XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Rennie, to je dobry, u tebe se bude dobre testovat a ochytavat pripadne chyby na konci rozsahu. L
Jinak mas asi na mysli toto, coz na permanentni nazvedani neni spatny.
Jinak mas asi na mysli toto, coz na permanentni nazvedani neni spatny.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Yes přesně tohle mám v plánu. Cena není strašná když vezmu v potaz kolik drbání pokus omyl by bylo při domácí výrobě. Řešit bych to chtěl až se odhodlam a najdu prostor kde by šlo auto oddělit a nechat nazinkovat rám nebo jej minimálně pořádně odrbat a striknout epox základem a polyuretan vrchníHST píše:Rennie, to je dobry, u tebe se bude dobre testovat a ochytavat pripadne chyby na konci rozsahu. L
Jinak mas asi na mysli toto, coz na permanentni nazvedani neni spatny.
Naposledy upravil(a) Rennie dne 01 zář 2017 17:22, celkem upraveno 1 x.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak mám tucha že snad u anitas jsem četl že při nejvyšším módu a off režimu nedoporučuji vytáčet kola čili jen v přímém směru. To by mělo vyřešit to omezení vyvěšení. Ještě by mě stejně zajímalo zda někdo řešil možnost nějakých dorazu když se něco poděla na vzduchovém podvozku pac si nedovedu představit takovou mrtvolu někde tahat že sraček v lese nebo tahat na odtahovku když jsou kola 33 a vic
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak, zbytek kabeláže mám doma
Tím pádem v pondělí odesílám:
Prosím ttčko a Mareqx - neozýváte se, je to už dávno... Jestli tu jste, ozvěte se.
Tím pádem v pondělí odesílám:
- Rennie
- Mipr
- Vizos, tobě jsem poslal SZ jesti zájem trvá...
Prosím ttčko a Mareqx - neozýváte se, je to už dávno... Jestli tu jste, ozvěte se.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
update na 0.8 - provedeno
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak nevim jestli je to vubec mozny nebo ne. Ale... mival jsem od zacatku problemy jako Zlumik. Proste obcas mi auto kleklo dolu. Nemelo vliv jestli jsem stal z kopce nebo do kopce. Nemelo to zadnou pravidelnost ani system, obcas spadl predek obcas zadek. Nikdy obe napravy...nakonec mi auto prestalo foukat uplne...odesel kompresor.
V patek jsem si vyzvedl auto s novym kompresorem. Znova zapojil Xlifter (montaz asi 5min). Od te doby foukam, leveluju a zatim ani jednou zadnej problem.
To je mozny, ze to bylo spojeny s tim kompresorem?
P.S. jo pravda je, ze jsem udelal taky update na 0.8 hned jak jsem auto vyzvedl s novym kompresorem.
V patek jsem si vyzvedl auto s novym kompresorem. Znova zapojil Xlifter (montaz asi 5min). Od te doby foukam, leveluju a zatim ani jednou zadnej problem.
To je mozny, ze to bylo spojeny s tim kompresorem?
P.S. jo pravda je, ze jsem udelal taky update na 0.8 hned jak jsem auto vyzvedl s novym kompresorem.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,Badus píše: ↑03 zář 2017 20:46 Tak nevim jestli je to vubec mozny nebo ne. Ale... mival jsem od zacatku problemy jako Zlumik. Proste obcas mi auto kleklo dolu. Nemelo vliv jestli jsem stal z kopce nebo do kopce. Nemelo to zadnou pravidelnost ani system, obcas spadl predek obcas zadek. Nikdy obe napravy...nakonec mi auto prestalo foukat uplne...odesel kompresor.
V patek jsem si vyzvedl auto s novym kompresorem. Znova zapojil Xlifter (montaz asi 5min). Od te doby foukam, leveluju a zatim ani jednou zadnej problem.
To je mozny, ze to bylo spojeny s tim kompresorem?
P.S. jo pravda je, ze jsem udelal taky update na 0.8 hned jak jsem auto vyzvedl s novym kompresorem.
Dle me to s kompresorem nijak nesouvisi (Umrel ti na "klasicky" praskly vicko?)
Tohle bude nejspis tim Hardware bugem, na ktery jsem prisel a popisoval tady.
Dokázal jsem nasimulovat chybu při výrazném levellingu, ale ono se to občas může projevit i jindy, třeba i při uspávání. U tebe mám v tabulce napsáno, že jsme krabičku měnili za opravenou, tuším 9.8. (poznámka DAC fix)
Tzn. máš jak opravený hardware, tak nový firmware. Myslím že to je důvod, proč už je to v cajku.
Od toho je to testování
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Memáte prosím někdo přístup k autu s pravostranným řízením?
Nebo servisní manuál na pravostranné modely.
Potřeboval bych prozkoumat, jak je to tam udělaný.
Jestli je řídící jednotka pérování stále na stejné straně, nebo zrcadlově, jak je to s demontáží krytu pod volantem atd.
Pakliže by řídící landrover jednotka byla na pravé straně, pak by se i XLIFTER EAS jednotka musela nalepit zrcadlově (což znamená mít dvě verze a tudíž krásný prostor pro chyby), nebo udělat software prohoditelné osy náklonoměru.
Díky za tipy!
Nebo servisní manuál na pravostranné modely.
Potřeboval bych prozkoumat, jak je to tam udělaný.
Jestli je řídící jednotka pérování stále na stejné straně, nebo zrcadlově, jak je to s demontáží krytu pod volantem atd.
Pakliže by řídící landrover jednotka byla na pravé straně, pak by se i XLIFTER EAS jednotka musela nalepit zrcadlově (což znamená mít dvě verze a tudíž krásný prostor pro chyby), nebo udělat software prohoditelné osy náklonoměru.
Díky za tipy!
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
RHD snad budeš řešit jako konfigurační věc v SW. Maximálně doplnit návod, případně udělat RHD samolepku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... ano, idealne. Chci jednoduchost & omyluvzdornost (=blbuvzpodrnost)
Jinak jsem propatral Landrover ridici jednotku, kterou mi zatim zapujcil kokesek.
Napajeni vsech 4 senzoru se ridi jedinym vystupem z jejich procesoru, tj. neni vubec mozne, aby si auto zapinalo kazdy sensor zvlast. Bud jedou vsechny, nebo nic.
Logicky, jak jsem predpokladal - ted je to overene.
Takze Zlumiku, ocekavam, ze hratky s vypinanim uspavanim u tebe vliv mit nebudou, ale zkus to prosim.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Aktuálně nic nevyzkouším neb mám vozidlo ve stádiu klinické smrti...odešlo dobíjení...potom baterie...potom přišel podval a jelo se z Mnichova domů naštěstí to vše při návratu z Ligurska...tam jsem si vytrpěl jen prasklý o-kroužek na přívodu do serva od pumpy (2 dny v háji, oprava v LR Toríno - MC Team Torin). Off topic - tento servis mohu všem vřele doporučit...byť je to za LR ceny....tak když jsem dorazil byli naprosto v pohodě, okamžitě chtěli opravovat (neměli ten o-krouže, který objednali do druhého dne), auto v pořádku opraveno do 24 hod - práce 1,85 hod . Ostatní ..biAuto - tam mi řekli, že díl bude za tři dny a den, že budou opravovat...Automobile Romeo (malý servis, asi hlavně na DEFY...tam nás poslali pryč, že nemají mekániky....
Jinak jsem testoval perně:
- v módu "engaged" mi to padá - předek i zadek
- v módu "disengaged" je to OK
- určitě to nevyrovná náklon 5st v obou osách...v obou osách to nevyrovná ani 3st - jakmile je to takový náklon, tak při levellingu by muselo jedno kolo být vysunuto asi "o metr" nebo kolo křížem zasunuté uvnitř auta - samozřejmě to padne do extended. Chce to ještě otestovat, ale řekl bych, že vyrovnávání je max 5st v součtu obou os (příčně + podélně)
- levelling vyrovnává primárně podélný náklod (aspoň tak semi to zdá u mě) a až potom příčný....nevím jak to vidí ostatní, ale přehodil bych to...s hlavou mírně nahoru se spát dá...sesypaný na promrzlém okénku (ve výškách přes 2000 m.n.m. byly ráno pěkné 4st) je to horší
- občas při rychlejších přejezdech po hrbolatých cestách v režimu offroad (nebo x-lifter +55) se mi objevoval "žlutý" suspension fault - předpokládám, že mám blbě namontovaný jeden senzor (PZ) a jak se to rozkmitalo, vyjel z dráhy
To je asi vše...jakmile provedu ressurection auta...vrhnu se na testování levellingu v modech eng...diseng...ale vše až po opravě.
Jinak jsem testoval perně:
- v módu "engaged" mi to padá - předek i zadek
- v módu "disengaged" je to OK
- určitě to nevyrovná náklon 5st v obou osách...v obou osách to nevyrovná ani 3st - jakmile je to takový náklon, tak při levellingu by muselo jedno kolo být vysunuto asi "o metr" nebo kolo křížem zasunuté uvnitř auta - samozřejmě to padne do extended. Chce to ještě otestovat, ale řekl bych, že vyrovnávání je max 5st v součtu obou os (příčně + podélně)
- levelling vyrovnává primárně podélný náklod (aspoň tak semi to zdá u mě) a až potom příčný....nevím jak to vidí ostatní, ale přehodil bych to...s hlavou mírně nahoru se spát dá...sesypaný na promrzlém okénku (ve výškách přes 2000 m.n.m. byly ráno pěkné 4st) je to horší
- občas při rychlejších přejezdech po hrbolatých cestách v režimu offroad (nebo x-lifter +55) se mi objevoval "žlutý" suspension fault - předpokládám, že mám blbě namontovaný jeden senzor (PZ) a jak se to rozkmitalo, vyjel z dráhy
To je asi vše...jakmile provedu ressurection auta...vrhnu se na testování levellingu v modech eng...diseng...ale vše až po opravě.
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Zlumiku, diky za echo...
Pekne prihody, vidis a zrovna tobe jsem pral, az mas vylet naprosto na pohodu, kdyz jsem videl jak jsis tam sochal to spani a supliky
Trochu se ted nevyznam v popisu ["engaged"/ "disengaged"] - mel jsi na mysli v servisnim menu Sleep[disabled]/[enabled]? Zavolam ti.
Levelling ano, to je korektní. Cituji z navodu:
XLIFTER je schopen vyrovnat maximální náklon cca 5° v příčném nebo podélném směru, nebo v jakémkoliv směru za předpokladu že součet náklonů (v absolutních hodnotách) nepřekročí 5°. Omezení je dáno limitací výchylky kol.
Holt vyuzitelna draha kol je, po odecteni bezpecnostnich limitu, vpredu 18cm a vzadu 30cm
Matematiku levellingu musim jeste doladit, nechova se to zcela idealne, vim o tom. Bude v dalsi verzi firmware.
A taky, az budu mit cas na fajnuvky, tak udelam upozorneni, ze naklon je jiz mimo vyrovnatelny rozsah (obrazovka levellingu treba rozblika danou osu nebo obdobne).
H.
Pekne prihody, vidis a zrovna tobe jsem pral, az mas vylet naprosto na pohodu, kdyz jsem videl jak jsis tam sochal to spani a supliky
Trochu se ted nevyznam v popisu ["engaged"/ "disengaged"] - mel jsi na mysli v servisnim menu Sleep[disabled]/[enabled]? Zavolam ti.
Levelling ano, to je korektní. Cituji z navodu:
XLIFTER je schopen vyrovnat maximální náklon cca 5° v příčném nebo podélném směru, nebo v jakémkoliv směru za předpokladu že součet náklonů (v absolutních hodnotách) nepřekročí 5°. Omezení je dáno limitací výchylky kol.
Holt vyuzitelna draha kol je, po odecteni bezpecnostnich limitu, vpredu 18cm a vzadu 30cm
Matematiku levellingu musim jeste doladit, nechova se to zcela idealne, vim o tom. Bude v dalsi verzi firmware.
A taky, az budu mit cas na fajnuvky, tak udelam upozorneni, ze naklon je jiz mimo vyrovnatelny rozsah (obrazovka levellingu treba rozblika danou osu nebo obdobne).
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak dle tabulky je rozposilano 7(!) Xlifteru, ktere jejich novy majitele snad jiz brzy namontuji do svych vozu, takze se tesim na info, jak to slo.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Dnes to pošťák dovezl. Jen nevím zda to do víkendového Cerinku stihnu namontovat
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj....ano jedna se o funkci sleep. Tu jsem vypnul a vse OK.
Mozna by stalo za uvahu, ze se sleep vypne v modu levelling.
Jinak vylet naprosto super...velka spokojenost. A tydle detske nemoci se vychytaji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mozna by stalo za uvahu, ze se sleep vypne v modu levelling.
Jinak vylet naprosto super...velka spokojenost. A tydle detske nemoci se vychytaji
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- dodooff
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22 úno 2011 21:39
- tel.: +421 915 965 965
- auto: SII, Def, LR4, HZJ76
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
HST klobuk dole za vyvoj, reakcie a odhodlanie nieco vymysliet. Uz aby bolo na rade 22 . A to mam pritom kupeny IIams....
Odoslané z SM-T825 pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-T825 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jeden rychlý ranní leveling
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- vizos
- Příspěvky: 567
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Taky už se připojuji k velkým díkům a nové hračce do auta bez které by prostě život byl horší .
Instalace hotová za 10minut, kalibrace za 2min a hraní půl hoďky .
Po dvou dnech funguje bez problému.
Tak jedna dole a jedna nahoře .
Instalace hotová za 10minut, kalibrace za 2min a hraní půl hoďky .
Po dvou dnech funguje bez problému.
Tak jedna dole a jedna nahoře .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Leveling funguje velmi dobře
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
takže včera další zátěžové testování na Pasíčkách
-stále jsem ovladač (krabičku) nikam pevně neumístil a přemýšlím, jestli je to vůbec nutné. Když se jezdí po městě, může být odpojená a schovaná. Když se jede v terénu, je dobré ji mít po ruce a při jízdě si auto zvedat podle aktuální potřeby.
Jezdili jsme na motokrosové trati a stačilo 2,5cm nad "standard", když jsme přejížděli hrany, zvedl jsem to na 5,5 nebo 7,5 a pak následně zase snížil, ať se netrápí klouby.
Při výjezdu z brodu, který už rozhrabalo 20 aut přede mnou jsem dal 7,5cm nad offroad a bylo to bez problému a auto nepadlo do nouzáku.
leveling - OK
-stále jsem ovladač (krabičku) nikam pevně neumístil a přemýšlím, jestli je to vůbec nutné. Když se jezdí po městě, může být odpojená a schovaná. Když se jede v terénu, je dobré ji mít po ruce a při jízdě si auto zvedat podle aktuální potřeby.
Jezdili jsme na motokrosové trati a stačilo 2,5cm nad "standard", když jsme přejížděli hrany, zvedl jsem to na 5,5 nebo 7,5 a pak následně zase snížil, ať se netrápí klouby.
Při výjezdu z brodu, který už rozhrabalo 20 aut přede mnou jsem dal 7,5cm nad offroad a bylo to bez problému a auto nepadlo do nouzáku.
leveling - OK