Dusenie a zhasnutie motora D2

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jaro2846
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2016 11:57
tel.: 00421908512515
auto: DI, DII
Bydliště: Rimavská Sobota

Dusenie a zhasnutie motora D2

#1 Příspěvek od Jaro2846 » 12 zář 2017 12:10

Ahojte mám takýto problém s D2.

Z ničoho nič prestane mať auto výkon, na voľnobeh chvíľku ide, akonáhle zaradím rýchlosť a chcem pridať plyn začne ho dusiť a zhasne. Rozsvecuje sa kontrola motora a žhavenia, svieti červená kontrolka nad teplotou vody. Všetko naraz svieti. Teplota vody v norme.

Robí to aj za jazdy, stratí výkon a zhasne.

Auto postojí cca 15-20 min. a ide ďalej.

Vyčistené naftové čerpadlo, auto išlo cca 3 týždne a začalo to robiť zase.
Nový naftový filter


ďakujem za každú radu.

Bobo73
Příspěvky: 167
Registrován: 09 led 2014 08:05
auto: LR disco 2 Td5

Re: Dusenie a zhasenie motora D2

#2 Příspěvek od Bobo73 » 12 zář 2017 12:11

Váha vzduchu ? Sací ventil ?


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#3 Příspěvek od VencaZE » 12 zář 2017 12:30

Něco podobnýho jsem tu měl- bylo to pojistkou ŘJ která vypadala že je v pořádku ale rozpadla se uvnitř takže to chvíli jelo, chvíli ne. Taky ukostření motoru si projdi.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#4 Příspěvek od MadTom » 12 zář 2017 13:08

A nebo špatné hadice za turbem, ve kterých se umí rozlepit jednotlivé vrstvy a uvnitř to potom udělá klapku, která sání ucpe. První kontrola je pohmatem - pokud jsou hadice jako žvýkačka, tak demontáž a kontrola. Nové hadice jsou docela tuhé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 633
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#5 Příspěvek od Mrky DII » 13 zář 2017 06:12

Možná bych taky kouknul na kabel ke vstřikům od jednotky. Mě to jelo v klidu na 5, pak na 4, 3, 2. Na volnoběh za studena zase na 5 atd. Koukni jestli nemáš u jednotky na konektoru olej.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 633
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#6 Příspěvek od Mrky DII » 13 zář 2017 06:12

Možná bych taky kouknul na kabel ke vstřikům od jednotky. Mě to jelo v klidu na 5, pak na 4, 3, 2. Na volnoběh za studena zase na 5 atd. Koukni jestli nemáš u jednotky na konektoru olej.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Uživatelský avatar
snusmumrik
Příspěvky: 125
Registrován: 24 črc 2012 07:14
auto: Discovery II
Bydliště: Košice, Trenčín

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#7 Příspěvek od snusmumrik » 13 zář 2017 14:06

A mne to robilo pri prasknutej hlave. Včuľ si vyber.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#8 Příspěvek od MadTom » 13 zář 2017 14:24

Jestli se rozsvěcují kontrolky, tak to napíchnout na diagnostiku - buďto tam bude nějaká chyba, nebo za jízdy pod výkonem zkouknout live-data, co se kde děje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2725
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#9 Příspěvek od masar » 13 zář 2017 19:43

Šel bych od nejjednodušších věcí a osobně bych se přimlouval za hadici jak píše MadTom, zjistíš to snadno a navíc přesně takhle se to chovalo i mně. Po vystydnutí to jede právě než se ta hadice ohřeje a uvnitř se uvolní natolik že pak funguje jako membrána a dusí motor. Je to doprovázený šíleným smradem z výfuku.
Land Rover Discovery 2 Td5

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Dusenie a zhasnutie motora D2

#10 Příspěvek od MadTom » 13 zář 2017 20:05

Ty hadice jsem letos řešil na dvou autech - na jednom jsem to měnil sám, stačilo na hadici sáhnout a podezření bylo jasné. Majiteli to nevadilo, akorát občas auto nejelo, tak jel pomaleji. Druhé auto bylo po telefonu - jeli z Maďarska a auto jelo hezky, až okolo 80km/h se začalo dusit, motor cukat, až měl snahu při zastavení zhasnout, auto navíc hodně kouřilo. To se opakovalo pokaždé, když motor šel do výkonu okolo těch 80km/h, takže domů doskákali pomalu, servis si s tím hrál půl dne a na nic nepřišel. Po telefonické radě, ať zkontrolují hadice mi za 15 minut přišla MMS s fotkou zborceného vnitřku hadice.
TD5ka když nejede a kouří, tak má prostě málo vzduchu a motor se snaží nezdechnout - je tak navržený, protože je to od počátku motor pro terénní auto a snaží se hodně, aby nezdechnul. Pokud auto nejede a cuká, a nekouří, tak nemá naftu. Buďto je problém v čerpadlu v nádrži nebo někde po cestě v palivové soustavě, nebo v drátech mezi řídící jednotkou a vstřikovači. Případně se umí kvůli netěsnosti vstřikovačů motor sám zavzdušnit. Tohle už chce nejlépe diagnostiku.
A nebo je to něco jiného, což není nemožné, ale od tohoto bych začal, u TD5tek se to prostě opakuje. A oprava je většinou jednoduchá.
Rozebírání motoru a podobné věci bych nechal až po vyloučení toho jednoduššího.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět