Stránka 44 z 59
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 13 srp 2019 19:38
od HST
Zlumik74 píše: ↑29 črc 2019 09:32
Ahoj,
- naklonomer
- ovladani kazdeho kola samostatne
- ovladani naprav samostatne
A urcite pres bluetooth
Zlumiku, napravy chapu. Zajeti pod vozejk, zvednuti zadniho plata na vareni (kdyz to teda nezlevelujes jako tady Vizos) atd.
K cemu ale potrebujes ovladani kazdyho kola zvlast?
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 13 srp 2019 20:54
od Zlumik74
Já jsem o tom úplně nepřemýšlel
nicméně....když se zahrabeš, zvedneš jedno kolo podložíš, pak další...a tak, nemusíš hi-liftovat nebo tak něco..blbost?
Hele a co při bočních náklonech, že by to do nějaké úrovně vyrovnávalo ??
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 13 srp 2019 21:03
od MadTom
K těm bočním náklonům - za jízdy na to vůbec nebudeš mít čas, pokud to za to bude stát, tak budeš rád, že se nejdeš přebalit. Natož tak si hrát s nějakým zdviháním podvozku. Ale to podkládání kol, když si přizvedneš jenom jedno, to vůbec není špatnej nápad. Při trošce šikovnosti by jsi takto mohl přizvednout i kolo s defektem.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 13 srp 2019 21:39
od Zlumik74
No...to taky
Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval
spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 23 srp 2019 21:33
od Vladicek
Zlumik74 píše: ↑13 srp 2019 21:39
No...to taky
Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval
spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.
Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 23 srp 2019 22:19
od Rennie
Vladicek píše:Zlumik74 píše: ↑13 srp 2019 21:39
No...to taky
Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval
spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.
Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 08:33
od Vladicek
Rennie píše: ↑23 srp 2019 22:19
Vladicek píše:
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.
Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
Tak to je jasný, že to vypadá uvnitř hůř. Právě proto by se mi ten náklonoměr hodil pro uklidnění.
A proč bych se nestihl koukat na tablet? To je takovej argument...
Možná to máme každý jinak, takže zpátky k tématu - pro mě má náklonoměr smysl
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 09:31
od Rennie
To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 11:21
od Zlumik74
No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 11:26
od Rennie
Zlumik74 píše:No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
Nevyjel pac jsem posera a nechal jsem se vytáhnout. Ale chlapi z Čech co mě tahali specialem tak tvrdili že jsem vycouval v podstatě sám
Já zjistil že tyhle extrémy nejsou pro mě. D3 je výletní povoz a záměrně jej kurvit nechci.
Jde o naklonomer a i když jsem ho tam měl tak jsem se nekoukal kolik tam bylo
Ale D3 byt tam mám něco naveseno má rozhodně lepší těžiště níž než tenkrát to čiro
A ano možnost prifouknuti jedné strany a upusteni druhé by nemusela být špatná
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 11:31
od Zlumik74
No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 11:51
od Vladicek
Rennie píše: ↑24 srp 2019 09:31
To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Jasný, ale tak já mám zase jiný zkušenosti - hřebenovka, zpevněná cesta, na jedný straně hodně vymletá ale stále rovná a já se právě posral, že to neprojedu a vracel se 10km zpět do údolí.
Kdybych si tam najel aspoň na začátek, zjistil náklon, tak bych se třeba neposral, dofoukl pravou stranu a projel.
Ale tak to je prostě o zkušenostech, já bych se v Tvý kůži taky nechal vytáhnout, protože přesně - jezdím taky spíš na výlety a chci si to užít, ne se klepat stachy. Jenže na druhou stranu - v horách se cesty mění každý den a někdy je celá cesta v pohodě, pak v sedle 200 -300 metrů extrém a pak zase pohoda. A pak se hodí každá pomoc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 12:04
od Rennie
Zlumik74 píše:No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Žádný šrámy nebyly pořád to kupodivu stalo na všech kolem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 12:05
od Rennie
Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 12:31
od MadTom
Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 17:37
od Rennie
MadTom píše:Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Checht proč ty ženský pořád musí vystupovat. V Polsku v národním parku kde jsme omylem vyjeli jsem pak Lenicku s Matym cca 40 minut hledat. A dokonce jsem zjistil že v krizi umí mluvit plynule Polsky
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 17:40
od Vladicek
Rennie píše: ↑24 srp 2019 12:05
Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
No mě dost často dělá mitfáru šestiletá dcerka, ta sice z auta neutíká, ale zase mi toho zvenčí moc neporadí
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 17:45
od Zlumik74
No to taky znám
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 17:47
od Zlumik74
Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 17:48
od Rennie
Zlumik74 píše:Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon
Tak to koukám máme velmi podobný