ad motorizace: kupodivu novej naftovej ctyrvalec 240k s tim docela jede, ono samozrejme snizeni vahy oproti D4 az o 4 metraky je znatelne citit. Jeli jsme v tom 3 drobecci +-100 kg cca 100km a nemeli jsme pocit ze je to spatne. samozrejme 6valcu je 6valcu. ten ctyrvalec byl hlucnejsi.
Nebylo to testovani, ale skoleni. Bohuzel s SI4 jsem se nesvezl.
ad technika:
jen par zajimavosti na co si ted vzpomenu.
- novy infotainment s 10" displejem
- moznost ovladat pres mobilni telefon
- Head up display
- neuveritelny mnozstvi a velikost prirucnich schranek
- asistent pro tezeni privesu - couvaci asistent, kdy se ridi volicem terrain response - tohle je velika parada shodne jako ma VW v reklame s konem
- vaha zatizeni tazneho zarizeni
- elektricke sklapeni vsech sedadel, tedy jak v druhe tak v treti rade (mozne i na dalku pres mobilni telefon)
- sedacka v 2. rade se mohla povest lepe.
- ve 3ti rade se da skutecne sedet
- mraky konektoru asi 11USB
- ve skutecnosti vypada daleko lepe nez na fotkach