...škoda,že bývaš v Prahe,keby si bol bližšie,tak by si sa nato možno za nejakú tú tekutú kvalitnú domácupkot píše:U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.


Re: ABS D2
Balú pokud máš multimetr, tak začni tím, že změříš hodnotu na těch pinech podle toho odkazu.
Když nenaměříš nic , je možné že je špatný konektor který je v kostce, tím pádem by jsi jeden drát zapojil přímo do svazku a druhý píchnul na kostru. Důležité je aby jsi naměřil 3-2-1kOhm na tom obvodu se spínačema. Ale také to může být i něco jiného, fakt nevím LR mám týden
Když nenaměříš nic , je možné že je špatný konektor který je v kostce, tím pádem by jsi jeden drát zapojil přímo do svazku a druhý píchnul na kostru. Důležité je aby jsi naměřil 3-2-1kOhm na tom obvodu se spínačema. Ale také to může být i něco jiného, fakt nevím LR mám týden
