Jaký máte duální bateriový systém?
Moderátor: Miky_CZ
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
tak jsem tam nacpal 60Ah, vejde akorát, je to asi maximum, za baterkou je v pohodě prostor pro pojistky a relé, dneska to jdu nakoupit a v sobotu vykutím, dám potom foto,
ale ještě takový dotaz nebo spíše tipy: kam byste umístili ovládání od T-max ? tak aby se vám to líbilo esteticky, bylo to praktické na montáž a případně po demontáži nezbyly ošklivé díry
ale ještě takový dotaz nebo spíše tipy: kam byste umístili ovládání od T-max ? tak aby se vám to líbilo esteticky, bylo to praktické na montáž a případně po demontáži nezbyly ošklivé díry
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
S umístěním v D3 ti nepomůžu, ale co se týče montáže, tak 3M dělá výborné samolepící suché zipy, které doopravdy drží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Petře nekde k radicce? Když tak kousek sucháce poskytnukaligula píše:tak jsem tam nacpal 60Ah, vejde akorát, je to asi maximum, za baterkou je v pohodě prostor pro pojistky a relé, dneska to jdu nakoupit a v sobotu vykutím, dám potom foto,
ale ještě takový dotaz nebo spíše tipy: kam byste umístili ovládání od T-max ? tak aby se vám to líbilo esteticky, bylo to praktické na montáž a případně po demontáži nezbyly ošklivé díry
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Mate nekdo T-Max dual battery? Nejak se mi nepozdava nabijeni a kdyz jsem meril napeti pred a za solenoidem, je tam rozdil 0,5V. Pred mam 13,8 a na vystupu 13,3, coz je dost malo na nabijeni. avic je to snad jenom rele a ne dioda, zby to zralo. Jestli to muzete nekdo promerit, bylo by to fajn vedet, jestli je to normal nebo ne. Dik
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Podívám se doma a změřím
úbytek 0,5 V by odpovídalo přechodovému odporu na kontaktech máš ho nový nebo jste už spolu něco prožili ?
úbytek 0,5 V by odpovídalo přechodovému odporu na kontaktech máš ho nový nebo jste už spolu něco prožili ?
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
0,5V na silových kontaktech relé je strašně moc. A správně píšeš, že ta druhá baterka by se nedobíjela. Jsi si jistý, že to co měříš je relé a nikoliv nějaká dioda nebo polovodičový prvek?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Mam ho tak 2 roky, takze se uz pekne vypalil:).
Tome nevim, ale mam za to, ze T-Max dodava rele. Je mozny, ze proste vevnitr uz ty kontakty odchazej, coz jestli je pravda, tak po 2 letech je to smejd. Zkusim ho rozebrat, jestli to bude vratnej proces a mrknu do nej.
Tome nevim, ale mam za to, ze T-Max dodava rele. Je mozny, ze proste vevnitr uz ty kontakty odchazej, coz jestli je pravda, tak po 2 letech je to smejd. Zkusim ho rozebrat, jestli to bude vratnej proces a mrknu do nej.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Rozeber, vyfoť a pochlub se.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Tak je to rele, ted jsem ho odmontoval a rozebrat se neda. Odpo si koupim Cyrix od Victronu a kdyz bude fungovat, tak ho kuchnu a mrknu do nej:)
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Dik, jsem vazne zvedavej. Do vikendu fungoval normalne, takze pocitam, ze odchazi. Kdyby to delal od zacatku, tak si toho vsimnu driv.
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
může tam být nějaký bordel, špína, prach, bahno, záleží kde ho máš v autě, ale taky jenom oxidace kontaktů vlivem vlhkosti,
nebo opálené kontakty vlivem jiskření při rozpojování
začni očištěním a namazáním všech kontaktů zvenku, dotažením spojů, pokud se nic nezlepší tak nezbyde než se kouknout dovnitř,
nebo opálené kontakty vlivem jiskření při rozpojování
začni očištěním a namazáním všech kontaktů zvenku, dotažením spojů, pokud se nic nezlepší tak nezbyde než se kouknout dovnitř,
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Mam ho u baterek pod ridicem a je netknutej. Teda zvenku. Az rozjedu ten Victron, tak ho riznu a uvidim. Podle mne to bude cina, neni na tom jedina znacka vyrobce nebo stitek. Ale to ty musis mit taky, ne?):
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
ja ho mam schovany pod druhou baterkou a pojistkama takze na neho nevidim, meril jsem teda na baterkach, pri volnobehu a mam na primarni baterce 13,70 a na sekundarni za t-maxem 13,68 tak v pohode, obe baterie jsou ted nabite,
t-maxe mam rok
t-maxe mam rok
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Super, diky. To teda znamena, ze rele je v haji. Vzhledem k chybejicimu stitku to bude neco podobnyho: https://www.ebay.com/itm/DC-12V-200A-No ... Sw5KFbUHWX
Ted jsem tam namontil ten Cyrix a vsechno jede jak ma. Vyzkousel jsem ho obousmerne a funguje. Az se dostanu k flexe, tak to stary rele otevru.
