XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
vsechny konektory jsem rozpojil a zkontroloval, i kabely, vse vypada ok, po opakovanem zapojeni najednou vse funguje jak ma a auto chodi nahoru dolu, leveling vsechno ok, tak asi jenom nejaky sotek v kabelazi, doufam ze mi to neudela nekde v divocine
tak uz jenom vylepit xliftove nalepky prezout gumy koupit ventil k varici a muzem vyjet do sveta
dekuji za rychlou reakci honzikovi
tak uz jenom vylepit xliftove nalepky prezout gumy koupit ventil k varici a muzem vyjet do sveta
dekuji za rychlou reakci honzikovi
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Zvážil bych vyčištění všech konektorů nějakou chemií (něco jako Konkor), klidně ty co jsou v autě mohou být lehce zkorodované a napoprvé to prostě nekontaktovalo. Druhá možnost co mě napadá je nedocvaknutý některý pin v konektoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak parada.
Dle popisu to tipuju na nepropojeny kablik k rele kompresoru - auto dalo signal aby kompresor kompresil, on nekompresil, tak to hodilo error. Proto se to projevilo az po nastartovani.
Klicem k uspechu je konektory docvaknout az ke konci, u nekterych aut to jde ztuha, u nekterych lip. Hadam ze jak je kabel nacvaknuty v aute nekolik let, nic se s nim nedela, zmeny teploty, mozna degradace plastu, hodne pinu, nevim, proste nekdy to chce vic sily. Muze se taky ale stat ze se uvolni pin v kabelazi, mozna vyrobni vada.
Nastesti u techle problemu se pomerne hned projevi zavada a bud to funguje nebo nefunguje, takze se to odhali vetsinou rychle...
Resil jsem u sebe v aute to samy.
Honza
Dle popisu to tipuju na nepropojeny kablik k rele kompresoru - auto dalo signal aby kompresor kompresil, on nekompresil, tak to hodilo error. Proto se to projevilo az po nastartovani.
Klicem k uspechu je konektory docvaknout az ke konci, u nekterych aut to jde ztuha, u nekterych lip. Hadam ze jak je kabel nacvaknuty v aute nekolik let, nic se s nim nedela, zmeny teploty, mozna degradace plastu, hodne pinu, nevim, proste nekdy to chce vic sily. Muze se taky ale stat ze se uvolni pin v kabelazi, mozna vyrobni vada.
Nastesti u techle problemu se pomerne hned projevi zavada a bud to funguje nebo nefunguje, takze se to odhali vetsinou rychle...
Resil jsem u sebe v aute to samy.
Honza
Naposledy upravil(a) HST dne 28 dub 2019 22:33, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Konektory jsou jako nove, myslim ty u jednotky, ty co jsou pod autem radsi ani nerozdelavam, mam zkusenost ze jak se jednou rozpoji tak pak uz je to eror a erorem
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.
Netřeba být posera já měl pod autem rozpojeno vše a žádný problém až se divímkaligula píše:Konektory jsou jako nove, myslim ty u jednotky, ty co jsou pod autem radsi ani nerozdelavam, mam zkusenost ze jak se jednou rozpoji tak pak uz je to eror a erorem
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.
ty už jsi Rendo vyjel, jo?
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.
Neboj zase jen do další zimy pak bude pokračování
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
...jak rika stale Madtom hotova vec je 50%, prodat to je tech druhych 50%...
...tak trochu zase popojedeme...
...tentokrat s reklamnimi predmety = letacek, rollup a vlajkoslava
Zitra doufam poslu do tiskarny tak to by se do Jihlavy mohlo stihnout.
Jak se Vam libi?
...tak trochu zase popojedeme...
...tentokrat s reklamnimi predmety = letacek, rollup a vlajkoslava
Zitra doufam poslu do tiskarny tak to by se do Jihlavy mohlo stihnout.
Jak se Vam libi?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jestlis to jeste do te tiskarny neposlal, tak bych dal velky S do RR Sport a smazal carku pred nebo
Jinak to vypada hodne profesionalne!
Jinak to vypada hodne profesionalne!
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Super, poslano grafikum, diky...
"...pro vozy Land Rover Discovery 3/4 a Range Rover Sport L320."
"...pro vozy Land Rover Discovery 3/4 a Range Rover Sport L320."
