Ja si myslím že môj ciťák je správny..
D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Moderátor: Miky_CZ
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Ešteže som ja žiadnu palubovku nemenil..
Asi by ma piclo a asi by som sa sám nakopal do vajec keby som zistil že palubka je ok .
Asi by ma piclo a asi by som sa sám nakopal do vajec keby som zistil že palubka je ok .
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
A co tomu Teda je? Už nás nenatahujte
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Tak ja som rád ak niekto napíše ako pochodil a ako to skončilo.A tak určite aj ja dám vedieť výsledok.
No koniec zatial ešte nie je, ale je to na dobrej ceste....
No koniec zatial ešte nie je, ale je to na dobrej ceste....
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Pro zvedavce tedy takhle: spatna jednotka airbagu a zhnile cany v podlaze. Prkotina budiky i bcm vporadku.
- Dex
- Příspěvky: 900
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Přesně jak sem psal hned na začátku...jeden uhnitý drát.Dex píše:Bohužel asi neexistuje žádná rada typu strč ruku tam s tam s zahybej s tím a tím, případně zakruť šroubovák v pravem podbehu. Tohle může být několik věcí nebo taky úplná blbost. D3 takhle dokáže vyřadit i 1 uhnitý drát na správném místě. Bez auta se to hledá těžko.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
dva metry hniloby v kablu. A to pouze jedna zila v kroucenem paru.
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Jednotka airbagu posila po canu stav ze neni zadny crash. Tedy CRASHDATA jo nebo ne. Puvodne sme meli podezreni ze tim ze je vadna tyto data posila. Ale stalo se to opacne. Kdyz zacal zlobit can (chvili sel a pak ne. A kdo vi co se na nem odehralo za jizdy z francie) tak nasledkem toho doslo k poskozeni ovladaciho programu airbagovky. Ukazuje ruzne chyby, nejdou smazat a navic sama o sobe rika ze je vadna. Control modul fault c1a00. Ale paradoxem je ze crash data realne neodesila. Takze auto startuje a blinkry neblikaji. Coz prave blikajici smerovky se zapinaji kdyz ma auto crashdata.
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Od Kokeska bola cesta domov už v pohode..Až na to že sa začína ozývať ešte aj hydromenič ...
Musím sa podakovať za fakt velmi dobrý prístup a za odhalenie chyby...Mám dojem že on bol asi jediný ktorý si myslel že to nebude budíkma ale niečím iným....
Ešte musím dať naporiadok skôr tú riadiacu jednotku AIR bagu,lebo nie je nič moc jazdiť s pocitom že ak niekdy.......airbagy nebudú funkčné..A myslím že ani na stk by neboli nadšený červenou kontrolkou AIRbagu....Zistil som že po havárii zostanú v jednotke chyby a jednotka je KO..Ale sú firmy kde to za 20/30eur vedia zresetovat, tak asi pôjdem touto cestou alebo kúpim nejakú použitú- no nie z havarovaného auta a data mi sa medzi nimi prehodili...Neviem či nahodou nie sú pošahané aj dajšie jednotky- lebo od Kokeska to mám niečo cez 200 km kde som vynuloval počítač a celú cestu som sledoval spotrebu a domov som prisiel na spotrebe 7,3l .....Ak ked to asi bude pravda lebo mi ukazovalo cca stvrtku nádrže a domov som prišiel tak že kontrolka je ešte doposil ešte ticho....Cestou začali jedovať ešte aj EGRy...Včera som jeden vyhodil a vyčistil, no fuška riadna ich dostať von..Ten druhý sa aj bojím vymontovať .Ktorá strana sa lahšie vyberá?Teda ak sa dá tak povedať
No ale to najdôležitejšie...Auto konečne po troch mesiacoch jazdí...a hlavne štartuje
Musím sa podakovať za fakt velmi dobrý prístup a za odhalenie chyby...Mám dojem že on bol asi jediný ktorý si myslel že to nebude budíkma ale niečím iným....
Ešte musím dať naporiadok skôr tú riadiacu jednotku AIR bagu,lebo nie je nič moc jazdiť s pocitom že ak niekdy.......airbagy nebudú funkčné..A myslím že ani na stk by neboli nadšený červenou kontrolkou AIRbagu....Zistil som že po havárii zostanú v jednotke chyby a jednotka je KO..Ale sú firmy kde to za 20/30eur vedia zresetovat, tak asi pôjdem touto cestou alebo kúpim nejakú použitú- no nie z havarovaného auta a data mi sa medzi nimi prehodili...Neviem či nahodou nie sú pošahané aj dajšie jednotky- lebo od Kokeska to mám niečo cez 200 km kde som vynuloval počítač a celú cestu som sledoval spotrebu a domov som prisiel na spotrebe 7,3l .....Ak ked to asi bude pravda lebo mi ukazovalo cca stvrtku nádrže a domov som prišiel tak že kontrolka je ešte doposil ešte ticho....Cestou začali jedovať ešte aj EGRy...Včera som jeden vyhodil a vyčistil, no fuška riadna ich dostať von..Ten druhý sa aj bojím vymontovať .Ktorá strana sa lahšie vyberá?Teda ak sa dá tak povedať
No ale to najdôležitejšie...Auto konečne po troch mesiacoch jazdí...a hlavne štartuje
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Omyl..Už neštartuje .
Včera som zle zatiahol ten zadný poondiaty šrob na EGR lebo mu fučalo aj pomymo tak som ho znovu vybral a dotiahol a auto už len točí a nštartuje.
Píše chybu P0191-Fuel rail pressure sensor range/performance a
P0193 - rail pressure sensor hight input.
Hral som sa EGR ktorý je na strane vodiča.Je možné že som nejako omylom poondial senzor na rampe??Alebo že by zasa zhoda náhod??
Včera som zle zatiahol ten zadný poondiaty šrob na EGR lebo mu fučalo aj pomymo tak som ho znovu vybral a dotiahol a auto už len točí a nštartuje.
Píše chybu P0191-Fuel rail pressure sensor range/performance a
P0193 - rail pressure sensor hight input.
Hral som sa EGR ktorý je na strane vodiča.Je možné že som nejako omylom poondial senzor na rampe??Alebo že by zasa zhoda náhod??
- Dex
- Příspěvky: 900
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Se podívej na konektor na railu jestli si ho nepovytahl.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
To som spravil ako prvé.Aj som ho odpojil a zapojil späť, no nič..Jedine že by som porušil nejaká kábel, lebo hned kusok od tadial ide vetva na EGR..Zajtra ešte skúsim premerať ten senzor alebo konektor..No len čo tam mám namerať , netuším..Len dúfam že na to nemá vplyv tá dávnejšia závada...
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Kontrola zda svazek neni porusen od egr. Teplota ci mechanicke skripnuti. Na konektoru zmeris zarovkou po zapnuti klicku 5v a ten signalovej ti pres zarovku musi hazet minimum a maximum tlaku na railu v diag. Zalezi jestli budes zarovku mit na 0 nebo 5v.
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Niektoré piny na EGR majú nejaké hodnoty.
Konektor na railu - obidva piny majú rovnako 4,98 v.
Aauto furt neštartuje.
Pre istotu hádže chybu P0191-Fuel rail pressure sensor range/performance a U0073 Control module communication bus off.
Pre istotu som mal bateriu cez noc na nabíjačke lebo už hadzalo kadejaké chyby..
No nechce sa umúdriť
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Me nezajima jake tam je napeti ale co dela zarovka. A jestli se dokaze pres zarovku vyvolat tlak v diagnoze na minimum a maximum multimetr vyhod. Tim nic nenajdes.
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Ahá..
No tak to už len ked prídem domov z práce..Samozrejme že skúsim....
Tú mám pripojiť a skúsiť štartovať??
Ja by som ti aj zavolal, ale ked ja to tak nerád otravujem ludí...A hlavne ked má niekto kopu práce.....
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Ne, startovat netřeba, stačí pustit elektriku. Tu žárovku potom připojíš jednom mezi piny na kterých je zem a signál z čidla a jednou mezi piny, na kterých je napájení čidla a výstup z čidla. Samozřejmě při odpojeném čidle. A diagnostikou se podíváš, jakej si to bude myslet, že je tam tlak - jednou úplně malinkej a jednou úplně velikej. Ta žárovka ti tam nasimuluje výstup z čidla a tím se dá ověřit, že fungují dráty mezi řídící jednotkou a čidlem, a že jednotka snímá hodnoty z čidla. A ještě bych na začátku tu žárovku připojil mezi dráty na kterých je kostra a napájení čidla a zároveň na nich měřil napětí, aby bylo jisté, že tam to napájecí napětí jde. Multimetr jako takovej má moc velkej vstupní odpor a tedy bere moc malej proud, takže přerušené nebo částečně prerušené dráty se takto nemusí poznat. Žárovka připojená zároveň s multimetrem je akorát ta správná zátěž, aby tam nějaký proud tekl a bylo jisté, že dráty jsou OK.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
No super..MadTom píše: ↑25 čer 2019 08:39 Ne, startovat netřeba, stačí pustit elektriku. Tu žárovku potom připojíš jednom mezi piny na kterých je zem a signál z čidla a jednou mezi piny, na kterých je napájení čidla a výstup z čidla. Samozřejmě při odpojeném čidle. A diagnostikou se podíváš, jakej si to bude myslet, že je tam tlak - jednou úplně malinkej a jednou úplně velikej. Ta žárovka ti tam nasimuluje výstup z čidla a tím se dá ověřit, že fungují dráty mezi řídící jednotkou a čidlem, a že jednotka snímá hodnoty z čidla. A ještě bych na začátku tu žárovku připojil mezi dráty na kterých je kostra a napájení čidla a zároveň na nich měřil napětí, aby bylo jisté, že tam to napájecí napětí jde. Multimetr jako takovej má moc velkej vstupní odpor a tedy bere moc malej proud, takže přerušené nebo částečně prerušené dráty se takto nemusí poznat. Žárovka připojená zároveň s multimetrem je akorát ta správná zátěž, aby tam nějaký proud tekl a bylo jisté, že dráty jsou OK.
Ty to tak vieš velm pekne rozpísať, že dostávam chuť sa na to znovu pozrieť
Diagnostiku mám len takú detskú-I CARSOFT či jak sa to volá.
Myslíš že tam vyčítam aký je tlak nafty??
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Jestli ti to diagnostika vyčte nebo ne, to netuším, tuhle neznám. Ale základem je postoupit od chybové hlášky k živým (live) hodnotám z příslušného čidla, a zjistit, jestli se tyto mění tak, jak je očekáváno, aby se postupně eliminovaly jednotlivé části auta, které nejspíš fungují.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo