Mam dotaz ohledne polohy S na automatu v Disco 4.
Jasne, vsichni vime, ze radi ve vyssich otackach, treba i rychleji nez D, ale jde mi o to, jestli je pro motor a prevodovku z dlouhodobeho hlediska lepsi jezdit na S nebo na D....
Smeruju na "podtaceni motoru" pri razeni v otackach do 2tis. pri D. Navic, kdyz se motor vytaci vic, tak se procistuji/vypaluji svody atp. ne?
Zase na druhou stranu vime, jaky problemy maji klikovky v tech motorech...
Discovery 4 - automat poloha S
Moderátor: Miky_CZ
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Discovery 4 - automat poloha S
Všechny odpovědi které dostaneš budou čiré spekulace. V normálním autě s normálním motorem by to bylo pouze na tobě zda jezdit S nebo D. K teorii kterou jsi uvedl s vyššími otáčkami zase souvisí vyšší teploty tedy vyšší teplotní namáhání bloku motoru.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Discovery 4 - automat poloha S
no v podstate ten dotaz hazim do placu k "zamysleni".
modelovy priklad:
V1: zarazeno D, jizda po meste a okreskach, povolena rychlost +max 20km/hod, prevodove stupne radi kolem 2000ot/min, normalni jizda
V2: zarazeno S, jizda po meste a okreskach, povolena rychlost +max 20km/hod, prevodove stupne radi kolem 3300ot/min, normalni jizda
Co se tyka teploty, tak si uplne nemyslim, ze by se nejak zasadne zvedala, kdyz mu neslapes na krk. Kdyz jedes mezimesto, tak tam je za chvilku 8ka, ktera tam zustane... jasne, mesto je vec jina ...
Nevim, tak me to jen napadlo a zajima me Vas nazor.
Diky a mejte se
modelovy priklad:
V1: zarazeno D, jizda po meste a okreskach, povolena rychlost +max 20km/hod, prevodove stupne radi kolem 2000ot/min, normalni jizda
V2: zarazeno S, jizda po meste a okreskach, povolena rychlost +max 20km/hod, prevodove stupne radi kolem 3300ot/min, normalni jizda
Co se tyka teploty, tak si uplne nemyslim, ze by se nejak zasadne zvedala, kdyz mu neslapes na krk. Kdyz jedes mezimesto, tak tam je za chvilku 8ka, ktera tam zustane... jasne, mesto je vec jina ...
Nevim, tak me to jen napadlo a zajima me Vas nazor.
Diky a mejte se
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 4 - automat poloha S
Za mě takto: Jízda se studeným motorem: D + ruční řazení. Jízda město: většinou S (tam mi vadí to podtáčení a dynamika). Klidné okrsky D (tam mi to převalování dole nevadí). Jinak D u D3 není podle mně až tak špatné. Jezdím občas s Manželčinou Oktávií s DSG a tam to klidně při studeném motoru flákne 1200 ot., až celé auto začne vibrovat.
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Discovery 4 - automat poloha S
Ja to mam celkem podobne. Kdyz je studenej a jedu po meste, tak D. Kdyz je zahrato tak radim S a to tam po meste nechavam. Kratsi trasy taky nechavam S, dalnice a dlouhe trasy radim D.