Ted jsem tam namontil ten Cyrix a vsechno jede jak ma. Vyzkousel jsem ho obousmerne a funguje. Az se dostanu k flexe, tak to stary rele otevru.
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Takze jsem stare rele kuchnul. Jeden kontakt ma na sobe neco specenyho a to samy na protikusu, takze tam byl zrejme spatnej kontakt. Je fakt, ze kdyz bylo sepnuty, tak jsem na nem neudrzel ruku, ale to by melo bejt normalni. Kazdopadne je jasny, ze u T-Maxu tu logiku spinani a rozpinani dela ovladac a ne rele, v nem zadnej obvod neni. Takze ve spojeni se Cyrixem je to idealni. Bud to sepne rele nebo ovladac od T-Maxu
- marsant
- Příspěvky: 287
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Peto kudy jsi se protahl s kabelazi z pojistek z druhe baterky do kabiny na strane ridice? Tou manzetou viz foto co je cca v urovni ukotveni brzdoveho pedalu?kaligula píše:tak jsem tam nacpal 60Ah, vejde akorát, je to asi maximum, za baterkou je v pohodě prostor pro pojistky a relé, dneska to jdu nakoupit a v sobotu vykutím, dám potom foto,
ale ještě takový dotaz nebo spíše tipy: kam byste umístili ovládání od T-max ? tak aby se vám to líbilo esteticky, bylo to praktické na montáž a případně po demontáži nezbyly ošklivé díry
Koukal jsem na to a prijde mi to fakt dost tesne z obou stran ... tech origo dratu je tam uz ted fakt husto.
Je to jedine misto nebo se da jeste jinudy nekde?
A taky neni lepsi se protahnout jen hlavnim + a - kabelem a pojistkovou skrin udelat v kabine? Myslim ze by mi v pohode vesla na svislou plosku vedle packy kapoty. Prakticky pod Xliftera ale niz aby byla dostupna a dobre videt. Na ten hlavni privod pak dat k baterce jen jistic?
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Máš v podstatě dvě možnosti. Buď na straně řidiče vedle brzdového posilovače nebo pak na straně spolujezdce za baterkou na obou jsou celkem velké pruchodky. U řidiče je to bych řekl jednodušší. Na straně spolujezdce je asi vhodné před taháním sundat pojistkovy box za kterým je pruchodkamarsant píše:Peto kudy jsi se protahl s kabelazi z pojistek z druhe baterky do kabiny na strane ridice? Tou manzetou viz foto co je cca v urovni ukotveni brzdoveho pedalu?kaligula píše:tak jsem tam nacpal 60Ah, vejde akorát, je to asi maximum, za baterkou je v pohodě prostor pro pojistky a relé, dneska to jdu nakoupit a v sobotu vykutím, dám potom foto,
ale ještě takový dotaz nebo spíše tipy: kam byste umístili ovládání od T-max ? tak aby se vám to líbilo esteticky, bylo to praktické na montáž a případně po demontáži nezbyly ošklivé díry
Koukal jsem na to a prijde mi to fakt dost tesne z obou stran ... tech origo dratu je tam uz ted fakt husto.
Je to jedine misto nebo se da jeste jinudy nekde?
A taky neni lepsi se protahnout jen hlavnim + a - kabelem a pojistkovou skrin udelat v kabine? Myslim ze by mi v pohode vesla na svislou plosku vedle packy kapoty. Prakticky pod Xliftera ale niz aby byla dostupna a dobre videt. Na ten hlavni privod pak dat k baterce jen jistic?
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Dotaz a možná informace k zamyšlení - nejsou ty průchodky ještě navíc vyplněné mezi kabely tmelem? Na několik autech jsem se o něco podobného snažil, a byl celkem porod ten tmel propíchnout a nepoškodit u toho ostatní kabely.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Jaký máte duální bateriový systém?
Tome jde to dost z nás tam má hromady drátu přidaných. Mám dojem že nějaký černý lepkavy sajrajt tam je
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd