Nestartuje - že by imobilizér???
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Jirko, vyhřívání okénka v kufru na straně spolujezdce je anténa!
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Ale pokud hraje rádio, tak anténa funguje a všechno je v pořádku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
A kdo mi teda tvrdil že anténu to má nad čelním oknem? Docela mě to zaujalo, protože to má stejný tvar jako vyhřívání zadního okna.
Mimochodem rádio fakt funguje. Zatím... tak si nejsem jistý jestli bych se do něj neměl podívat nebo tak něco... ale asi bude muset počkat...
Mimochodem rádio fakt funguje. Zatím... tak si nejsem jistý jestli bych se do něj neměl podívat nebo tak něco... ale asi bude muset počkat...
Naposledy upravil(a) default dne 28 úno 2014 17:03, celkem upraveno 2 x.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Webasto TT C, zjistil jsem to při dodělávce na budíka, musel jsem dát canovejMadTom píše:Jaký CANový topení?
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
No, ale pro originál použití jako přihřívač to žádnej CAN nepotřebuje - je to připojené pouze na termočidlo, palivovou pumpu, napájení, kontrolku dobíjení - aby se to spustilo při běžícím motoru, a to je všechno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Nepleteš si to s W-BUSem? CANový topení tam určitě z výroby nedávali jelikož nebyl jedinej důvod když v autě je jedinej CAN mezi převodovkou a motorem.dava píše:Webasto TT C, zjistil jsem to při dodělávce na budíka, musel jsem dát canovejMadTom píše:Jaký CANový topení?
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Už jsem asi unavenej, ale jedna věc mi nejde do hlavy...
zámek u řidiče na povel z diagnostiky zamkne ale neodemkne a přitom chodí na principu přepólování (ten druhej motor je na superlock) kontaktů 4/7 - není mi jasný že když má na 4 + a na 7 kostru tak funguje; když má na 7 + a na 4 kostru tak nic nedělá...
Mikrospínače pro EKA choděj, takže chyba bude někde jinde. Všechno jsem proměřil a prozvonil.
zámek u řidiče na povel z diagnostiky zamkne ale neodemkne a přitom chodí na principu přepólování (ten druhej motor je na superlock) kontaktů 4/7 - není mi jasný že když má na 4 + a na 7 kostru tak funguje; když má na 7 + a na 4 kostru tak nic nedělá...
Mikrospínače pro EKA choděj, takže chyba bude někde jinde. Všechno jsem proměřil a prozvonil.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
ked mne nechodili zamky a cital som po fore mozne priciny, som sa docital ze su tam dva motorceky ktore so servom hybu. jeden na otvaranie a druhy na zatvaranie. takze ten na odomykanie ti zrejme umrel (vraj u LR su zamky normalna spotrebka ) inak sa mi to spravalo tak isto ako tebe, akurat som nastastie vodicov zamok mal dobry a nesiel spolujazdcov a vlavo vzadu. DO to odomknut neslo,zamknut slo,zvnutra packou na dverach mechanicky to slo otvorit. na tom zamku mas umrety jeden motor, alebo kontakt s motorcekom suvisiacim na otvaranie.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Tak jsem rozlouskl zámek z LandRoveru ...
docela překvápko
HELE - TO JE FAKT VŠECHNO 2x motor, 2x kondík, 1x mikrospínač
Čekal jsem že tam bude alespoň náznak nějakého tišťáku, nebo něco jako vedení a ono nic - asi je to napájené bezdrátově. Pokusím se z toho vyloupnout alespoň jeden motor - schválně jestli to půjde...
docela překvápko
HELE - TO JE FAKT VŠECHNO 2x motor, 2x kondík, 1x mikrospínač
Čekal jsem že tam bude alespoň náznak nějakého tišťáku, nebo něco jako vedení a ono nic - asi je to napájené bezdrátově. Pokusím se z toho vyloupnout alespoň jeden motor - schválně jestli to půjde...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
jezisi, da sa to aj naspat poskladat? ci to je zacvaknutelne naspat dohromady? tie motorceky mi nieco pripominaju, take nieco som mal pred 30 rokmi v autickach na ovladanie po kabli. tusim aj v kazetakoch su mohutnejsie
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Poskládat to kupodivu půjde ale tohle byl starý zámek (už jsem jeden měnil) co jsem si schoval pro podobné příležitosti.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Když ho vemeš do dlaně a zajdeš do nejbližší prodejny pro modeláře a vemeš si s sebou 39 korun, tak budeš mít asi na půl roku klid.
Existuje nějaká soutěž: "zoufalec roku" v oboru LR máme letos laťku vysoko a to je teprv začátek března
Existuje nějaká soutěž: "zoufalec roku" v oboru LR máme letos laťku vysoko a to je teprv začátek března
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Normální člověk by se na to dávno vykašlal, ale mě to nedá já to prostě chci vědět. Jen tak... prostě mi vadí když něco nevím...
Naposledy upravil(a) default dne 03 bře 2014 00:22, celkem upraveno 1 x.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Toto som robil aj ja, vybral som tie motory, rozobral, vysistil, namazal. Zamky uz dva roky slapu ako nove. Len je to pakaren, trpezlivost predciznost a pevne nervy
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Hanys_a_Kaca píše: soutěž: "zoufalec roku" v oboru LR máme letos laťku vysoko a to je teprv začátek března
Já normální člověk nejsem,tiše to zde sleduju,pravda je ale taková že bych to vzdal už dávno a zavezl to někomu ...... su měkej .default píše:Normální člověk by se na to dávno vykašlal, ale mě to nedá já to prostě chci vědět. Jen tak... prostě mi vadí když něco nevím...
( a to mě elektronika v autě nevadí - teda když maká ) I přesto držím palce ať to auto rozhýbáš
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
a uz si skusal prilozit napatie na motorceky ci obidva funguju? inak je to v podstate prkotina keby bol vadny motorcek. da sa to rozobrata zlozit, motorcek sa da zohnat lacno ale ako tak uz zijem na tejto planete 40 rokov a stretavam s roznymi javmi, urcite bude velka pakaren zohnat taky motorcek ktory by tam pasoval rozmerovo, tvarovo, bol na vhodne napatie a mal taku dlhu osku na ulozenie toho plastoveho sneku, o tom ze by na tej oske uz bol nalisovany ten spravny snek ani len neuvazujem. takze jedine zasobit sa pouzitymi zamkami a z nich postupne vyberat este funkcne motorceky na nejaku dobu, ale kupit za tazke peniaze novy.
a zase ma napadli tie pasemnicky z pupenda
a zase ma napadli tie pasemnicky z pupenda
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Takže dnes jsem doma hlídal Terezku a byla chvilka času. Ten jeden motorek je v háji. Rozeberu ještě ten zámek u řidiče a vrazím tam ten funkční. Až jednou pojedu v Karlíně okolo GM electronic a vzpomenu si na to, tak se jich zeptám jestli ho umí sehnat. Podle popisku je to Johnson Control a nejspíš si je nechávaj vyrobit právě jen pro použití v zámcích u aut = pravděpodobně nesehnatelný kus.
Ještě že jsem mezitím sehnal funkční motorky. Alespoň můžu klidně spát.
Jen se ještě musím nějak domluvit na tu diagnostiku = zjistit jestli je ta stará v háji a pokud ano tak tam vrazit tu od Slámiče.
Ještě že jsem mezitím sehnal funkční motorky. Alespoň můžu klidně spát.
Jen se ještě musím nějak domluvit na tu diagnostiku = zjistit jestli je ta stará v háji a pokud ano tak tam vrazit tu od Slámiče.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Tak ta nová baterka je asi nějaká slabá... dnes byla docela vybitá... na to že to auto celou dobu od její montáže jelo celkem 24km a jinak stojí na místě (občas zkouším jestli odemnkne a to je vše) je mi to podezřelé.
Ale zpět k věci:
zamknul jsem klíčem (ne dálkou) a byl aktivní alarm - je to správně???
vrazil jsem zoět ten neopravený zámek, složil jsem tapec a žádná další změna nenastala.