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Za mě parádní. Koukám, že jsi už i navázal spolupráci v zahraničí https://www.xlifter.com/dealers/
Stejně jako u DII v automatu jsem považoval za nejlepší a přelomovou úpravu/doplněk medium měnič do AT převodovky, tak od té doby, co mám DIV, považuji za nejlepší úpravu/doplněk doposud tvůj Xlifter
Stejně jako u DII v automatu jsem považoval za nejlepší a přelomovou úpravu/doplněk medium měnič do AT převodovky, tak od té doby, co mám DIV, považuji za nejlepší úpravu/doplněk doposud tvůj Xlifter
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jojo, spolupraci se zahranicim jsem navazal a je to zase pribeh, o ktery stoji se podelit, pac je to trochu mazec. Takovej pribeh jak XLifter sel do sveta. Je to delsi, tak si k tomu uvarte treba kafe.Benjamin píše: ↑29 dub 2019 20:24 Za mě parádní. Koukám, že jsi už i navázal spolupráci v zahraničí https://www.xlifter.com/dealers/
Stejně jako u DII v automatu jsem považoval za nejlepší a přelomovou úpravu/doplněk medium měnič do AT převodovky, tak od té doby, co mám DIV, považuji za nejlepší úpravu/doplněk doposud tvůj Xlifter
Prvne se mi ozval Klaus z Nemec, to jsem sem uz psal. Tak nekdy v breznu. Nadseny, vzal jsi jeden na zkousku a pak tri na vice zkousek a kdyz zjistil ze to funguje, tak dalsich 10. A jak jsou nemci superdukladny, tak jsme posledni 2 mesice ztravili pilovanim vsech detailu pocinaje resenim zkousek, manualu a vsecho okolo. To jsem sem uz psal. Klaus je super. Opravdu. Zaridil komplet preklady do nemciny treba. Udelal si na XL snad mesic casu v kuse a resil vsechno. Srovnani s konkurenci. Chovani v extremnich vykrizenich. Velikost fontu v manualu. Chybejici trademark. Linkovani bezdratu po resetu trva 15 vterin. V manualu je 10. Opravit. Dali krabici technikovi aby ji sam namontoval - nemohl najit LR ridici jednotku. Bylo by dobre v manualu popsat. Kdekdo by si rekl zbytecne. Ja rikam parada. Kvalita posouva kupredu.
No a nekdy v polovine brezna jsme s kamaradem, ktereho jsem ukecal aby mi pomohl s marketigem, udelali takovou malou marketingovou sondu na facebooku. Udelal jsem jednoduchou Fejsbook stranku, dal na ni video, par fotek atd. Rekli jsme si - dame tak 100Euro jako reklamni rozpocet a pustime to do sveta. A pustili jsme to. No ty kravo. Za dva dny jsme to museli vypnout.
To video se zacalo sirit nekontrolovane jak lavina, lidi to zacali sdilet mezi sebou, ze skupiny do skupiny, dal a dal. Nektery FB skupiny jako treba D3/4 owners maji klidne 10.000 clenu. Nekdo to videl, hodil do skupiny, tam se rozjela masivni diskuze - ten marketak mi rikal hele to sem v zivote nevidel, tady mas uz 7 levelu re-postingu, normalni je tak do 4 A tak. Takze po 2 dnech chodilo na web www.xlifter.com 400 lidi denne. Tak sme to zase stahli, nastesti to ma jepici zivot takze uz je klid a bezi napohodu jenom kampane pro DE a UK.
Ale to video uz videlo pres 100.000 lidi, a Xlifteri facebookova stranka ma mraky lajku. Nicmene ale vsichni vime ze lajky jsou dobry na posimrani ega, ale nerovnaji se objednavkam a ani objednavky se jeste nerovnaji kesi na ucte )
Par lidi odsud je i na FB, v nekterych tech diskuzich byli - timto jim diky za podporu a komentare, bylo to fakt super a jste super. Kdo to byl vi, pac tam byl, komentoval a videl to. Vesmes pozitivni reakce, i kdyz obcas lidi brblali na cenu.
Taky se stalo se to, ze mi napsalo snad 20 zajemcu o distribuci ze vsech moznejch zemi. Neco z toho seriozni vic, neco min, ale vetsinou dobry partneri. Vsichni chteli dealersky ceniky a materialy a exluzivity a vzorky na test. Uprime reknu ze jsem na to jaksi nebyl pripravenej. Ne nejsem korporace, ani LTD ani akciovka. Sedim tady doma u PCcka a po nocich si vyrabim krabicku, zejo. Tak se nezlobte a pockejte holt.
Nejak jsem to ale vsechno vyridil, takze je spoluprace s Nemeckem, Anglii (tam je kontakt pres kamose LOWa), a jednam s Francii, Spanelskem, USA, neco v Polsku a tak. Ale fakt jsem jakykoliv kampane mimo UK a DE zastavil, chce to cas. A poridil jsem si na to minuly tyden CRMko, takze uz v tom neni takovej bordel.
No a pak taky lidi objednavaj, ja balickuju a posilam. Teda holky ve firme. A DHLko. Jeste ze XL uz nevyrabim, to by neslo. Takze XLiftery dneska uz jsou v Anglii, USA, DE, FR, jeden ve Svedsku, a pak i v takovejch zajimavejch zemich jako treba Katar. A protoze vetsina z tech lidi je na Fejsbooku, a pridali se do XLifteri support skupiny, tak je znam a vidim jak tam jezdej a Xlifterujou a je to docela sranda. Vlastne ten katar byla jedna z prvnich objednavek. Tvl kde je katar??? To ti pamatuju, kdyz prisla ta objednavka, tak jsem obratem volal do DHLka, ze s nima potrebuju uzavrit kontrakt a ze budu posilat balicky. A oni jo a kolik? Nevim. A kam? Vsude. Do kataru. Kdy to tam ma bejt? No napsal jsem na web za 7 dni. Jo to umime, tak posilame smlouvu, podepiste to a prijede si pro to kuryr. V kataru to bude za 3 dny. Fakt? Jo. Vecer prijel kuryr. A Gerald z Kataru ma XLifter ve svy benzinovy D3 a prohani se tam po poustich.
Jo a taky cina. Normalne prisla objednavka z ciny. Zaplaceno paypalem. Vejram na tu zmet cinskych znaku v miste, kde je obvykle jmeno a jen suse polknu. Nastesti chlapik pak uz psal anglicky. Zaplaceno, vyrizeno, poslano, DHLko za 750,- bez dipiejdz do 5 dnu na druhy konec sveta. Zitra mu to pustej z celnice. Tak to ve me hrklo, protoze vime proc, psal jsem tomu chlapikovi 2x jestli to neni omyl a on ze ne, ze chce distribuovat a ze tak ma svuj klub asi 800 landroveristu a naposilal mi obrazky a videa jak v cine svistej diskoskama nekde v terenech, v kolonach, ktere by mohli soutezit s Pajamovymi novorockami. Pozadal jsem ho o svoleni na sem na forum postnout ty fotky - pak je sem dam. Tak to jsem fakt cumel. Tak se jem modlim aby to dopadlo dobre, a treba se z toho vyklube super Cesko-Cinska spoluprace, za coz budeme mit body v hornich patrech politbyra, zejo.
No a ted je konec dubna, jsem trochu v prdeli s casem a potreboval bych tak dva mesice fulltime na technicky veci, dalsi fulltime na business development a sales a dalsi fulltime na ostatni projekty a pak taky jeste fulltime na odpocinek. Jo. Nehleda tu nekdo part-time job jako salesak? Staci english, mandarinstina zatim netreba
Tak koncim, tenhle pribeh byl o facebookove marketingove sonde. Ted uz je klid, takze stihnu i tu Jihlavu. Ale chtelo by to zase marketingove rozjet. Ale to je na jiny pribeh.
Tak tak. Jak slo zvedatko do sveta.
Naposledy upravil(a) HST dne 30 dub 2019 00:45, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
+ Na Fejsbuku dalsich 50 viz predposledni prisvevek na https://www.facebook.com/XLifterEAS/
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Š cinanama opatrne, abyto nebylo za tyden na aliexpresu za polovicni cenu
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To se krásně čte Honzo jen tak dál
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ja ti rikal, ze zaplavis trh .... a ty...nee to neee
Skvela prace.
Skvela prace.
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo, prostě palec nahoru 3x
... a u Shenzhenu se podle satelitních snímků na to staví již velká fabrika. Pozor na ně! To bude určitě X-Lifrt
... a u Shenzhenu se podle satelitních snímků na to staví již velká fabrika. Pozor na ně! To bude určitě X-Lifrt
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pěkné, teď se uvidí, jestli má správnou ochranu SW uvnitř, aby jim to kopírování znepříjemnil. Jinak okopírovat něco co funguje, a mám vzorek HW je celkem jednoduché, oproti tomu, to od nuly vymyslet - zapojení do auta, HW, SW, mechanika, manuály, ....
Ještě je tu jiná možnost řešení - domluvit se s nimi a v Číně to nechat vyrábět. Ono vzhledem k tomu, jaké tam mají ceny materiálu a technologie, tak to může vyjít podstatně levněji než tady. Tedy když si vezmeš těch 1000 ks. A tady tomu jenom nalévat finální SW. Do výroby by tam byl nějaký testovací. A k tomu vyřešit fůru malý detailů, jak je třeba dětská práce.
Ještě je tu jiná možnost řešení - domluvit se s nimi a v Číně to nechat vyrábět. Ono vzhledem k tomu, jaké tam mají ceny materiálu a technologie, tak to může vyjít podstatně levněji než tady. Tedy když si vezmeš těch 1000 ks. A tady tomu jenom nalévat finální SW. Do výroby by tam byl nějaký testovací. A k tomu vyřešit fůru malý detailů, jak je třeba dětská práce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pokud se rozhodneš (i přes prozatímní odpor) vytvářet verzi pro l322, nabízím k zapůjčení funkční EASC Controler první generace i s mým českým návodem. Rozsahem funkcí je chudší, zejména nemá samonivelaci, ale do auta je připojen podobně (plug and play). Možno provést v Jihlavě.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pekny Honzo! A to si myslim, ze az se o tom dozvi Australani, budes posilat jak divej! Co obcas sleduju jejich fora, tak tam jich jezdi mraky a prijde mi, ze na doplncich rozhodne nesetri.
Ale stejne jsi borec, ze jsi to dotahnul.
Ale stejne jsi borec, ze jsi to dotahnul.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400