Mlacka lava strana pod soferom
Moderátor: Miky_CZ
Mlacka lava strana pod soferom
Pridem k autu a tam mlacka
Pod miestom vodica.
Co tam moze tiect?
Pod miestom vodica.
Co tam moze tiect?
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Po odkrytovani
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Mi sakne automat a je to tmavší. Pokud vidim dobre ze je to žlutý tak mozna brzdovka
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Mlacka lava strana pod soferom
No dalsie hladanie a vyzera to na brzdovu...
Len tam nedovidim odkial to ide (a ake komplikovane to bude opravit).
Ach jaj, uz dlho bol pokoj
Len tam nedovidim odkial to ide (a ake komplikovane to bude opravit).
Ach jaj, uz dlho bol pokoj
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Tak nad tym miestom na poslednej fotky, za tepelnym krytom idu dve tenke kovove rurky.
Je tam zle vidiet cez ten kryt ale jedna vyzera byt vo velmi zlom stave, tipujem ze to je problem.
Je tam zle vidiet cez ten kryt ale jedna vyzera byt vo velmi zlom stave, tipujem ze to je problem.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Mlacka lava strana pod soferom
No a mas vyreseno. A rovnou je natahni az dozadu pac tam taky hnijou nad zadni napravou
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Predpokladam ze to nie je moc draha oprava co sa materialu tyka.
Este stale mam na to doplnkovu zaruku tj budem asi platit 60% materialu a ziadnu pracu...
Je velke riziko odjazdit s tym dedinske cesty do servisu? Samozrejme pomaly a s castou kontrolou stavu v nadrzke...
Este stale mam na to doplnkovu zaruku tj budem asi platit 60% materialu a ziadnu pracu...
Je velke riziko odjazdit s tym dedinske cesty do servisu? Samozrejme pomaly a s castou kontrolou stavu v nadrzke...
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Záleží jak jsi zručnej řidič a jak znáš trasu. Vzhledem k tomu že u D3 nejde nouzově dobržďovat ruční brzdou tak je cesta po ose na zvážení. Ale jestli to teče tak aby to dalo potřebný počet zabrždění tak proč ne .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Mlacka lava strana pod soferom
K...a asi to skonci tak ze si kupim prislusne naradie a opravim si to sam.
Vsade vraj za 3 tyzdne, za mesiac, ...
Vsade vraj za 3 tyzdne, za mesiac, ...
Re: Mlacka lava strana pod soferom
Takze jedna rurka znacne derava, prakticky sa roztrhla, druha tesne pred koncom zivota.
Zadna cast rurok uz asi bola vymienana, v dobrom stave.
Cesta do servisu trochu adrenalinova, nastastie ciastocne po polnych cestach, lebo o brzdeni sa uz moc hovorit nedalo. Niektore useky na low-range. Zjavne aj auto meria nieco tykajuce sa brzd lebo "pindalo".
Povodny plan opravit to tu v Rakusku provizorne a lacno a potom u mipr-a poriadne sa ukazal ako nepriechodny, na provizornu opravu nebol pristup, bola by draha skoro ako plna oprava.
Takze rurky vymenene v rakuskom servise za medene. Cely cas som bol pri tom a pozeral im na prsty, chlapci sa snazili, natiahli to povodnou trasou, len cena samozrejme "ina" nez na SK
Zadna cast rurok uz asi bola vymienana, v dobrom stave.
Cesta do servisu trochu adrenalinova, nastastie ciastocne po polnych cestach, lebo o brzdeni sa uz moc hovorit nedalo. Niektore useky na low-range. Zjavne aj auto meria nieco tykajuce sa brzd lebo "pindalo".
Povodny plan opravit to tu v Rakusku provizorne a lacno a potom u mipr-a poriadne sa ukazal ako nepriechodny, na provizornu opravu nebol pristup, bola by draha skoro ako plna oprava.
Takze rurky vymenene v rakuskom servise za medene. Cely cas som bol pri tom a pozeral im na prsty, chlapci sa snazili, natiahli to povodnou trasou, len cena samozrejme "ina" nez na SK