Už na to kašlu - je to moc času a žádný efekt.
Pokud nedoženu někoho s diagnostikou tak to nechám schnít před vratama....
Ale zpět k věci:
zamknul jsem klíčem (ne dálkou) a byl aktivní alarm - je to správně???
vrazil jsem zoět ten neopravený zámek, složil jsem tapec a žádná další změna nenastala.
Už na to kašlu - je to moc času a žádný efekt.
Pokud nedoženu někoho s diagnostikou tak to nechám schnít před vratama....
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Takže jsem opět dobil tu novou baterku (od British Motors) abych byl připraven až dorazí Toomich s diagnostikou.
Do auta jsem vlezl přes EKA a imobilizér se vzpamatoval.
Ta mrcha začala normálně fungovat. Respektive:
Na starém klíči mám vyloupané ty ovládací čudlíky. Takže jsem začal používat novější a ejhle... včera jsem jen tak pro zábavu zkusil použít na otevření ten starý kousek (vyloupnutý z futrálu) a ono to fuguje. Dnes jsem ho vrazil do nového futrálu a chodí to jako kdyby se nic nedělo.
Takže:
1. prozkoumat střeva v klíči a zjistit co s ním je
2. nemá někdo zájem o BCU zakoupené minulý týden u Slámiče, které si zjevně můžu strčit tam co nesvítěj hvězdy?
Vzhledem k tomu že jsem se TOOMICHovi dnes za celý den nedovolal čímž to pádem nedorazil a auto funguje, tak ho sem už snad ani vláčet nebudu.
Do auta jsem vlezl přes EKA a imobilizér se vzpamatoval.
Ta mrcha začala normálně fungovat. Respektive:
Na starém klíči mám vyloupané ty ovládací čudlíky. Takže jsem začal používat novější a ejhle... včera jsem jen tak pro zábavu zkusil použít na otevření ten starý kousek (vyloupnutý z futrálu) a ono to fuguje. Dnes jsem ho vrazil do nového futrálu a chodí to jako kdyby se nic nedělo.
Takže:
1. prozkoumat střeva v klíči a zjistit co s ním je
2. nemá někdo zájem o BCU zakoupené minulý týden u Slámiče, které si zjevně můžu strčit tam co nesvítěj hvězdy?
Vzhledem k tomu že jsem se TOOMICHovi dnes za celý den nedovolal čímž to pádem nedorazil a auto funguje, tak ho sem už snad ani vláčet nebudu.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
No a pokračování...
zůstal mi viset pravý blinkr a vydržel to déle než já... takže jsem vyndal relé... od té doby nešla stahovat přední okna a centrál. Ale jelo to.
Tak jsem odpojil baterku. Výsledkem bylo, že auto nejelo a vrátilo se do stavu immobilised...
Takže Toomichové mi s největší laskavostí zapůjčili diagnostiku Nanocom, která se s mým BCU nedokázala domluvit. Nedokázala se domluvit ani s tím co jsem měl doma odložené (Slámič1). Nedokázala se s tím domluvit ani T4 od Hanyse. Jediný kdo se dokázal domluvit jsem byl já a to se Slámičem, že bych zkusil jiné BCU. V rámci návštěvy vrakáče jsem během 5min zrušil pasivní immobilizaci a alarm na DII kterou Karel jede na závody (držím palce). Byl té samozřejmosti že mi vyměnil BCU Slámič1 za BCU Slámič2 a ještě pro sichr zapůjčil BCU Slámič3.
Nanocom i T4 se s BCU Slámič2 naprosto dokonale shodly. Prostě paráda. Jen to tak úplně nekousla baterka (ta nová 75Ah od British Motors) a nedokázala otočit se startérem tak aby to chytlo...
Jsa pln uspokojivého pocitu jsem připojil nabíječku a složil zpět celý předek (musel jsem odpojit klaksony - jediná komunikace BCU Slámič1 byla s alarmem, takže to furt houkalo).
Výsledkem bylo slyšitelné cvaknutí startéru a tím to skončilo. Tak jsem odpojil baterku a nechal ji na nabíječce do rána.
Ráno jsem přikvačil k autu, vrazil jsem tam baterku a byl jsem tam co včera. Vzhledem k tomu, že jsem nedokázal na startéru najít ten správný kontakt abych s tím zatočil natvrdo a také jsem musel do práce, nechal jsem auto preventivně na nabíječce a mazal jsem.
Cestou jsem vrátil nanocom a když jsem přijel z práce, tak je auto opět ve stavu immobilised. Přesto že nanocom celou dobu tvrdí, že jsem to tomu BCU Slámič2 zakázal.
Asi mám nějakou natvrdlou motorovou jednotku...
Nemá náhodou někdo někde nějakou diagnostiku se kterou bych mohl vyzkoušet nastavit i BCU Slámič3? Takhle totiž tak nějak nemám čím jezdit do práce...
Mimochodem ještě k tomu stále nejde dálka (klíče jsem naprogramoval a BCU je v testu vidí)
Nejdou šíbry (je slyšet cvakat nějaké relé nad hlavou)
No a už vím proč nejde tempomat - podle dignostiky je stále sepnutý spínač spojkového pedálu. I když z něj ten konektor sundám. I když do těch kontaktů na konektoru dám klemu.
zůstal mi viset pravý blinkr a vydržel to déle než já... takže jsem vyndal relé... od té doby nešla stahovat přední okna a centrál. Ale jelo to.
Tak jsem odpojil baterku. Výsledkem bylo, že auto nejelo a vrátilo se do stavu immobilised...
Takže Toomichové mi s největší laskavostí zapůjčili diagnostiku Nanocom, která se s mým BCU nedokázala domluvit. Nedokázala se domluvit ani s tím co jsem měl doma odložené (Slámič1). Nedokázala se s tím domluvit ani T4 od Hanyse. Jediný kdo se dokázal domluvit jsem byl já a to se Slámičem, že bych zkusil jiné BCU. V rámci návštěvy vrakáče jsem během 5min zrušil pasivní immobilizaci a alarm na DII kterou Karel jede na závody (držím palce). Byl té samozřejmosti že mi vyměnil BCU Slámič1 za BCU Slámič2 a ještě pro sichr zapůjčil BCU Slámič3.
Nanocom i T4 se s BCU Slámič2 naprosto dokonale shodly. Prostě paráda. Jen to tak úplně nekousla baterka (ta nová 75Ah od British Motors) a nedokázala otočit se startérem tak aby to chytlo...
Jsa pln uspokojivého pocitu jsem připojil nabíječku a složil zpět celý předek (musel jsem odpojit klaksony - jediná komunikace BCU Slámič1 byla s alarmem, takže to furt houkalo).
Výsledkem bylo slyšitelné cvaknutí startéru a tím to skončilo. Tak jsem odpojil baterku a nechal ji na nabíječce do rána.
Ráno jsem přikvačil k autu, vrazil jsem tam baterku a byl jsem tam co včera. Vzhledem k tomu, že jsem nedokázal na startéru najít ten správný kontakt abych s tím zatočil natvrdo a také jsem musel do práce, nechal jsem auto preventivně na nabíječce a mazal jsem.
Cestou jsem vrátil nanocom a když jsem přijel z práce, tak je auto opět ve stavu immobilised. Přesto že nanocom celou dobu tvrdí, že jsem to tomu BCU Slámič2 zakázal.
Asi mám nějakou natvrdlou motorovou jednotku...
Nemá náhodou někdo někde nějakou diagnostiku se kterou bych mohl vyzkoušet nastavit i BCU Slámič3? Takhle totiž tak nějak nemám čím jezdit do práce...
Mimochodem ještě k tomu stále nejde dálka (klíče jsem naprogramoval a BCU je v testu vidí)
Nejdou šíbry (je slyšet cvakat nějaké relé nad hlavou)
No a už vím proč nejde tempomat - podle dignostiky je stále sepnutý spínač spojkového pedálu. I když z něj ten konektor sundám. I když do těch kontaktů na konektoru dám klemu.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109