Nestartuje - že by imobilizér???

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#181 Příspěvek od VencaZE » 11 kvě 2018 09:02

Děkuju za odpověď!
Jednotku ještě vyndám a podívám se jestli není uvnitř vyhnilá, nebo konektory. Pak se rozhodnu.
Pokud na to budu krátký, můžu ti ji poslat?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#182 Příspěvek od MadTom » 11 kvě 2018 09:32

Klidně můžeš, ale reálně se k tomu nedostanu dřív než koncem měsíce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#183 Příspěvek od VencaZE » 16 kvě 2018 13:59

Tak jsem se nikam neposunul- proměřil jsem dráty a všechny relé. Relé žhavení mělo vypálený spínací kontakt uvnitř, ale to s věcí nijak nesouvisí. Problém je stále v tom že relé čerpadla ani relé žhavení nedostanou impuls k sepnutí(jednotka je neukostří (plus má main relé a relé čerpadla stálý) .
Zajímavý je ale to že relé čerpadla občas zakmitá. Je tedy otázka co může způsobit kmitání relé? Jako kdyby se tomu občas chtělo.
Ukostření jednotky se zdají v pořádku, i jsem si udělal jednu kostru jinou. Jednotku motoru stále nejde načíst přičemž drát pro data (růžovej) je elektricky v pořádku včetně konektoru OBD2. AS10 načíst a programovat lze. Starter motorem točí.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#184 Příspěvek od MadTom » 16 kvě 2018 14:12

Jestli se na palubce nerozsvěcují kontrolky motoru a žhavení, tak jednotka nejspíš nefunguje - nerozběhne se v ní software. To by odpovídalo i tomu, že se do ní nepřepojíš přes diagnostiku. Druhá možnost je, že jednotku nezapneš - tedy že nemá signál od klíčku, respektive si nesepne hlavní relé. V případě že SW v jednotce neběží, a dostane signál od klíčku, tak si sice sepne hlavní relé, ale po vypnutí klíčku to relé okamžitě rozepne. Není tam prodleva cca 7 sekund po vypnutí klíčku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#185 Příspěvek od VencaZE » 16 kvě 2018 14:59

Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... :twisted: .
Přílohy
IMG_20180516_143618.jpg
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#186 Příspěvek od Kokesek » 16 kvě 2018 15:02

VencaZE píše:Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... :twisted: .
Ja bych takovou mel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#187 Příspěvek od MadTom » 16 kvě 2018 18:16

NNN500020 nebo NNN500250 nebo NNN000120 - pojede to na všechny.
To co popisuješ vypadá na KO jednotku, takže kromě druhé jednotky je tu možnost tuhle zkusit opravit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#188 Příspěvek od VencaZE » 16 kvě 2018 20:19

Aha, dík. Zítra bude porada s majitelem.
Na černým konektoru C0658 má být napájení jednotky z pojistky č. 12 na pin 33. Se zátěží 70W tam naměřím pokles napětí cca 0,8V. Napětí tam tedy klesá na 11,35V. Tohle napětí ale předpokádám že není kritický pro běh ECU, nebo? Zatím zkouším bez nabíječky abych zjistil co se tam děje. Při zatížení starterem to napětí určitě klesne ještě víc. Při jakým nejnižším napětí je jednotka schopna fungovat?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#189 Příspěvek od Kokesek » 16 kvě 2018 20:24

Posli to Tomasovi je moc sikovnej uz mi taky nejaky opravil. Kdyby to neslo tak se ozvi. Mam vice nnn ecu a muzu je nahrat na pozadovany soft pripadne cipnout a odehrat imo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nestartuje - že by imobilizér???

#190 Příspěvek od MadTom » 16 kvě 2018 20:34

Ten pokles je v pohodě, jednotka má 2 režimy funkce - normální, když běží motor, a "startovací", kde potřebuje cca 8-9V pro případ, že při startování na baterce poklesne napětí. Kouknout na to můžu, v lepším případě je to oprava na půl hodiny, ale to budu vědět, až jednotku otevřu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět