Ahoj všichni, tenhle příspěvek by také mohl být do kategorie "Zkurvený Landrovery" případně "Tahání těžkých vleků". A dokonce i "Landroveráci, zdravíte se?"
Dnes mi volalal manželka jedoucí z práce, že jí červený LR D2 MY2004 Td5 kouří pod plynem - po chvíli si všimla, že nějak hodně rychle padá rafička palivoměru, následně se rozsvítilo hladové oko... Taktak dojela k pumpě ke stojanu, kde to chcíplo a zespodu chcala nafta. Obsluha pumpy byla fakt milá ("okamžitě si s tím od stojanů odjeďte") - v tu chvíli už jsem zapřahal druhý stroj do půjčeného podvalu a vyrazil zachraňovat... Obsluze pumpy manželka nabídla, ať zavolají policii (když teda si má ty dvě a půl tuny naložit na zádaa někam je odvléct) a já po telefonu instruoval manželku, že rozbroje s obsluhou budu řešit já (chtěl jsem jim nabídnout zcela zdarma medializaci systémem "ubohá, samotná ženská a oni jsou na ní hnusný"). No, dali pokoj. Přijel jsem, natáhli jsme to za pomoci řidičů na podval (tímto zdravím pána s L322, co přišel sice už pozdě, ale držel palce).
No a teď dotaz - už víme že teče trubka v pertlování - je to trubka, co jde z Fuel pressure regulatoru (díl číslo LR016318).
Samostatnou jsem jí našel na ebay, ale na českých shopech jenom součástí toho regulátoru... Který se mi kupovat nechce, když teče jen ta trubka... Dá se sehnat? Raději nová, ale beru i použitou, když bude jako nová (pochopte, je to auto pro manželku...)
Fotky z přepravy a hlavně toho dílu v motoru...
Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
Moderátor: Miky_CZ
Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
Jsou tam jenom 4 Bary tlaku, takže by to měla udržet normální hadicová spona, případně pro sichr 2. Bych tu starou hadici takto nahradil celou a dal sponky na oba konce. Krimpované to doopravdy být nemusí. Největší opruz to bude dostat ven z auta, netuším, jestli se to dá z regulátoru tlaku paliva vyšroubovat bez jeho demontáže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- peppino
- Příspěvky: 720
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
Mám ji zataženou páskou a drží.A vyšroubovat z regulátoru jde v pohodě,vopruz je druhej konec-v hlavě. Tam je blbej přístup.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
Re: Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
No, když ono to teče asi až v tom spoji, tedy možná je vypraskaná ta "přední" trubka. Proto bych ten celek raději nahradil celý (tedy samozřejmě, bez regulátoru tlaku) - na nějakém eshopu jsem viděl celek s regulátorem cca 3.800 a regulátor bez trubky 3.200, tak soubor těch trubek by drahý být neměl... Ale kde ho vzít?
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Fuel pressure regulator (LR016318) - potřebuju jen tu hadici...
Jestli nemám popraskanou tu vlastní kovovou trubku, tak starou hadici vykousni na obou koncích, a místo ní dej slušnou palivovou hadici, tak to v pohodě udrží. A ty originál trubky jsou dost dlouhé, aby se to mělo na co nasadit.
Ten rozdíl v ceně regulátorů je daný jejich dvěma verzemi - u starší verze tam ta hadice není, nafta se tlačí kanálkem přímo v hlavě motoru.
Ten rozdíl v ceně regulátorů je daný jejich dvěma verzemi - u starší verze tam ta hadice není, nafta se tlačí kanálkem přímo v hlavě motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo